Ahahaha, hadde jeg vært syk så hadde det jo blitt ligging allikevel.Så lang er den ventingen! Tror jeg hadde reagert som deg om jeg sto der på eggløsning, og han bare lå rett ut.
![]()
Men nå skal det bare klaffe denne runden her!!!
Haha, ja, du sier noe. Så lenge det ikke er omgangssyke. Så viljesterk er jeg ikke
Ikke så sexy er det heller
Så lang er den ventingen! Tror jeg hadde reagert som deg om jeg sto der på eggløsning, og han bare lå rett ut.
Bare på testedag to, også skulle dette skje. Heldigvis har jeg jo øyne selv
Ingenting funker. Jeg bare la inn ett bilde ratet den low selv jeg

Tror egentlig jeg ønsker å prøve denne perioden og. Men har flere ting som holder meg litt tilbake. Vaksinen er en ting. Vi skal på ferie i slutten av juni, eneste vi har planlagt i sommer, å hadde gleda meg til sommerkvelder med et glass vin. Skulle spira sitte går jo ikke det, og vi skal reise sammen med et vennepar som da nødvendigvis får vite om det. Har ikke noe i mot å fortelle det tidlig, for jeg kommer uansett til å snakke åpent om det hvis noe skjer. Men de vil få vite det typ i det jeg tisser på den pinnene, kunne liksom venta et par uker med å fortelle det. Så blir en evt termin tett oppi bursdagen til eldstemann. Kun bagateller, derfor tror jeg ikke jeg bryr meg med å pause det, men tror heller ikke skuffelsen blir så stor om den ikke sitter denne runden, og av den grunnen har jeg troa på at det er nå spira sitter
ville ventet med hyppigere testing til du ser tydelig stigning i alle fall.