IKM uke 27 ☀️

Så spennende :) Blir gøy å se om det blir en positiv test om noen dager da :)

Veldig spennende, tester nok fredag tenker jeg, klarer ikke holde meg lengre da :p
 
For en slapp dag! Har ingen energi i det hele tatt.. Skulle gå med kantklipperen og klippe, men har ikke kommet så langt som å engang finne den fram.
 
Må fortelle meg sjølv at det kanskje ikkje gikk, fordi sånn og sånn.

Heldigvis kan eg ha i bakhovudet at termin nærare juli er bedre mtp jobb (Skal vere kontaktlærar for 2.kl, så er best for dei om eg held ut heile året). Det er einaste "positive" eg kan finne.

Eg hadde virkelig ikkje tenkt at gutten skulle bli 4år før han blir storebror! Vi planla 2+ [emoji85]
Og det hadde vore deilig å fått bruke sommarferien no på første del av svangerskapet, tidlig UL osv [emoji120]

Hadde vore stas om vi begge havna i mars-gruppa [emoji3] [emoji7]
Veldig fint å ha tenkt ut noen slike andre "positive" ting, så fallhøyden ikke blir alt for stor. Akkurat denne pp sliter jeg med å finne slike ting, eneste er en jobbfest i sommer - hvor mangel på alkoholdrikking vil bli lagt ekstremt godt merke til!

Men er helt enig i at jeg håper vi begge havner i marsgruppa!! Krysser alle fingre!
 
Veldig fint å ha tenkt ut noen slike andre "positive" ting, så fallhøyden ikke blir alt for stor. Akkurat denne pp sliter jeg med å finne slike ting, eneste er en jobbfest i sommer - hvor mangel på alkoholdrikking vil bli lagt ekstremt godt merke til!

Men er helt enig i at jeg håper vi begge havner i marsgruppa!! Krysser alle fingre!
Ja, er vanskelig med slike "events".
Reknar med du har pønska på korleis du skal løyse det?
Eg har som regel lurt vennegjengen min ved å fylle alkoholfri vin i "vanlig" vinflaske. Og går i baren aleine og kjøper alkoholfri drink [emoji6]

Vi skal i bryllup på lørdag, 11 dpo. Trur ikkje eg vil drikke sjølv om testene er negative. Er gåavstand heim også, så kan ikkje vere sjåfør for mannen [emoji85]
Også er det årets happening i bygda med festival om 1mnd. Då er eg enten 7 veker gravid eller har kanskje EL. [emoji13]
 
Ja, er vanskelig med slike "events".
Reknar med du har pønska på korleis du skal løyse det?
Eg har som regel lurt vennegjengen min ved å fylle alkoholfri vin i "vanlig" vinflaske. Og går i baren aleine og kjøper alkoholfri drink [emoji6]

Vi skal i bryllup på lørdag, 11 dpo. Trur ikkje eg vil drikke sjølv om testene er negative. Er gåavstand heim også, så kan ikkje vere sjåfør for mannen [emoji85]
Også er det årets happening i bygda med festival om 1mnd. Då er eg enten 7 veker gravid eller har kanskje EL. [emoji13]

Høres ut som du har en god plan!

Har tenkt på ei litt "enkel" bortforklaring, sannsynligvis at jeg må kjøre hjem (siden det er et stykke unna). Er for stor risiko for annen alkohol enn den jeg selv tar ned på disse jobbfestene! Hehe, det er interessant at man planlegger for slikt - til tross for at man ikke er gravid enda! :p
 
Høres ut som du har en god plan!

Har tenkt på ei litt "enkel" bortforklaring, sannsynligvis at jeg må kjøre hjem (siden det er et stykke unna). Er for stor risiko for annen alkohol enn den jeg selv tar ned på disse jobbfestene! Hehe, det er interessant at man planlegger for slikt - til tross for at man ikke er gravid enda! :p
Ja, planlegger alt utifrå eventuell graviditet [emoji28]
Og alt som er meir enn 8 mnd fram i tid er uaktuelt å planlegge [emoji85]
 
Dagen å test 9 dpo. Ikke la det være bare en skygge! Håper jeg får make sure testene idag!
20180626_074030.jpg
 
Man blir jo helt gal av denne testingen, vært fall når man får en antydning til noe på testene.
 
Jeg blir helt koko!! Har vel innsett at det ikke blir noe strek på meg denne pp’en, men likevel blir jeg skuffet når den blir blenda
Samme her. 12 DPO og fortsatt ingen strek så her får man bare stålsette seg å vente på mens. Men blir også superskuffa hver gang jeg får en stek bare. Skal prøve å ikke teste mer nå å helle bare vente på mensen... orker ikke skuffelsen mer
 
Samme her. 12 DPO og fortsatt ingen strek så her får man bare stålsette seg å vente på mens. Men blir også superskuffa hver gang jeg får en stek bare. Skal prøve å ikke teste mer nå å helle bare vente på mensen... orker ikke skuffelsen mer

Da er du flink altså [emoji1319][emoji1319] jeg skal teste i morgen, så prøve å holde meg til fredag, og så til søndag! Klarer ikke la være helt :/
 
Der røyk første test. 7 dpo, har aldri testa så tidlig før [emoji85] litt forum-påvirka [emoji13]

20180626_102455.jpg


Skal ikkje teste i morgon. Neste blir 9 dpo.
 
Testetøs sa du? Ikke litt engang! Måtte ta en EL test og, for den kan jo slå ut på graviditet, den var nesten positiv. Får kjempe høy puls av dette her!
20180626_132323.jpg
 
Da er du flink altså [emoji1319][emoji1319] jeg skal teste i morgen, så prøve å holde meg til fredag, og så til søndag! Klarer ikke la være helt :/
Klarer det nok helt sikkert ikke:hilarious: men er så lei av å bli skuffet. Og nå BURDE jeg fått strek om jeg er gravid. Så .... jaja. :shifty:
 
.
 
Last edited:
Back
Topp