Småskritt
Flørter med forumet
Fertility FriendHva er denne appen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fertility FriendHva er denne appen?

lykke til dere andre!Skimter noe her!10 dpo i dag og fortsatt hvit test! Innbilder meg en rosa strek, men det er vel ønsketenkning? Tror jeg testet positivt først 11 dpo med nr 1. men jeg er så utålmodig og kjenner så mye symptomer! Har holdt temperaturen på mellom 36,6-36,9 (vanligvis 36,3/4). Så det er vel godt tegn?
Har masse murringer, hadde det ikke vært for det hadde håpet vært likt 0
Den e jo MASSE sterkere kjære deg! Husk hCG går seint i starten, og det kan ta nokre dager før det faktisk blusser opp, har truo på denna spiro herEr så redd for ny kjemisk! Har ikke flere tidlig tester, men ser jo at den vanlig testen har økt fra i går til i dag…Har masse murringer, hadde det ikke vært for det hadde håpet vært likt 0
Syntes du?Den e jo MASSE sterkere kjære deg! Husk hCG går seint i starten, og det kan ta nokre dager før det faktisk blusser opp, har truo på denna spiro her![]()
Kjenner jeg er skikkelig redd det ikke skal gå.. hadde til og med mareritt om testingen i natt 
får iallefall tilfredsstilt testetøsa i meg!!
hadde nok mista den ein gang eg gjekk ut av bilen, og følte ikkje heilt for å etterlyse den
så kanskje hadde den vært positiv? Trulig ikkje når eg berre hadde 9 i hCG-blodprøve 9dpo då men.Ja, og lokalbutikken har 10 pakker med den batchen og eg kunne nok se ein skygge på den eg og, på den neste også, så godt mulig den e meir tilbøyelig til deg siden fargestoffet er så sterktOi det var forskjell ja! Håper du har flere 81 liggende til de neste dagene. Kun meg som ser to streker på den øverste? Er de mere tilbøyelig til skygge? Jeg skimter hvertfall noe på den!
Kjekt de er lett tilgjengelig! Men ja, det er kanskje ulempen når de har mye fargestoffJa, og lokalbutikken har 10 pakker med den batchen og eg kunne nok se ein skygge på den eg og, på den neste også, så godt mulig den e meir tilbøyelig til deg siden fargestoffet er så sterkt![]()
Ser strek på alleEr så redd for ny kjemisk! Har ikke flere tidlig tester, men ser jo at den vanlig testen har økt fra i går til i dag…Har masse murringer, hadde det ikke vært for det hadde håpet vært likt 0

Jeg ser også at den har økt fra i går til og dag. Håper det er terminspireEr så redd for ny kjemisk! Har ikke flere tidlig tester, men ser jo at den vanlig testen har økt fra i går til i dag…Har masse murringer, hadde det ikke vært for det hadde håpet vært likt 0

Håper virkeligJeg ser også at den har økt fra i går til og dag. Håper det er terminspire![]()

Spennende nå! Nå må det bare øke masseSer strek på alle![]()
![]()

Kjære deg! Dette må bli for degPå 2 urin, mye sterke en den første.. Trodee jeg fikk et bra bilde ut av de 20 jeg tokMen, her er det definitivt noe! Ser den veldig mye bedre selv

Altså ein sånn dropp 8dpo hadde eg ikkje tatt negativt for å sei det sånn8 DPO, tenkte egt å ta en test i dag, men med denne temperaturfallet, så dropper jeg det. Har ikke hatt så tro på denne syklusen. Så veldig greit at temperaturen gir meg en pekepinnlykke til dere andre!
Vis vedlegget 461709
spennende å sjå ka den sier i morgen Dropp er ikke alltid negativt det! Har studert så mange BBT grafer nå i det siste og en sånn dropp kan være baby8 DPO, tenkte egt å ta en test i dag, men med denne temperaturfallet, så dropper jeg det. Har ikke hatt så tro på denne syklusen. Så veldig greit at temperaturen gir meg en pekepinnlykke til dere andre!
Vis vedlegget 461709

Dette er babystrekk, håper på utviklingPå 2 urin, mye sterke en den første.. Trodee jeg fikk et bra bilde ut av de 20 jeg tokMen, her er det definitivt noe! Ser den veldig mye bedre selv