IKM uke 23 ✨

Gratulerer :Heartred :hello2
Jeg tenker at det godt kan stemme med IKM på mandag og denne testen. De testene der har så mye fargestoff eller ett eller annet at de til og med gir svak strek når man ikke er gravid så :hilarious:
Er jo selvfølgelig 10 dpo, så passer det bedre:) Men veldig fin strek til å være 10 dpo også!

Smurfeline2020 - 34 år - B2 - PP2 - EL 21/5 - IKM 5/6

Sniker meg med i denne gruppa i siste liten jeg.. litt ustabil syklus, men tror IKM er på mandag 5/6.

ble akutt svimmel på jobb i dag, ikke vært plaget med det siden forrige svangerskap, så klarte selvsagt ikke vente mer da.. så tok en test når jeg kom hjem.. hva tror dere?
Gratulerer! Uten tvil babystrek det der:D:Heartred

Herregud kjenner på masse idag! Synes jeg har vondt i brystene... På samme måte som jeg hadde tidlig da jeg var gravid. Og har masse murringer og stikking i underlivet.. Er jo alt for tidlig til å kunne merke noe da.. Så er helt sikkert bare ønsketenkning:smiley-ashamed005

Herregud kjenner på masse idag! Synes jeg har vondt i brystene... På samme måte som jeg hadde tidlig da jeg var gravid. Og har masse murringer og stikking i underlivet.. Er jo alt for tidlig til å kunne merke noe da.. Så er helt sikkert bare ønsketenkning:smiley-ashamed005
Håper symptomene du kjenner på i dag utvikler seg til en positiv test iløpet av den neste uka:D

Altså, damer!! Hva tenker dere her? tok denne nå ikveld, på veldig utvanna urin. Jeg skjelver! Ser litt mer rosa ut i virkeligheten, enn på bilde.

Vedlegg

• B3F95CA9-4C7B-4CB4-97EF-0D3AB64EF959.jpeg
    B3F95CA9-4C7B-4CB4-97EF-0D3AB64EF959.jpeg
    160,9 KB · Visninger: 118
  • 740E751A-2EF5-4748-BB0A-ABA287911495.jpeg
    740E751A-2EF5-4748-BB0A-ABA287911495.jpeg
    91,5 KB · Visninger: 115
Blir så gira når jeg to stk siste døgnet med positive tester :hello2

Har hatt skikkelig halsbrann hele uken, og det har jeg som regel kun når jeg spiser salami feks. Noe jeg ikke har gjort på 14 dager. Puppene er ømme oh jeg føler meg oppblåst. Mulig det bare er ønsketenkning :love017

Har 2 tester liggende men håper jeg klarer å vente litt mer inn i helgen :laughing002

Blir så gira når jeg to stk siste døgnet med positive tester :hello2

Har hatt skikkelig halsbrann hele uken, og det har jeg som regel kun når jeg spiser salami feks. Noe jeg ikke har gjort på 14 dager. Puppene er ømme oh jeg føler meg oppblåst. Mulig det bare er ønsketenkning :love017

Har 2 tester liggende men håper jeg klarer å vente litt mer inn i helgen :laughing002

Årh kjenner følelsen! Brystene mine er overbevist om at jeg er gravid :hilarious: Men bare 5 DPO, så er ingen vits i å teste ennå.

Hvor mange DPO er du? Håper symptomene dine er pga spire!:Heartred

Årh kjenner følelsen! Brystene mine er overbevist om at jeg er gravid :hilarious: Men bare 5 DPO, så er ingen vits i å teste ennå.

Hvor mange DPO er du? Håper symptomene dine er pga spire!:Heartred
10/11 DPO...Men har av tidligere erfaring hatt lav hcg, så det har ikke vist seg før nært TR :hilarious:

Back
Topp