Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen spesial grunn til du har liten tro?4 DPO i dag, men har veldig liten tro på noe som helst egentlig…

Jeg tok en til i 18 tiden og den var svakere igjen. Så kan jeg da gå ut ifra at den som ble sterk er peak?Jeg synes den siste ser veldig nærme positiv ut! Om den neste du tar er svakere hadde jeg nok tolket den som Peak. Men kan jo også være du får en som er mer tydelig positivEr veldig individuelt hvor tydelig positiv den blir, jeg personlig får sjeldent en som er så positiv at testskreken er sterkere enn kontrollstreken, hvor hos andre blir den veldig tydelig sterkere.
Jeg hadde gått utifra det ja. Men du kan jo teste igjen imorgen for å være sikkerJeg tok en til i 18 tiden og den var svakere igjen. Så kan jeg da gå ut ifra at den som ble sterk er peak?
Velkommen tilJ-40519325-31-B2-PP1-EL: 25.5-IKM 08.06
Gitt at syklusen stemmer og var klar til å gå rett på EL etter stopp gestagen piller 22.5

Ser du har tatt en test til. Prøv enda en for å se om den fortsetter å synkeHm, jeg skal fortsette å teste
Da er det bare å bruke pinsa til å legge masse aksjer!
Godt jobbaVis vedlegget 406385
Peak idag!Da regner jeg eggløsning i morgen, men kan også være idag ( tenker enten idag eller i morgen pga kort topp, men vet jo egentlig ikke)
Aksjer lagt hver dag siden tirsdag, så føler egentlig vi allerede har gjort en god jobb![]()
så får bare fortsette aksjeleggingen et par dager til og se 

Ble så opptatt med rydding her at jeg tok forumpause resten av dagen. Du har allerede fått samme svaret: Jeg hadde tolket den nederste som positiv eller akkurat ikke postitiv. Med andre ord har du akkurat peaket eller så er det rett før du peaker. I og med at du tok en ny strimmel som ble svakere etter dette har du nok peaket og da er nok EL rett rundt hjørnet. EL-strimlene de neste dagene bør bli svakere som en "bekreftelse" på at du har hatt LH-peakenDen var like sterk før den tørket
Samme her, og det var tre dager før EL. Noen som har erfaring med at det klaffer eller?1 DPO her, fikk kun lagt inn aksjer EN gang denne periodenså vi får nå se! Traff veldig bra med den ene da
![]()

Sædcellene kan leve i opptil fem dager inni deg, så tre dager før er fullt muligSamme her, og det var tre dager før EL. Noen som har erfaring med at det klaffer eller?![]()

I teorien skal det være mulig så jeg hadde ikke mistet håpet selv om det bare ble med den ene gangenSamme her, og det var tre dager før EL. Noen som har erfaring med at det klaffer eller?![]()

Skal se det blir en lignende syklus som sist runde
hadde da en syklus på 64!!! dager. Huff..Men spottet du den syklusen? Kan ikke være mensen som er på vei? Eller fasteblødning?Nå spotter jeg igjenSkal se det blir en lignende syklus som sist runde
hadde da en syklus på 64!!! dager. Huff..
Ja, fikk positiv EL test ca 3 uker etter første mens dag, så spotting i ei uke, og positiv EL test igjen ei uke etter der. Og pittelitt spotting uka etter det igjenMen spottet du den syklusen? Kan ikke være mensen som er på vei? Eller fasteblødning?![]()
aldri opplevd det før, så håpet var at d bare var en rar syklus pga hverdagsstresset. Meen, nå frykter jeg enda en slik syklus
skal egenltig hadd EL igår ut ifra tidligere sykluser, meen trodde selv den kom tidlig pga symptomer og masse EL slim, men nå vet jeg sannelig ikke hvor jeg er