IKM uke 25

Skjønte at det måtte være noe rart med den første EL-testen jeg tok CD 10 (sikkert for konsentrert urin) for i dag fikk jeg denne på CBDA sin (CD 12)
IMG_20180605_114458.jpg

(Blinkende smilt)
Så regner med å få max i løpet av kvelden eller i morgen.
Både gleder og gruer meg til å snart skulle gå over i dpo-land snart :woot:

Hvor langt er dere kommet damer? :)
 
Skjønte at det måtte være noe rart med den første EL-testen jeg tok CD 10 (sikkert for konsentrert urin) for i dag fikk jeg denne på CBDA sin (CD 12) Vis vedlegget 261210
(Blinkende smilt)
Så regner med å få max i løpet av kvelden eller i morgen.
Både gleder og gruer meg til å snart skulle gå over i dpo-land snart :woot:

Hvor langt er dere kommet damer? :)
Jeg er på CD 9, sjekker etter slim hver gang jeg er på do nå[emoji23] tror jeg har EL ila helga og mannen er selvfølgelig bortreist da [emoji849] blir mye humping før han drar ihvertfall [emoji23] mye som skjer framover, så dagene går i ett og det kjenner jeg er helt greit[emoji1]
 
El tester tre ganger om dagen fra i går, det har begynt å bli strek og nærmer seg el. Livmormunnen har begynt å åpne seg også, snart blir det ovitrelle og utrogrestan (progreston).
 
Jeg er på CD 9, sjekker etter slim hver gang jeg er på do nå[emoji23] tror jeg har EL ila helga og mannen er selvfølgelig bortreist da [emoji849] blir mye humping før han drar ihvertfall [emoji23] mye som skjer framover, så dagene går i ett og det kjenner jeg er helt greit[emoji1]

Kjedelig når mannebeinet er borte når EL er, får håpe dere får lagt inn gullkupongen før han drar da.
Ja, er godt når man har ting til å holde seg litt opptatt, så man ikke tenker på prøving 24/7, blir jo veldig slitsomt i lengden.
 
El tester tre ganger om dagen fra i går, det har begynt å bli strek og nærmer seg el. Livmormunnen har begynt å åpne seg også, snart blir det ovitrelle og utrogrestan (progreston).

Så spennende :) Jeg er så imponert av dere som har så god kontroll og kjenner kroppen så godt.
Håper du får gullegget denne måneden og at den medisinske støtten får dere i mål:smiley-bounce012
 
Er på 1dpo/CD16 nå [emoji1] Tenk, kan ikke teste før neste uke [emoji15][emoji28]
 
Når er første dpo dag når man tester pos på el på mandagsmorgen, så neg på mandaga ettermiddag/kveld og tirsdagamorgen(i dag) neg. Er 1 dpo i dag eller i morgen da?
 
Her har det plutselig skjedd noe. El er ventet om 2 dager, men kan se ut til at det blir tidligere :D Men må vel ta en til i kveld før jeg venter til i morgen. Håper på gullaksjen i kveld :)

Den er ikke langt unna positiv den siste der, syns jeg. Kanskje er den positiv i morgen? :)
 

Vedlegg

  • B7E44AE0-B366-4C5E-B4C1-425F7E4FCA2F.jpeg
    B7E44AE0-B366-4C5E-B4C1-425F7E4FCA2F.jpeg
    290,7 KB · Visninger: 45
  • 1A645518-CBD4-4DF3-87D0-A07C9209CAAB.jpeg
    1A645518-CBD4-4DF3-87D0-A07C9209CAAB.jpeg
    931,2 KB · Visninger: 40
Ettermiddagstesten etter 8minutter.
 

Vedlegg

  • 08566CC0-B162-426B-AB51-8ACE0C35E75E.jpeg
    08566CC0-B162-426B-AB51-8ACE0C35E75E.jpeg
    631,5 KB · Visninger: 41
Her er jeg på CD 10, pleier å ha eggløsning rundt CD 13-14. Men synes el-slim har vært på plass i går og idag?! Og pleier bare ha et par dager med el-slim. Tester med CBDA, men den er foreløpig negativ.. Jeg har testet på morningen, det er kanskje dumt? Men jeg drikker så mye vann i løpet av dagen at jeg tenker at det fort kan bli for utvannet..?
Konklusjonen er hvertfall at el-tester er bortkasta på meg ;) Jeg tenker bare at testene er feil og jeg har rett ;)
 
Her er jeg på CD 10, pleier å ha eggløsning rundt CD 13-14. Men synes el-slim har vært på plass i går og idag?! Og pleier bare ha et par dager med el-slim. Tester med CBDA, men den er foreløpig negativ.. Jeg har testet på morningen, det er kanskje dumt? Men jeg drikker så mye vann i løpet av dagen at jeg tenker at det fort kan bli for utvannet..?
Konklusjonen er hvertfall at el-tester er bortkasta på meg ;) Jeg tenker bare at testene er feil og jeg har rett ;)

Når begynte du å teste med CBDA? Kan jo være at du har begynt å teste for sent slik at den ikke har fått tid til å registrere økning i østrogen og Lh?
I følge bruksanvisningen så skal man teste på morgenen, og når man har fått høy på testen så kan man begynne å teste flere ganger om dagen for å se når man får maksimal :)

Men klart, hvis kroppen gir tydelige signaler på EL, så ville jeg ha stolt mer på det enn på testene :)
 
Når er første dpo dag når man tester pos på el på mandagsmorgen, så neg på mandaga ettermiddag/kveld og tirsdagamorgen(i dag) neg. Er 1 dpo i dag eller i morgen da?

Vil jo tenke at du er dpo 1 i dag da :)
 
Flere som har økt sexlyst i CD dagene? CD 9 nå og merker stor forskjell fra igår til i dag bare [emoji28]
 
Flere som har økt sexlyst i CD dagene? CD 9 nå og merker stor forskjell fra igår til i dag bare [emoji28]

Ja[emoji1] Men tenker det sitter litt i hodet også, i og med at jeg vet hva det kan resultere i, og da blir jeg mer hypp[emoji28] Men av en eller annen merkelig grunn er jeg mest lysten rett før og rett etter mensen[emoji848]
 
:happy::happy:
Når begynte du å teste med CBDA? Kan jo være at du har begynt å teste for sent slik at den ikke har fått tid til å registrere økning i østrogen og Lh?
I følge bruksanvisningen så skal man teste på morgenen, og når man har fått høy på testen så kan man begynne å teste flere ganger om dagen for å se når man får maksimal :)

Men klart, hvis kroppen gir tydelige signaler på EL, så ville jeg ha stolt mer på det enn på testene :)

Begynte å teste på CD 8, meeen glemte å teste på morningen i går, så da ble det en test på ettermiddagen etter jobb.
Var visst ikke så flink til detta jeg :hilarious:
Har lagt inn aksjer i går og idag også fortsetter vi annenhver dag fremover for å sikre oss :happy: Og fortsetter å teste, så får jeg nå se om testene forblir negative, elller slår ut på et annet tidspunkt enn det jeg mener o_O
 
Back
Topp