IKM uke 23⚘️⚘️

Ny test, og den ser altså mer rosa ut i virkeligheten :nailbiting: Og ikke noe rusk som forstyrrer denne gangen :hilarious: fy fader, blir noen spennende dager fremover!

Definitivt rosa strek der ja! Og wondfo pleier vel være gode tester?

6dpo og blenda test!:Heartblue
Måtte svi av ein test, berre måtte! Skulle egentlig teste 3 batcher make sure, men så va den på lokalbutikken samme som den gamle eg hadde:hilarious: tenke å dyppa ein anna makesure om 1,5t i samme, går det fint? Måtte så sjukt på do og hadde holdt meg lenge, og så får eg testene mine fra Stord når mannen kommer.
Samme test, berre med og uten blitz!Vis vedlegget 461668Vis vedlegget 461669
Yes da var vi igang :hilarious: :Heartpink

Melder meg inn for moros skyld, for jeg har ikke testet etter EL (men vet den var på ca tiden appen sier), og jeg tror ikke på noe positiv test før innsett fra frys, men.. why not. Kan være moro å følge de andre uansett. :P

Lillafrosk - 32 - B5 - PP1 - EL 23.05 - IKM 06.06

(Appen sier el 22, jeg tror dog 23-24 basert på symptomer, men.. altså, whatever :p IKM 6-8 juni et sted)
Glømte deg heilt ut eg! Beklager ❤️ legge deg inn nå ☺️ og velkommen hit, tenk om du blir gravid av dokk sjølv denne runden :woot:

2 ulike batcher make sure vanlig☺️
Snapchat-322172638.jpg
Snapchat-1621376468.jpg

Glømte deg heilt ut eg! Beklager ❤️ legge deg inn nå ☺️ og velkommen hit, tenk om du blir gravid av dokk sjølv denne runden :woot:

Haha, ingen stress altså! Jeg har null forventninger, men faktisk en av de få gangene at aksjeinnskudd har sammenfalt greit med EL, morsomt nok så pleier gubben å alltid være død-sliten i dagene før EL :hilarious:

Har jo ikke brukt prevensjon sammen i det hele tatt vi, så har jo ikke kjempetroa på at noe skjer selv. Men det ville jo vært kult om det skulle gå. ;)

Vet ikke om jeg orker teste heller, får se. Er mest med for å følge med på andre, bli litt kjent med prøverne på -26 babyer 8)

Haha, ingen stress altså! Jeg har null forventninger, men faktisk en av de få gangene at aksjeinnskudd har sammenfalt greit med EL, morsomt nok så pleier gubben å alltid være død-sliten i dagene før EL :hilarious:

Har jo ikke brukt prevensjon sammen i det hele tatt vi, så har jo ikke kjempetroa på at noe skjer selv. Men det ville jo vært kult om det skulle gå. ;)

Vet ikke om jeg orker teste heller, får se. Er mest med for å følge med på andre, bli litt kjent med prøverne på -26 babyer 8)
Det er jo fult lov det også, berre kjekt for oss som får henge med deg :love017 ka tid blir innsett eventuelt?☺️

Det er jo fult lov det også, berre kjekt for oss som får henge med deg :love017 ka tid blir innsett eventuelt?☺️
:love017

Du, jeg vet ikke, jeg tenkte kanskje ringe St Olavs over helga og høre om vi får lov å ta det i juni. Tror vi teoretisk skal kunne rekke det før de stenger i juli, men spørs om vi får lov.
Blodprøvene ble tatt forrige fredag, så de burde vel få dem snart. Eneste jeg vet, er at rubella antistoffet mitt pleier slå ut under grenseverdien, av en eller annen grunn. Sist var det nok med bevis for vaksinasjon i barneårene, men om jeg må revaksineres blir det ikke før i august. :bag:

:love017

Du, jeg vet ikke, jeg tenkte kanskje ringe St Olavs over helga og høre om vi får lov å ta det i juni. Tror vi teoretisk skal kunne rekke det før de stenger i juli, men spørs om vi får lov.
Blodprøvene ble tatt forrige fredag, så de burde vel få dem snart. Eneste jeg vet, er at rubella antistoffet mitt pleier slå ut under grenseverdien, av en eller annen grunn. Sist var det nok med bevis for vaksinasjon i barneårene, men om jeg må revaksineres blir det ikke før i august. :bag:
Ja ting kan fort ta tid sjølv om det ser ut til å gå kjapt❤️ er det krav til vaksinasjon for å få IVF altså? Her var det lavt dei første graviditetene, og ikkje påvist dei siste, men eg har endo ikkje tatt den då :bag: heldigvis svært liten sjans for å få det men.

Håpe at ting går kjapt for dokk:smiley-angelic001

Definitivt rosa strek der ja! Og wondfo pleier vel være gode tester?
Herlighet, burde ikke vært lov å være så heldig. Nå blir det spennende om den utvikler seg! Jo, mener også å ha lest at wondfo er god. Vet ikke hvordan de er ift make sure og evt tidlig tester, men har opplevd tidligere også at den kan slå ut “tidlig”

8 DPO - Negativt test men temperaturøkning :happy:

Fremdeles tidlig så blir ikke skuffet av negativ test, men glad for at tempen øker nå :smiley-bounce012

Jeg fant behandlingsplanen min på helsenorge og sendte til venninnen min som har vært gjennom IVF også. Planlagt egguttak i august så bare 2 mnd til oppstart :woot: Hun sa til meg; nyt tiden du har for deg selv nå før du ikke bare har deg selv å tenke på lenger :hilarious:
Og det skal jeg jaggu meg prøve gjøre, huset er allerede ryddet og vasket så skal bare kose meg idag med tur, søndagsmiddag, styrkeøkt og chilling :happy: :Heartpink

Gøy å følge med på testingen her inne, blir en spennende uke vi går inn i :woot:
IMG_3992.jpeg

IMG_3993.jpeg

10 dpo i dag og fortsatt hvit test! Innbilder meg en rosa strek, men det er vel ønsketenkning? Tror jeg testet positivt først 11 dpo med nr 1. men jeg er så utålmodig og kjenner så mye symptomer! Har holdt temperaturen på mellom 36,6-36,9 (vanligvis 36,3/4). Så det er vel godt tegn?

Vedlegg

• IMG_1602.jpeg
    IMG_1602.jpeg
    280,9 KB · Visninger: 50
Back
Topp