IKM uke 23 ✨

LillaDrøm

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Velkommen til IKM uke 23:happy:

Full ut følgende for å bli ført opp på lista:

Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP- EL - IKM

Eksempel:
LillaDrøm - 34- B1 -PP3(1 etter MA) EL 27/5- IKM 9/6

Masse lykke til!:Heartred

Mandag 5. Juni
• Sistesjanse-41- B3 (sambo sitt 1)-PP7- forventet EL 29-30 mai- forventet ikm 5-6juni
M.V - 28 - B1 - PP12/13 (hatt et par mnd pause nå) - EL 23/5 - IKM 5/6
nøttespire - 22 - B3 - PP2( etter MA) EL 22/5- IKM 5/6
Smurfeline2020 - 34 år - B2 - PP2 - EL 21/5 - IKM 5/6

Tirsdag 6. Juni
Rageje - straks 31 - B2 - PP4 - EL 23/25.mai - IKM 6/8 juni
Førstegangsprøver96 - 26 år - B1 - PP3 - EL 25/5 - IKM 6/6
• *fluffymama* - 38 - B3 (samboers 1) - PP28 - EL 23.5 - IKM 6.6
Bygdekjerring- 31 -B2- PP29- EL25/5 - IKM 6/6

Onsdag 7. Juni

Torsdag 8. Juni
Heloise - 30 år - B2 - PP1 - EL 24. mai- IKM 8. juni
• ViPrøver91 - 26 - B2 -PP4 - EL 26/5 - IKM 8/6
Brooke - 34 - B2 - PP13(?)- EL24.5 - IKM.8.6

Fredag 9. Juni
LillaDrøm - 34- B1 -PP3(1 etter MA) EL 27/5- IKM 9/6
Prøvenr2- 35- B2- PP9- EL 26/05- IKM 09/06

Lørdag 10. Juni
PrøverLykkeNr3 - 34 - B3 (B1 med ny partner) - PP8 - EL: 29.5 IKM 10/11.juni
• Serenity - 31 -B2 (1 til samboer) -PP1-EL 27.5 - IKM 10.06
Minera- 35 - B5 - PP2- El 28/5 - IKM 10/6

Søndag 11. Juni
Usikker IKM
• Utålmodig.no - 22 - B1 - PP2 - EL?- IKM?



GRAVID:Heartred
Smurfeline2020
• PrøverLykkeNr3
• Brooke
• LillaDrøm
• Minera

TR:(
M.V
Bygdekjerring
• nøttespire
• Rageje
• *fluffymama*
• Førstegangsprøver96
• Prøvenr2
 
Last edited:
• Sistesjanse-41- B3 (sambo sitt 1)-PP7- forventet EL 29-30 mai- forventet ikm 5-6juni.
 
Blir selvfølgelig med her også! Denne måneden prøver jeg meg på Don Quai med det håp at det kan ha noe for seg :hilarious:

Litt usikker på syklus nå. Enten er den 30 dager eller så er den 28 dager. Må bare vente å se :)


Rageje - straks 31 - B2 - PP4 - EL 23/25.mai - IKM 6/8 juni
 
Blir selvfølgelig med her også! Denne måneden prøver jeg meg på Don Quai med det håp at det kan ha noe for seg :hilarious:

Litt usikker på syklus nå. Enten er den 30 dager eller så er den 28 dager. Må bare vente å se :)


Rageje - straks 31 - B2 - PP4 - EL 23/25.mai - IKM 6/8 juni
Velkommen til!:happy::Heartred
Hva er Don Quai for noe?
 
Velkommen til!:happy::Heartred
Hva er Don Quai for noe?
Det er en kinesisk urt som skal hjelp mot PMS, menstruasjonssmerter og stabilisere syklus bl.a.. Det er mange som sier at de har hatt god effekt av den, også er det de som ikke har merket noe :hilarious:

Jeg håper først og fremst at den skal bidra til at min menstruasjon blir normal igjen. Før jeg satt inn p-stav hadde jeg menstruasjoner som varte i 4-5 dager. Da blødde jeg mye på dag en, en god del på dag to, lett på dag tre og spotting dag 4 og fem.

På p-stav fikk jeg super lette blødninger som varte i to-tre dager. Slik er de fortsatt nå, selv om jeg tok ut staven i januar. Å blø lite er jo i utgangspunktet ikke å forakte, men jeg blør så lite at jeg er bekymret for om jeg har en tykk nok livmorslimhinne til å bli gravid. Det er her jeg håper Don Quai kan hjelpe da den angivelig skal øke blodsirkulasjon til livmor.

Jeg landet på at det er verdt et forsøk. Tar tre kapsler hver dag nå frem til EL. Mellom EL og IKM skal man ikke ta noen :)
 
Det er en kinesisk urt som skal hjelp mot PMS, menstruasjonssmerter og stabilisere syklus bl.a.. Det er mange som sier at de har hatt god effekt av den, også er det de som ikke har merket noe :hilarious:

Jeg håper først og fremst at den skal bidra til at min menstruasjon blir normal igjen. Før jeg satt inn p-stav hadde jeg menstruasjoner som varte i 4-5 dager. Da blødde jeg mye på dag en, en god del på dag to, lett på dag tre og spotting dag 4 og fem.

På p-stav fikk jeg super lette blødninger som varte i to-tre dager. Slik er de fortsatt nå, selv om jeg tok ut staven i januar. Å blø lite er jo i utgangspunktet ikke å forakte, men jeg blør så lite at jeg er bekymret for om jeg har en tykk nok livmorslimhinne til å bli gravid. Det er her jeg håper Don Quai kan hjelpe da den angivelig skal øke blodsirkulasjon til livmor.

Jeg landet på at det er verdt et forsøk. Tar tre kapsler hver dag nå frem til EL. Mellom EL og IKM skal man ikke ta noen :)
Skjønner:) Spennende å se om du har effekt, skader jo aldri å prøve!
 
PrøverLykkeNr3 - 34 - B3 (B1 med ny partner) - PP8 - EL: 29.5 IKM 10/11.juni

Vi har bestemt oss for og ikke prøve hardt nå mere nå i sommer, venter time på sykehuset for og få hjelp med graviditet. Men har jo et håp om at vi kansje er så heldige at det klaffer nå når vi ikke skal teste etter EL og slikt. Så hopper inn her, så jeg iallefall kan ha gode samtaler med dere her inne :)
 
Jeg er med❤️

Førstegangsprøver96 - 26 år - B1 - PP3 - EL 25/5 - IKM 6/6
PrøverLykkeNr3 - 34 - B3 (B1 med ny partner) - PP8 - EL: 29.5 IKM 10/11.juni

Vi har bestemt oss for og ikke prøve hardt nå mere nå i sommer, venter time på sykehuset for og få hjelp med graviditet. Men har jo et håp om at vi kansje er så heldige at det klaffer nå når vi ikke skal teste etter EL og slikt. Så hopper inn her, så jeg iallefall kan ha gode samtaler med dere her inne :)
Velkommen til dere :Heartred
 
Jeg hopper inn her :D

Gorro - 32 år - B1 - PP2 - EL 27.05 - IKM 11.06

Satte opp PP2 i forrige ikm-gruppe og, men bomma fullstendig på el første prøving, så tenker at realistisk sett blir dette her pp2 :)
 
Egentlig hører vel du hjemme i IKM uke 24?Men du er velkommen til å henge her også da:)
Haha ja der kan du se , i går så venta jeg på den gruppa for jeg regns meg fram til det . Skjønner ikke hvor jeg var i tankene :bag: Vi er jobb test rus alle mann så henger gjerne litt her også altså:bag:
 
ViPrøver91 - 26 - B2 -PP4 - EL 26/5 - IKM 8/6
Melder meg inn her til tross for at samboer er borte på jobb hele EL-perioden :rolleyes: Veldig spent på hvordan denne syklusen blir, da jeg fikk TR en dag tidligere enn Flo tilsa, og at jeg bare blødde i to dager.
 
Back
Topp