IKM uke 27 ☀️

Jeg er på Tenerife, hatt EL en eller annen dag denne uken, aner ikke.. ikke testet. Tatt litt pause fra testingen etter 2 aborter på rappen...
Fint å slappe av, komme vekk fra konstant testing.. :happy:
 
Det går virkelig treigt i disse dpo dagene!

En lidelse og vente. Jeg er 2dpo i morgen og kjenner jeg er utålmodig allerede. Kommer til og teste tidligst fredag neste uke!
 
Ja, man bør vel holde seg unna til 9 dpo egentlig
emoji14.png

Babyplan tidlig reklamerer med mulig utslag 5 dager før menstruasjonsdato.
Og - IKM er dpo 14?
Stemmer. I snitt er det det. Samme som 28 dagers sykler. Fint mulig å ha IKM 12 DPO uten at det betyr problemer med å bli gravid. Testene blir ikke positive tidligere.
 
7 dpo, og jeg sprakk. Men har kun elendige wish tester.
aviary-image-1529817959466.jpeg
 
Hehe,hvordan rar da?
Håper du får flere streker :love017
Når den begynte å tørke ble det streker overalt på testen [emoji14] men kan jo ikke forvente så mye når man betaler 18 kr for 10 tester [emoji14]
 
Når den begynte å tørke ble det streker overalt på testen [emoji14] men kan jo ikke forvente så mye når man betaler 18 kr for 10 tester [emoji14]

Hmm, det har jeg opplevd med tester før også, men jeg håper inderlig at du får strek på neste :Heartred
 
Stemmer. I snitt er det det. Samme som 28 dagers sykler. Fint mulig å ha IKM 12 DPO uten at det betyr problemer med å bli gravid. Testene blir ikke positive tidligere.
Sånn sett er eg ikkje sikker kor mange dagar dpo eg har IKM. Er første periode på mange år at eg har testa etter EL.

Men eg går utifrå at den er 14 dagar då.
Eg har litt lenger syklus enn snittet, men det er fordi EL er omkring CD20 (heller enn snittet CD 14). Har lest at det stort sett er perioden fram til EL som gir utslag på sykluslengde, at det er meir "fast" fram til IKM.
Så får berre sjå :)
Vil jo uansett ikkje gi utslag på graviditet, nei, så lenge perioden er "passe". [emoji4]
 
5dpo og endel lurende kvalme i ettermiddag.
Håpar det er eit egg som festar seg godt i morgon! [emoji172]
Har virkelig trua denne pp. Så fallhøgda er stor....
 
Dagen idag har flydd av gårdet, ut på formiddagen og fikse litt i hagen, begynte å klippe plen, men ga egentlig opp når jeg kjørte over en skjøteledning som lå på bakken. Så dro jeg og stesønnen over til Russland og fylte tanken på bilen og handlet litt. 400 kr for 65 liter diesel! Og 250 kr for en bærepose med div godteri, elsker grenseboer beviset mitt [emoji14]
Kom hjem også spiste vi middag før jeg klippet plenen ferdig, og da var dagen nesten over.
 
Ååå nå er jeg skikkelig skuffa over det dumme kroppen [emoji21] Høy på CB monitoren på Fredag, så gikk den bare over til middels istedenfor å bli negativ. Og tempen er bare midt i mellom alt. Ingen mer el.slim heller. Så jeg har nok mest sannsynlig ikke hatt el. [emoji48]
Og mannen drar bort i 12 dager ifra imorgen tidlig, så om kroppen forsøker igjen om noen dager er jo ikke han her [emoji57]
Har bare opplevd dette en gang før, og da var tempen og el testene lik så kjenner igjen mønsteret. Den gangen slapp egget 13 dager senere og da ble jeg gravid. Så nå klamrer jeg meg til et liten håp om at det skal skje en reprise. Og at egget ikke slipper før han kommer tilbake igjen [emoji4] Lykke til alle dere heldiggriser i dpo land [emoji171] [emoji4] Krysser fingrene for at det blir mange doble streker her snart [emoji3][emoji3][emoji120]
 
Ser jeg ikke står på lista.
Miilla-PP6-B1-EL19.06-IKM3.07
Første syklus etter sa i april. Fikk ikke el før dag22. Ble bare samleie dagen før positiv test da jeg egentlig hadde gitt opp å få el denne syklusen. Går det denne gangen blir jeg veldig overrasket
 
Ser jeg ikke står på lista.
Miilla-PP6-B1-EL19.06-IKM3.07
Første syklus etter sa i april. Fikk ikke el før dag22. Ble bare samleie dagen før positiv test da jeg egentlig hadde gitt opp å få el denne syklusen. Går det denne gangen blir jeg veldig overrasket

Nå er du lagt til listen :)
 
5dpo og endel lurende kvalme i ettermiddag.
Håpar det er eit egg som festar seg godt i morgon! [emoji172]
Har virkelig trua denne pp. Så fallhøgda er stor....
Håper kvalmen er et godt tegn - og at der nå er en spire som holder klamrer seg fast :Heartred
 
Back
Topp