IKM uke 25

Jeg sitter nå ny dusja og barbert og venter på at mannen skal bli ferdig med husarbeid og få dusja slik at vi kan legge oss - og det før kl 22 liksom - det skjer aldri her i gården altså[emoji23]
Men har merket det tidligere også at jeg blir mer hypp når jeg ikke bruker prevensjon [emoji4]
Ja[emoji1] Men tenker det sitter litt i hodet også, i og med at jeg vet hva det kan resultere i, og da blir jeg mer hypp[emoji28] Men av en eller annen merkelig grunn er jeg mest lysten rett før og rett etter mensen[emoji848]
 
Flere som har økt sexlyst i CD dagene? CD 9 nå og merker stor forskjell fra igår til i dag bare [emoji28]

Jaaaaa! Enormt stor forskjell!
Vil gjerne flere ganger, hver dag!
Men mannen sovnet før meg i går, så nå skal jeg hoppe i dusjen, vaske meg, barbere meg, og legge meg FØR han! :hilarious:
 
Hvilken CD er du på?

Haha, jeg har gjort det samme [emoji23] vente bare på at mannen skal spise seg ferdig nå så hopper vi til køys[emoji23][emoji23]
Jaaaaa! Enormt stor forskjell!
Vil gjerne flere ganger, hver dag!
Men mannen sovnet før meg i går, så nå skal jeg hoppe i dusjen, vaske meg, barbere meg, og legge meg FØR han! :hilarious:
 
Hvilken CD er du på?

Haha, jeg har gjort det samme [emoji23] vente bare på at mannen skal spise seg ferdig nå så hopper vi til køys[emoji23][emoji23]

CD 15, og like før positiv el-test :D egentlig ikke ventet før 8.juni, meeen på grunn av skikkelige symptomer, som el-slim, ømhet på høyre side skjønte jeg at noe var på gang, og når jeg endelig fikk sjekket el-testen etter jobb (rakk det ikke før), så var jo den veldig sterk. Må ta enda en etter jeg har dusjet.

Hvordan ligger du an? :)
 
CD 15, og like før positiv el-test :D egentlig ikke ventet før 8.juni, meeen på grunn av skikkelige symptomer, som el-slim, ømhet på høyre side skjønte jeg at noe var på gang, og når jeg endelig fikk sjekket el-testen etter jobb (rakk det ikke før), så var jo den veldig sterk. Må ta enda en etter jeg har dusjet.

Hvordan ligger du an? :)
Så spennende! [emoji3]
Hvor lang er syklusen din? Jeg har syklus på 27-28 dager og jeg tror EL blir på lørdag eller søndag (tester ikke etter men følger med på appen flo) men tviler på det blir klaff denne runden ettersom mannen skal bort hele helga.
 
Flere som har økt sexlyst i CD dagene? CD 9 nå og merker stor forskjell fra igår til i dag bare [emoji28]
Rekker opp hånden[emoji113] har meget økt lyst mot el, men etter el skrumper lysten mere og mere inn[emoji85]
 
Så spennende! [emoji3]
Hvor lang er syklusen din? Jeg har syklus på 27-28 dager og jeg tror EL blir på lørdag eller søndag (tester ikke etter men følger med på appen flo) men tviler på det blir klaff denne runden ettersom mannen skal bort hele helga.

Etter MA’en jeg hadde i januar har den vært rundt 31 dager. Blødde i 10uker etter aborten, så litt usikker på om jeg hadde mens innbakt i de 10 ukene. De to forrige syklusene mine har vært på 31. Denne kan se ut til blir 29, kommer helt an på når jeg har el.
 
Da fikk jeg denne før jeg hoppet i dusjen. Positiv den vel?
 

Vedlegg

  • 56F6C1AB-2CF7-41CC-B128-431C84E70931.jpeg
    56F6C1AB-2CF7-41CC-B128-431C84E70931.jpeg
    639,1 KB · Visninger: 49
Vil jo tenke at du er dpo 1 i dag da :)

Finner ikke eggløsning ca 24t etter positiv test da? Da er isåfall 1dpo i morgen [emoji1417] Slik jeg har forstått det iværtfall [emoji1] dpo er jo dager siden EL, dagen man har EL er jo 0dpo på en måte [emoji28] Eller?
 
Finner ikke eggløsning ca 24t etter positiv test da? Da er isåfall 1dpo i morgen [emoji1417] Slik jeg har forstått det iværtfall [emoji1] dpo er jo dager siden EL, dagen man har EL er jo 0dpo på en måte [emoji28] Eller?

Jo, du har helt rett, er bare jeg som roter. I mitt hode var det onsdag i går og torsdag i dag :hilarious:
Så derfor ble i går 1dpo etter mitt regnestykke.
Begynner alltid å surre med hvilken dag det er når jeg er syk :p
Godt det er noen her som er våkne, når jeg tydeligvis ikke er det :joyful:
 
Den fra i går kveld, og den fra nå nettopp. Jeg vil tro at jeg har hatt positiv el-test, og eggløsningen er rett rundt hjørnet? :)
 

Vedlegg

  • E31AE661-AED8-4CCD-8F20-43616BC71267.jpeg
    E31AE661-AED8-4CCD-8F20-43616BC71267.jpeg
    639,1 KB · Visninger: 48
  • C390063B-6292-4DF7-A39D-D3FD00AE9198.jpeg
    C390063B-6292-4DF7-A39D-D3FD00AE9198.jpeg
    942,9 KB · Visninger: 51
Den fra i går kveld, og den fra nå nettopp. Jeg vil tro at jeg har hatt positiv el-test, og eggløsningen er rett rundt hjørnet? :)

Ser sånn ut ja. Her er det bare å legge inn aksjer :)
 
Den fra i går kveld, og den fra nå nettopp. Jeg vil tro at jeg har hatt positiv el-test, og eggløsningen er rett rundt hjørnet? :)
Ja den er nok rett rundt hjørnet [emoji1]
Happy humping day[emoji7] [emoji94] [emoji256]
 
Hvor langt er dere kommet damer? :)
CD 13 og negative el-tester. Håper på en positiv test i helga.

Når det gjelder CB digital med dobbel hormonindikator, så brukte jeg den to ganger. En gang hadde jeg blinkende smilefjes i 2 dager, i neste pp blinket det i 5 dager. Så det kan variere i hvert fall hos meg.
 
CD 13 og negative el-tester. Håper på en positiv test i helga

Når det gjelder CB digital med dobbel hormonindikator, så brukte jeg den to ganger. En gang hadde jeg blinkende smilefjes i 2 dager, i neste pp blinket det i 5 dager. Så det kan variere i hvert fall hos meg.

Ja, vet det kan variere veldig.
Husker ikke hvor mange dager jeg hadde blinkende smilefjes da jeg brukte de sist før jeg fikk et fast. Vet jo også at noen ikke får et fast smilefjes. Kommer jo helt ann på hormonnivået hos hver enkelt :)
 
Leste nettopp på appen flo at man har veldig økt sexlyst rett før EL [emoji122] håper vi rekker å legge inn aksjer før mannen drar bort![emoji120]
Heier på aksjeinnlegging [emoji28] [emoji1]
 
Jeg ligger her med hcg i kroppen og progreston støtte oppi herligheten[emoji23]
Kjenner ingen verdens ting, bare utålmodighet [emoji28]
Har lyst å ta en gt bare for å se de to strekene før de forsvinner igjen[emoji28]
I dag er el dagen min[emoji94] [emoji294] [emoji324] [emoji322] [emoji23]

Hvordan står det til hos dere da damer?
 
Jeg ligger her med hcg i kroppen og progreston støtte oppi herligheten[emoji23]
Kjenner ingen verdens ting, bare utålmodighet [emoji28]
Har lyst å ta en gt bare for å se de to strekene før de forsvinner igjen[emoji28]
I dag er el dagen min[emoji94] [emoji294] [emoji324] [emoji322] [emoji23]

Hvordan står det til hos dere da damer?

Hadde positiv el-test i går, og negativ i dag, skal ta enda en etter jobb bare for å være helt sikker. Men vil tro jeg er 1dpo i morgen :)
 
Back
Topp