IKM uke 25

CD 2 og blør som en stukken gris - føler meg tom innvendig og vil helst være alene. Hadde ikke trudd jeg skulle bli så lei meg pga en kjemisk - men når man har fått positive tester i ei uke så rekker man å tenke ganske mye og glede seg bittelitt.

Nå gleder jeg meg til TR er ferdig og vi kan prøve på nytt! Håper på mars baby 2019[emoji173]

Ååh, føler med deg! Vi er i samme båt, jeg er nå 8CD. Denne mnd skal det ikke bare bli to streker, det skal bli babystrek som blir sterkere og sterkere for hver dag[emoji171] Skal teste etter EL fra i morgen tenkte jeg[emoji4]
 
Da kom endelig posten og jeg er nå klar for EL-jakten som begynner om 5-6 dager og de lange dpo dagene som kommer etter [emoji85] [emoji23]
Disse er veldig gode. Du må bare passe på å ikke starte testing for tidlig slik at de 10 testene rekker til EL :) Jeg brukte en slik i 2 pp. Dette er med dobbel hormonindikator, ikke sant?

Blir dyrt i lengden når prøving tar tid. Så jeg gikk tilbake til strimler. Ellers kjøpte jeg disse fra England/eBay til halvparten av norsk pris.
 
Nedtelling til testedag ;)

cd7 - 7 dager til testing
 
Ååh, føler med deg! Vi er i samme båt, jeg er nå 8CD. Denne mnd skal det ikke bare bli to streker, det skal bli babystrek som blir sterkere og sterkere for hver dag[emoji171] Skal teste etter EL fra i morgen tenkte jeg[emoji4]
Åååå[emoji173]
Vi satser på at det blir babystrek denne mnd ja[emoji1] tester ikke etter EL jeg da, og denne gangen skal jeg ikke teste før etter IKM heller.
 
LIJETR - pp2 - B2 - el 08.06 - ikm 23.06

Jeg hadde en kjemisk denne mnd, noen som vet hvorvidt det vil påvirke når el kommer?

Tenkte vi skulle bruke el-tester denne mnd, har ikke gjort dette før, men jeg lurer på følgende; dersom jeg skulle begynne å teste feks på første dag med hormonstigning, testen vil fortsatt fungere da, bare at den gir positivt svar med en gang?
Har fulgt med på el-slim og andre symptomer de siste mnd, så har følt meg relativt trygg på tidspunkt for el. Men tenkte at jeg denne mnd skal sikre meg at vi treffer. Så spm mitt er egentlig; vil det fungere dersom jeg begynner å teste idet jeg merker symptomene? :)
 
LIJETR - pp2 - B2 - el 08.06 - ikm 23.06

Jeg hadde en kjemisk denne mnd, noen som vet hvorvidt det vil påvirke når el kommer?

:)
Jeg har hatt en SA/kjemisk i april-mai. EL kom da til vanlig tid. Regnet første dag med blødning som første syklusdag.
 
Disse er veldig gode. Du må bare passe på å ikke starte testing for tidlig slik at de 10 testene rekker til EL :) Jeg brukte en slik i 2 pp. Dette er med dobbel hormonindikator, ikke sant?

Blir dyrt i lengden når prøving tar tid. Så jeg gikk tilbake til strimler. Ellers kjøpte jeg disse fra England/eBay til halvparten av norsk pris.


Ja, er de med dobbel hormon indikator. Har brukt de en gang før. Har som regel EL CD 13/14, så tenkte å starte CD 9. Da rekker det, selv om EL ikke skulle komme før 15/16
Blir nok bare denne pp jeg bruker de, tenkte jeg skulle sjekke de opp mot strimlene, for å se når den mener toppen er. Har positiv på EL-strimlene i 3 dager, så vil se om jeg kan finne ut litt mer nøyaktig når EL er :)
Ja, blir veldig dyrt, derfor jeg bare skal bruke de 1 pp.
Hadde jeg vært heldig så slipper jeg kanskje å bruke mer penger på prøving når denne måneden er over :pMan kan i allefall håpe :joyful:
 
Blødde du like lenge som vanlig mens eller lengre?
En halv dag lengre. Dvs. vegynte kl. 14 og varte 5 hele dager til. Akkurat samme mengde og forløp som mensen. Bare 6 dager forsinket.
Da jeg mistet i 7+1 blødde jeg i 19 dager.
 
Kom nye el- og g-tester i posten i dag, så må vel hive meg på el-testing straks! CD9 og 5 dager til fertilt vindu :)
El kom på CD17 sist, regner med noe lignende denne pp.
 
Kom nye el- og g-tester i posten i dag, så må vel hive meg på el-testing straks! CD9 og 5 dager til fertilt vindu :)
El kom på CD17 sist, regner med noe lignende denne pp.
Jeg fikk også g-testene i posten i forgårs og el-testene i dag. Er klar, jeg.
 
cd8 - 6 dager til testing.
 
Haha, har ikke tenkt på testing frem til i går og testene kom i posten. I dag klarte jeg ikke å holde meg :hilarious:

Gøy å være i gang da :)
Jeg begynner teste om 3-4 dager, kjenner det klør i fingrene allerede :hilarious:
 
MiloLilo - pp2 - B2 - EL 10.06 - IKM 24.06

Slenger meg på denne uka jeg, etter litt stalking i forrige IKM-gruppe (uke 22)[emoji85]
 
CD11 her, forventet EL på mandag, begynner nok å teste i ettermiddag bare for å teste litt [emoji23] Har jo så mange tester liggende uansett [emoji51]
 
CD 5 og ca ei uke til EL og mannen er bortreist neste helg! Jaja, vi får ta det som det kommer.

Dere får legge inn så mange aksjer dere kan kort tid før han drar, og så får du hoppe på han så snart han kommer hjem igjen :D
 
Back
Topp