Jeg mener og tror at keg har blitt gravid de gangene jeg har hatt samleie dagene før el... ble gravid med å ha sex før el denne gangen som de desverre ble en kjemisk. Hadde dagen jeg fikk positiv el test også men ikke etter.Hvordan prøver dere å time sex rundt eggløsning? Vi prøver ca. annenhver dag i den fruktbare perioden, men kan variere litt hvordan det blir ut i fra hvordan hverdagene er. Har dere noen formening om hva som er de «beste» dagene? Statistisk sett er det vel de to dagene før elHører jo at sperm kan leve i 5-7 dager, men tenker at det kanskje er for supersperm og at det ikke er vits i å starte innsatsen så mange dager før, med mindre det er rent lysbetont da?
Vi har selvsagt sex når vi har lyst, men langt i fra alltid det egentlig faller seg så naturlig rundt el, særlig hvis det er midt i ukedagene.
Hører jo at sperm kan leve i 5-7 dager, men tenker at det kanskje er for supersperm og at det ikke er vits i å starte innsatsen så mange dager før, med mindre det er rent lysbetont da? 
Har heldigvis tempen å obsesse over

Pleier å være rimelig regelmessig.
Det betyr jo sikkert ingenting, men velger å bare tro på at nå går det. Slapper mer av med tanke på testing osv, så kanskje jeg klarer å vente en stund denne gangen
Eller det kommer over meg om noen dager
men som deg, så er jeg mer optimistisk denne måneden, så kanskje