ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Jaaaaa, det e babystrek!Det her kan ikke være skygge?![]()
![]()
oooh, må det berre fortsette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaaa, det e babystrek!Det her kan ikke være skygge?![]()
![]()
oooh, må det berre fortsette
Håper virkelig det altså!Jaaaaa, det e babystrek!oooh, må det berre fortsette
![]()

Viktig å få inn litt spenning i testinga og9 dpo
Har selvfølgelig testet i noen dager allerede, men kun helt blenda tester
Idag på urin nr 2 er første gang jeg fornemmer noe som kanskje er en skygge. Kan være tilfeldig, kan være det ikke er noe, men her er et bilde siden jeg selv synes det er gøy å myse på andre sine tester![]()
skimter det samme, blir litt forvirra av det rusket! Men håper det utvikler seg
Jeg ser!2 urin 2 timer etter første do besøk
Jeg har ikke sånn erfaring med strek vs skygge altså, men jeg ser tydelig strek, håper det utvikler seg

Gurimalla spennende å følge med på2 urin 2 timer etter første do besøk

Åå jaaa! Krysser både fingre og tær for deg!!2 urin 2 timer etter første do besøk

Har murringer, så tror mensen er rett rundt hjørnet.
Jeg ser!Jeg har ikke sånn erfaring med strek vs skygge altså, men jeg ser tydelig strek, håper det utvikler seg
![]()
![]()
Håper på sterkere strek i morgenGurimalla spennende å følge med på![]()

Woho! Defintivt sterkereNy test, og den ser altså mer rosa ut i virkelighetenOg ikke noe rusk som forstyrrer denne gangen
fy fader, blir noen spennende dager fremover!
blir kjempe spennande
Samma her, tørker opp før TR! Spennende!Utvannete Urin, 2 timer - ca MS & BP vanlig
Murrer masse nå, og sorry TMI Men, masse utflod når jeg på do nå! Får aldri det før TR![]()
Ville nok ikkje hatt eterisk olje i badevatn pga at olje og vann blande seg ikkje så blir fort sterkt på huden. Men du kan blande peppermynte godt ut i baseolje og smøre bittelitt på brystkassen@ElskerJesus♡ har du noen tips til eteriske jeg kan bruke i badevannet til julekula mi, for å løsne opp slim og bedre pust? Eller bør man vente til hun er eldre?

Er det tidligtest? Ser absolutt strek!Ny test, og den ser altså mer rosa ut i virkelighetenOg ikke noe rusk som forstyrrer denne gangen
fy fader, blir noen spennende dager fremover!

Ikke tidligtest, merke heter wondfoEr det tidligtest? Ser absolutt strek!![]()
Takk, da må jeg prøve panterbalsam. Kult navn ogVille nok ikkje hatt eterisk olje i badevatn pga at olje og vann blande seg ikkje så blir fort sterkt på huden. Men du kan blande peppermynte godt ut i baseolje og smøre bittelitt på brystkassenmange har også god effekt av å sove med ein halv løk liggende på nattbordet
Forøvrig er vossabia sin panterbalsam også veldig fin til slikt, kan smøre på brystkasse eller under føtter![]()

tenke å dyppa ein anna makesure om 1,5t i samme, går det fint? Måtte så sjukt på do og hadde holdt meg lenge, og så får eg testene mine fra Stord når mannen kommer.