IKM uke 25

Hadde positiv el-test i går, og negativ i dag, skal ta enda en etter jobb bare for å være helt sikker. Men vil tro jeg er 1dpo i morgen :)
Ligger likt i løypen med meg du da[emoji1]
Spennende[emoji28]
 
Ligger likt i løypen med meg du da[emoji1]
Spennende[emoji28]

Veldig! Har ikke troen denne mnd heller gitt. Vi har lagt aksjer hver andre dag, og noen ganger to dager på rad, og vi har lagt aksjer nå før lille ble hentet i bhg, samt det blir i kveld. Men likevel har jeg på følelsen at MA’en jeg hadde har f**ka opp noe.
 
2DPO i dag da. 5 dager til første test. Syns denne pp har gått fort allerede. Stresser ikke stort å dagene er spekka full for tiden så :)
 
IMG_3562.JPG

Hurra for at kroppen er tilbake til normalen etter MA i mars[emoji4][emoji120]
 
Jeg ligger her med hcg i kroppen og progreston støtte oppi herligheten[emoji23]
Kjenner ingen verdens ting, bare utålmodighet [emoji28]
Har lyst å ta en gt bare for å se de to strekene før de forsvinner igjen[emoji28]
I dag er el dagen min[emoji94] [emoji294] [emoji324] [emoji322] [emoji23]

Hvordan står det til hos dere da damer?

Oioi! Spennende da [emoji1]

Jeg er på DPO2 idag, treeeigt! Men samtidlig har tiden gått fort siden forrige pp! Lurer på om det er været og årstiden, lengre lyst på dagen så man får mer lyst til å gjøre ting og man glemmer liksom denne prøvingen, iværtfall helt til kvelden kommer[emoji5] fyker første test på 7dpo tenker jeg [emoji23] Men har fått positivt begge gangene på 8/9dpo, så håper det blir likens nå[emoji7]
 
Jeg sitter nå ny dusja og barbert og venter på at mannen skal bli ferdig med husarbeid og få dusja slik at vi kan legge oss - og det før kl 22 liksom - det skjer aldri her i gården altså[emoji23]
Men har merket det tidligere også at jeg blir mer hypp når jeg ikke bruker prevensjon [emoji4]

Haha, det er noen som har det[emoji23] Min har sovnet fra meg omtrent hver kveld denne uka, så nå vet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre
Jeg tror også prevensjon demper litt på lysten.
 
For første gang på det jeg kan huske så har jeg faktisk fått skikkelig med EL-slim nå. Har ikke fått positiv EL-test enda, men ventet med ny til i morgen siden jeg ikke har så mange igjen :sorry:
Må prøve å få lagt inn aksjer i kveld også, selv om lysten er på bånn. Typisk at man skal være syksi EL perioden den gangen man for en gangs skyld har mange symptomer på EL :facepalm:
Pleier aldri å ha noe EL symptomer, og denne gangen har jeg både slim, stikking i eggstokkene, litt blod i slimet og er skikkelig følsom :nailbiting:
Føler på kroppen at denne kan bli måneden, men da må man jo også være i form til å legge inn aksjer :wacky:
Jaja, får la gubben gjøre all jobben i kveld :hilarious:
 
Har du prøvd å fiffet deg opp før leggetid og overraska mannen med en lapdance, blowjob etc? Tenker det hadde gjort susen jeg![emoji16]
Haha, det er noen som har det[emoji23] Min har sovnet fra meg omtrent hver kveld denne uka, så nå vet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre
Jeg tror også prevensjon demper litt på lysten.
 
Henger meg på her [emoji85] CD 20 men fortsatt ikke positiv eggløsningstest enda. Har hatt nattevakter innimellom også, så er bekymret det kan ha påvirket testutslaget [emoji33] Jeg kjenner iallfall litt ubehag over venstre eggstokk daglig disse dagene. Tror hele tiden at jeg har eggløsning.

Lykkeliten92 - PP mistet telling - Andre syklus med Letrozol - IKM uvisst foreløpig [emoji23]
 
Er det noen her som ikke tester EL?
Og når begynner dere eventuelt å teste med g.tester?

Hilsen hun som er helt nybegynner :angel10
 
Er det noen her som ikke tester EL?
Og når begynner dere eventuelt å teste med g.tester?

Hilsen hun som er helt nybegynner :angel10

Jeg skulle teste med el-tester denne mnd, men jeg glemmer det på morningen og stoler ikke på resultatet, så jeg gir opp den ;)
Forrige runde testet jeg 1 dag etter IKM, men frøet streifet bare, så nå blir det ikke testing før noen dager over IKM (hvis jeg klarer å holde meg da xsmile9)

Men når begynner dere å teste? Og når kan man «forvente» evt positivt resultat dersom man er gravid? xsmile3
 
Er det noen her som ikke tester EL?
Og når begynner dere eventuelt å teste med g.tester?

Hilsen hun som er helt nybegynner :angel10
Jeg kommer til å vente til etter IKM med å teste pga kjemisk sist gang.
Tenker jeg venter noen dager etter IKM eller ei uke etter siden jeg har bursdag da[emoji4]
 
Jeg skulle teste med el-tester denne mnd, men jeg glemmer det på morningen og stoler ikke på resultatet, så jeg gir opp den ;)
Forrige runde testet jeg 1 dag etter IKM, men frøet streifet bare, så nå blir det ikke testing før noen dager over IKM (hvis jeg klarer å holde meg da xsmile9)

Men når begynner dere å teste? Og når kan man «forvente» evt positivt resultat dersom man er gravid? xsmile3
Det er med g-testene man tester om morgen. EL-testene slår ut på ettermiddagen.
 
Etter jobben i dag så jeg at el-testen ble sterkere. Så tror jeg får en positiv test i over i morgen. Skal sjekke stigning igjen nå.
 
Da stikker jeg innom denne tråden :)
Boblebob - PP6 - B1 - EL 08.06 - IKM 22.06
Tenker dere å legge inn aksjene i dag og i morgen? Hva er strategien i forhold til testen?
 
Tenker dere å legge inn aksjene i dag og i morgen? Hva er strategien i forhold til testen?
Vi har lagt inn aksjer i dag og planlegger nye aksjer i morgen kveld og/eller lørdag morgen. Pluss søndag, mest for gøy. Vi skal på besøk til noen venner i helgen, så det kan bli vanskelig å få til fredag/lørdag, men vi håper på det beste :)
 
Back
Topp