IKM uke 25

Har begynt å teste etter el. Negativ så langt. Men tenker det skjer innen en dag eller to. Lite smerter denne pp i forhold til forje. Har kjøpt fitbit så spent på hvordan den regner el osv utifra puls
 
Har også begynt å teste etter el nå. CD12 og el er ventet CD17-ish.
 
Er CD12 i dag, som regel er syklus stabil på 28/29 dager, så går ut ifra EL på mandag.. Har begynt å testet også [emoji4] La inn noen aksjer i kveld, men det er de neste 3dagene som er viktigst føler jeg [emoji51][emoji4]
 
Ble endelig ferdi med TR i går, så nå blir det masse kosing fremover[emoji1] CD 7 og EL om ei uke, vi humper når vi føler for det - gidder ikke å ha pliktsex (føler ikke det er like godt).
 
CD 10 i dag og forventet EL rundt CD 14. Startet testing i dag, CBDE er seff negativ, men ble litt forvirret når Babyplan sin EL-test var nesten positiv :wideyed:
Sist måned var de sypernegative helt til den ble knall positiv CD 13....

IMG_20180603_100439.jpg
 
Positiv EL test nå i dag, da er vel el i natt/morgen [emoji1] Hump dump ikveld da, la inn aksjer igår kveld også [emoji1]
 
Jeg tar meg en prøvepause denne mnden har jeg funnet ut. Ønsker alle her inne masse lykke til denne pp, håper å se mange fine babystreker når jeg er tilbake etter neste tr :)

Slapp av, nyt pausen og ta godt vare på deg selv :)
 
CD 10 i dag og forventet EL rundt CD 14. Startet testing i dag, CBDE er seff negativ, men ble litt forvirret når Babyplan sin EL-test var nesten positiv :wideyed:
Sist måned var de sypernegative helt til den ble knall positiv CD 13....

Vis vedlegget 260914
Oi, virkelig nærme. Med en slik test ville jeg ha fått en positiv test dagen etter og EL enda en dag senere.
 
Cd 11. Rart at sædrestene kommer med litt friskt blod. Altså som om sæden vasker ut mensrester. Pleier ikke å spotte etter mens, men har observert i et par mnd. nå at den ikke stopper så raskt på dag 5 som tidligere.
Og nei, det er ikke EL blødning. EL er forventet om 7 dager.
 
CD13 her i dag, forventet el om 4-5 dager.. tiden går så saaakte..
 
Nå skjønner jeg ingenting... Nesten positiv EL-test på morgenen i går (CD 10), for så å få negativ på kvelden i går og morgenen i dag... :bored: Kan den første jeg tok hatt et falskt resultat? Syns jo det ville vært veldig tidlig å hatt EL 3 dager etter TR :confused:
Pleier jo eller ikke få positiv test før CD 13...
 
Nå skjønner jeg ingenting... Nesten positiv EL-test på morgenen i går (CD 10), for så å få negativ på kvelden i går og morgenen i dag... :bored: Kan den første jeg tok hatt et falskt resultat? Syns jo det ville vært veldig tidlig å hatt EL 3 dager etter TR :confused:
Pleier jo eller ikke få positiv test før CD 13...
Det er ikke noe som heter nesten positiv. Den første testen var sterkere enn de to andre sikkert fordi urinen var mer konsentrert. Jeg ville heller sagt at de to siste ga falsk svak resultat. Burde sikkert være sterkere. Bare fortsett å teste.
Det er derfor jeg tester flere ganger om dagen for å finne riktig resultat.
 
CD 10 i dag og forventet EL rundt CD 14. Startet testing i dag, CBDE er seff negativ, men ble litt forvirret når Babyplan sin EL-test var nesten positiv :wideyed:
Sist måned var de sypernegative helt til den ble knall positiv CD 13....

Vis vedlegget 260914

Hei! Av erfaring så slår babyplan sine ut i 2 og 3 dager. Jeg tror de er mer følsomme enn andre tester. Med CB og RFSU sine slår jeg bare ut i 12 timer. Vet ikke om det hjelpe deg noe. Lykke til!
 
Eggløsningsslim med blod i går og positiv EL-test. Påvist MA 16. mai med medisinsk abort 20. mai. Sluttet å blø 28. mai, men har fortsatt veldig svake g-tester og hatt positive EL-tester siden. Så den gir meg ingenting akkurat nå. Krysser fingrene for at det faktisk var EL som kom. Da er IKM 18.06.

Så F.A.J - Pp 4 - EL. 03/04.06 - IKM 17/18.06

Skal til gyn i morgen for å sjekke forholdene og utredning ifb med habituell abort. Håper han kan bekrefte EL.
 
Tester spent etter el, de holder seg stabilt svake enn så lenge. Ifølge Flo er eggløsningen om 2 dager, i følge Ovia er den om 3 dager (etter midnatt). Spent på hva som stemmer :)
 
Har også begynt å teste. Foreløpig negative tester. Men tror at EL-slim har kommet litt. cd 12.
 
Back
Topp