IKM uke 23 ✨

Skjønner.. Oppussing med flere små er noe helt annet. Det blir uansett spennende å se om du ikke får to streker snart :hilarious:

Såpass ja.. De syklusene er helt sinnsykt lange! Om du får EL nå så får du jo en mer normal syklus :)
Ja jeg er spent på alt som må gjøres, og om det kan ha en innvirkning på at det kansje klaffer for oss når tankene på graviditet faller litt bort når vi får så mye annet og tenke på :angelic:
Ja, syklusene er slitsomt lange. Men sist syklus tror jeg kroppen prøvde på EL flere ganger, for hadde positiv EL test to ganger med 14 dagers mellomrom, og symptomer på EL 3 ganger i syklusen. Så hååper inderlig at kroppen kan fungere som «normalt» en gang:p

Hei. Jeg tok min siste eggløsningstest på søndag, den var positiv. Gadd ikke kjøpe en svær pakke med det for å sjekke når den ble lav igjen, så jeg antar at el var mandag eller tirsdag, men tar utgangspunkt i mandagen.. nå er jeg så spent!!

nøttespire - 22 - B3 - PP2( etter MA) EL 22/5- IKM 5/6

Ja jeg er spent på alt som må gjøres, og om det kan ha en innvirkning på at det kansje klaffer for oss når tankene på graviditet faller litt bort når vi får så mye annet og tenke på :angelic:
Ja, syklusene er slitsomt lange. Men sist syklus tror jeg kroppen prøvde på EL flere ganger, for hadde positiv EL test to ganger med 14 dagers mellomrom, og symptomer på EL 3 ganger i syklusen. Så hååper inderlig at kroppen kan fungere som «normalt» en gang:p
Har syklusene dine vært slik lenge? Det er jo kjempe vanskelig å faktisk finne EL når de er så ustabile :inpain:

Har syklusene dine vært slik lenge? Det er jo kjempe vanskelig å faktisk finne EL når de er så ustabile :inpain:
Har slitt mes PCOS siden tenårene, og ustabile sykluser. Men ikke tenkt mye over syklusen før jeg prøvde på sistemann i 2018/2019. Og etter han kom til hadde jeg P-stav til juli-22. etter den ble tatt ut var de frem til jul nogenlunde stabil, men i år har det vært veldig mye stress rundt oss så tror egentlig alt stresset har vært innvirkende på syklusene mine. Håper det er derfor iallefall. (Alle cyster på eggstokkene er borte nå, ingen tegn til PCOS lengre, så det er jo bra!)

Har slitt mes PCOS siden tenårene, og ustabile sykluser. Men ikke tenkt mye over syklusen før jeg prøvde på sistemann i 2018/2019. Og etter han kom til hadde jeg P-stav til juli-22. etter den ble tatt ut var de frem til jul nogenlunde stabil, men i år har det vært veldig mye stress rundt oss så tror egentlig alt stresset har vært innvirkende på syklusene mine. Håper det er derfor iallefall. (Alle cyster på eggstokkene er borte nå, ingen tegn til PCOS lengre, så det er jo bra!)
Du har ikke vurdert medisiner som kan hjelpe da? Er mulig stresset virker inn, men det er vanskelig å vite sikkert

Negativ EL test! Er sikker på at jeg kjente eggløsningssmerter i ryggen tidligere i dag. Nå må bare de siste aksjene legges før ventetiden begynner :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20230524-161741_Premom.jpg
    Screenshot_20230524-161741_Premom.jpg
    293,6 KB · Visninger: 67
Hei. Jeg tok min siste eggløsningstest på søndag, den var positiv. Gadd ikke kjøpe en svær pakke med det for å sjekke når den ble lav igjen, så jeg antar at el var mandag eller tirsdag, men tar utgangspunkt i mandagen.. nå er jeg så spent!!

nøttespire - 22 - B3 - PP2( etter MA) EL 22/5- IKM 5/6
Spennende! Da er du jo allerede i DPO land :D Velkommen til:Heartred

Du har ikke vurdert medisiner som kan hjelpe da? Er mulig stresset virker inn, men det er vanskelig å vite sikkert
Jo, har det. Venter time på sykehuset innen uke 31, er jo så lang ventetid :shifty: er litt derfor vi har bestemt oss for og senke skuldrene litt nå i sommer, for vi vet vi vil få noe hjelp etter sommeren:Heartred

Kjenner jeg har null håp om å bli gravid denne måneden. Flo sier at EL er lørdag, og samboer kommer hjem tidligst seint fredag kveld, så føler allerede løpet er kjørt :arghh:
Hvis EL er lørdag og han kommer fredag, så er det mer enn godt nok! :) Da er du på ditt mest fruktbare fredag og fortsatt ganske fruktbar lørdag. Ikke gi opp håpet!:Heartred

Kjenner jeg har null håp om å bli gravid denne måneden. Flo sier at EL er lørdag, og samboer kommer hjem tidligst seint fredag kveld, så føler allerede løpet er kjørt :arghh:
Er fortsatt sjanse om dere får lagt inn fredag kveld eller lørdag! Egentlig også søndag:happy: Men skjønner frustrasjonen din da, man vil jo helst optimere:Heartred

Har ikke vært med i IKM gruppe på flere mnd, så nå håper jeg at jeg kan dele to streker om et par uker :Heartred

Brooke - 34 - B2 - PP13(?)- EL24.5 - IKM.8.6

CD 18.

Kan se ut til EL er et par dager forsinket denne måneden, for denne testen er vel positiv eller i alle fall nesten? Tror EGENTLIG jeg hadde eggløsning tidligere i dag fordi jeg kjente noen gode tak i magen + en del slim.

Dere som er eksperter på tester, er det mulig å få en så sterk test etter at eggløsning har inntruffet eller tenker dere at EL heller skjer i morgen?

Vedlegg

• IMG_0960.jpeg
    IMG_0960.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 71
CD 18.

Kan se ut til EL er et par dager forsinket denne måneden, for denne testen er vel positiv eller i alle fall nesten? Tror EGENTLIG jeg hadde eggløsning tidligere i dag fordi jeg kjente noen gode tak i magen + en del slim.

Dere som er eksperter på tester, er det mulig å få en så sterk test etter at eggløsning har inntruffet eller tenker dere at EL heller skjer i morgen?
Jeg hadde eggløsning i går etter symptomene å dømme samt positiv test på tirsdag kveld. Her ser du mine tester fra både i går og forgårs. Min første i går er ganske sterk, men er også tatt noen få timer etter det jeg mener var eggløsning.

Jeg er ingen ekspert, men tenker at man etter hvert blir ganske godt kjent med egen kropp og symptomer i løpet av prøving :)

Vedlegg

• 20230525_210227.jpg
    20230525_210227.jpg
    48 KB · Visninger: 55
Back
Topp