IKM uke 23⚘️⚘️

9 dpo
Har selvfølgelig testet i noen dager allerede, men kun helt blenda tester :bag:
Idag på urin nr 2 er første gang jeg fornemmer noe som kanskje er en skygge. Kan være tilfeldig, kan være det ikke er noe, men her er et bilde siden jeg selv synes det er gøy å myse på andre sine tester :shy:
Viktig å få inn litt spenning i testinga og :cool14 skimter det samme, blir litt forvirra av det rusket! Men håper det utvikler seg:smiley-angelic001

Ingen mensen ennå (el en eller annen gang mellom 18-20) så dette er veldig spennende. Ikke testet noe mer, ble så lei av disse skyggene så venter på mensen :smiley-ashamed004 Har murringer, så tror mensen er rett rundt hjørnet.
Men - puppene er fortsatt ømme og store og tempen holder seg oppe.
Regner med at mensen kommer om et par dager, men blir en veldig hyggelig om jeg er gravid likevel, til tross for negative tester og alt :Heartred

Vedlegg

• IMG_20250531_124624.jpg
    IMG_20250531_124624.jpg
    138,5 KB · Visninger: 33
Utvannete Urin, 2 timer - ca MS & BP vanlig
Murrer masse nå, og sorry TMI Men, masse utflod når jeg på do nå! Får aldri det før TR :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7331.jpeg
    IMG_7331.jpeg
    214,3 KB · Visninger: 58
  • IMG_7330.jpeg
    IMG_7330.jpeg
    228,1 KB · Visninger: 58
  • IMG_7329.jpeg
    IMG_7329.jpeg
    214,3 KB · Visninger: 57
  • IMG_7328.jpeg
    IMG_7328.jpeg
    224 KB · Visninger: 59
  • IMG_7322.jpeg
    IMG_7322.jpeg
    1.015,2 KB · Visninger: 59
  • IMG_7319.jpeg
    IMG_7319.jpeg
    873,4 KB · Visninger: 60
  • IMG_7321.jpeg
    IMG_7321.jpeg
    905,9 KB · Visninger: 62
@ElskerJesus♡ har du noen tips til eteriske jeg kan bruke i badevannet til julekula mi, for å løsne opp slim og bedre pust? Eller bør man vente til hun er eldre?
Ville nok ikkje hatt eterisk olje i badevatn pga at olje og vann blande seg ikkje så blir fort sterkt på huden. Men du kan blande peppermynte godt ut i baseolje og smøre bittelitt på brystkassen❤️ mange har også god effekt av å sove med ein halv løk liggende på nattbordet:happy:
Forøvrig er vossabia sin panterbalsam også veldig fin til slikt, kan smøre på brystkasse eller under føtter❤️

Ville nok ikkje hatt eterisk olje i badevatn pga at olje og vann blande seg ikkje så blir fort sterkt på huden. Men du kan blande peppermynte godt ut i baseolje og smøre bittelitt på brystkassen❤️ mange har også god effekt av å sove med ein halv løk liggende på nattbordet:happy:
Forøvrig er vossabia sin panterbalsam også veldig fin til slikt, kan smøre på brystkasse eller under føtter❤️
Takk, da må jeg prøve panterbalsam. Kult navn og

6dpo og blenda test!:Heartblue
Måtte svi av ein test, berre måtte! Skulle egentlig teste 3 batcher make sure, men så va den på lokalbutikken samme som den gamle eg hadde:hilarious: tenke å dyppa ein anna makesure om 1,5t i samme, går det fint? Måtte så sjukt på do og hadde holdt meg lenge, og så får eg testene mine fra Stord når mannen kommer.
Samme test, berre med og uten blitz!
20250531_201317.jpg
Snapchat-322172638.jpg

Back
Topp