IKM uke 27 ☀️

4 dpo.
Dagane går sakte.
Har 7 tidlig-testar frå babyplan og ca 40 vanlige babyplan + eBay tester liggande [emoji28]
Kor tidlig kan man få strek på tidlig-testane, skal tru?? [emoji85]
 
Ja jeg vet.. men klarer ikke helt la være alikevel ...:) føler liksom alle får tidlig strek her inne.. og føler jeg burde vertfall få en antydning til strek nå, med 10 mlu testene...
Bruker du kun one step testene?
 
Det går virkelig treigt i disse dpo dagene!
 
Sykt tregt faktisk.. !!
Håper testen blir positiv for deg denne syklusen!! 9dpo er enda tidlig!

Jeg skal bort flere dager denne uken, og vil kun starte testingen når jeg er hjemme igjen. Det er først på 9dpo (neste lørdag), og det kjennes ut som en evighet til!
 
Håper testen blir positiv for deg denne syklusen!! 9dpo er enda tidlig!

Jeg skal bort flere dager denne uken, og vil kun starte testingen når jeg er hjemme igjen. Det er først på 9dpo (neste lørdag), og det kjennes ut som en evighet til!
Ja jeg prøver å ha is i magen litt til :)

Det er så lenge, man føler det er en hel evighet!! Og det er det eneste man tenker på!
 
Ja jeg prøver å ha is i magen litt til :)

Det er så lenge, man føler det er en hel evighet!! Og det er det eneste man tenker på!
Ja, det tar virkelig opp mye av konsentrasjonen! Heldigvis blir det mye reising og kurs denne uken, så håper jeg kanskje får litt å distrahere meg med!
 
Ja, det tar virkelig opp mye av konsentrasjonen! Heldigvis blir det mye reising og kurs denne uken, så håper jeg kanskje får litt å distrahere meg med!
Så bra ! Da får du noe annet å tenke på! jeg kjøpte meg min første bil på onsdag,så disse dpo dagene har gått litt raskere nå,når jeg kan kjøre rundt om :hilarious::hilarious: har fått et annet liv jo:joyful:
 
Så bra ! Da får du noe annet å tenke på! jeg kjøpte meg min første bil på onsdag,så disse dpo dagene har gått litt raskere nå,når jeg kan kjøre rundt om :hilarious::hilarious: har fått et annet liv jo:joyful:
Åh gratulerer! Det er virkelig herlig med friheten av egen bil!!
 
Back
Topp