Så gøy og se at dere er i gang med EL testing her inne
Vi prøver ikke aktivt nå i sommer, men merker jeg går og kjenner etter alt allikevel
hadde enorme mengder EL slim på Fredag, men kun den dagen, og i går hadde jeg veldig vannaktig utflod, dette bruker jeg aldri ha, var nesten som at jeg skvettet på meg innimellom
noen andre som bruker ha det slik? Men idag har jeg skikkelig magekramper og er småkvalm, noe jeg har merket tidligere rundt EL, så ser for meg den er i anmasj
men det er helt greit, for vi har hadd mye mere sex nå når vi ikke prøver aktivt, det har hjulpet på soveroms hyggen for og si det slik
hadde enorme mengder EL slim på Fredag, men kun den dagen, og i går hadde jeg veldig vannaktig utflod, dette bruker jeg aldri ha, var nesten som at jeg skvettet på meg innimellom
noen andre som bruker ha det slik? Men idag har jeg skikkelig magekramper og er småkvalm, noe jeg har merket tidligere rundt EL, så ser for meg den er i anmasj
men det er helt greit, for vi har hadd mye mere sex nå når vi ikke prøver aktivt, det har hjulpet på soveroms hyggen for og si det slik
Var bare utflod
Kjenner meg igjen altså!
Satser på det er et godt tegn
Samt at vi venter på time på sykehuset for og få hjelp ettersom jeg mistet ene egglederen og halve eggstokken i fjor. Og har mistet 5 ganger tidligere (SA og kjemisk).
Det er super spennende. Det er selvfølgelig mye jobb å flytte, men det går bra selv om man er gravid
men har aldri vært at EL har kommet tidlig hittil iallefall. Er på CD 17 idag, tidligst EL har vel vært på CD 20/21. men har bikket mellom CD 30-56!!
Utfloden er nå en ting, men var det at jeg på Fredag hadde så store mengder EL slim som har fått meg til og lure. Det var ikke, til og ikke legge merke til for og si det slik