Det er overraskende fort gjort å gjøre detHaha, har tatt mye mer enn fire på en dag jeg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er overraskende fort gjort å gjøre detHaha, har tatt mye mer enn fire på en dag jeg![]()

Håper du får positiv test snartJa, det hadde jo vært typisk. Men tviler egentlig på det. Får fortsette testingen noen dager til![]()

Ja jeg er spent på alt som må gjøres, og om det kan ha en innvirkning på at det kansje klaffer for oss når tankene på graviditet faller litt bort når vi får så mye annet og tenke påSkjønner.. Oppussing med flere små er noe helt annet. Det blir uansett spennende å se om du ikke får to streker snart
Såpass ja.. De syklusene er helt sinnsykt lange! Om du får EL nå så får du jo en mer normal syklus![]()
Har syklusene dine vært slik lenge? Det er jo kjempe vanskelig å faktisk finne EL når de er så ustabileJa jeg er spent på alt som må gjøres, og om det kan ha en innvirkning på at det kansje klaffer for oss når tankene på graviditet faller litt bort når vi får så mye annet og tenke på
Ja, syklusene er slitsomt lange. Men sist syklus tror jeg kroppen prøvde på EL flere ganger, for hadde positiv EL test to ganger med 14 dagers mellomrom, og symptomer på EL 3 ganger i syklusen. Så hååper inderlig at kroppen kan fungere som «normalt» en gang![]()

Har slitt mes PCOS siden tenårene, og ustabile sykluser. Men ikke tenkt mye over syklusen før jeg prøvde på sistemann i 2018/2019. Og etter han kom til hadde jeg P-stav til juli-22. etter den ble tatt ut var de frem til jul nogenlunde stabil, men i år har det vært veldig mye stress rundt oss så tror egentlig alt stresset har vært innvirkende på syklusene mine. Håper det er derfor iallefall. (Alle cyster på eggstokkene er borte nå, ingen tegn til PCOS lengre, så det er jo bra!)Har syklusene dine vært slik lenge? Det er jo kjempe vanskelig å faktisk finne EL når de er så ustabile![]()
Du har ikke vurdert medisiner som kan hjelpe da? Er mulig stresset virker inn, men det er vanskelig å vite sikkertHar slitt mes PCOS siden tenårene, og ustabile sykluser. Men ikke tenkt mye over syklusen før jeg prøvde på sistemann i 2018/2019. Og etter han kom til hadde jeg P-stav til juli-22. etter den ble tatt ut var de frem til jul nogenlunde stabil, men i år har det vært veldig mye stress rundt oss så tror egentlig alt stresset har vært innvirkende på syklusene mine. Håper det er derfor iallefall. (Alle cyster på eggstokkene er borte nå, ingen tegn til PCOS lengre, så det er jo bra!)
Spennende! Da er du jo allerede i DPO landHei. Jeg tok min siste eggløsningstest på søndag, den var positiv. Gadd ikke kjøpe en svær pakke med det for å sjekke når den ble lav igjen, så jeg antar at el var mandag eller tirsdag, men tar utgangspunkt i mandagen.. nå er jeg så spent!!
nøttespire - 22 - B3 - PP2( etter MA) EL 22/5- IKM 5/6

Jo, har det. Venter time på sykehuset innen uke 31, er jo så lang ventetidDu har ikke vurdert medisiner som kan hjelpe da? Er mulig stresset virker inn, men det er vanskelig å vite sikkert
er litt derfor vi har bestemt oss for og senke skuldrene litt nå i sommer, for vi vet vi vil få noe hjelp etter sommeren
Det var lenge å vente, men så bra at dere får hjelpJo, har det. Venter time på sykehuset innen uke 31, er jo så lang ventetider litt derfor vi har bestemt oss for og senke skuldrene litt nå i sommer, for vi vet vi vil få noe hjelp etter sommeren
![]()
Håper det sitter en spire før det da 

Ja, allerede ventet noen måneder.. men nå håper jeg vi har så mye opp pussings arbeid fremover at tiden går fort allikevelDet var lenge å vente, men så bra at dere får hjelpHåper det sitter en spire før det da
![]()
Håper jeg og
Takk
Hvis EL er lørdag og han kommer fredag, så er det mer enn godt nok!Kjenner jeg har null håp om å bli gravid denne måneden. Flo sier at EL er lørdag, og samboer kommer hjem tidligst seint fredag kveld, så føler allerede løpet er kjørt![]()

Velkommen til*fluffymama* - 38 - B3 (samboers 1) - PP28 - EL 23.5 - IKM 6.6

Er fortsatt sjanse om dere får lagt inn fredag kveld eller lørdag! Egentlig også søndagKjenner jeg har null håp om å bli gravid denne måneden. Flo sier at EL er lørdag, og samboer kommer hjem tidligst seint fredag kveld, så føler allerede løpet er kjørt![]()
Men skjønner frustrasjonen din da, man vil jo helst optimere
Jeg hadde eggløsning i går etter symptomene å dømme samt positiv test på tirsdag kveld. Her ser du mine tester fra både i går og forgårs. Min første i går er ganske sterk, men er også tatt noen få timer etter det jeg mener var eggløsning.CD 18.
Kan se ut til EL er et par dager forsinket denne måneden, for denne testen er vel positiv eller i alle fall nesten? Tror EGENTLIG jeg hadde eggløsning tidligere i dag fordi jeg kjente noen gode tak i magen + en del slim.
Dere som er eksperter på tester, er det mulig å få en så sterk test etter at eggløsning har inntruffet eller tenker dere at EL heller skjer i morgen?