IKM uke 23⚘️⚘️

Det her kan ikke være skygge? :confused004 :smiley-bounce022

Vedlegg

• IMG_7263.jpeg
    IMG_7263.jpeg
    235,8 KB · Visninger: 90
  • IMG_7262.jpeg
    IMG_7262.jpeg
    2 MB · Visninger: 92
  • IMG_7256.jpeg
    IMG_7256.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 91
Tror jeg er 12 dpo i dag, og har hatt blenda tester hver dag. I dag føler jeg at jeg ser antydning til strek, ser dere noe? Skal i utdrikningslag i dag, så nå er jeg usikker på hvordan jeg skal tolke denne :smiley-ashamed004
Ta en ny om noen timer, prøv å få Relativ konsentrert urin. Synes jeg ser *noe*, men ville prøvd igjen å teste og få det evt bekreftet. Kan være bare skygge og. :)

Melder meg inn for moros skyld, for jeg har ikke testet etter EL (men vet den var på ca tiden appen sier), og jeg tror ikke på noe positiv test før innsett fra frys, men.. why not. Kan være moro å følge de andre uansett. :P

Lillafrosk - 32 - B5 - PP1 - EL 23.05 - IKM 06.06

(Appen sier el 22, jeg tror dog 23-24 basert på symptomer, men.. altså, whatever :p IKM 6-8 juni et sted)

9 dpo
Har selvfølgelig testet i noen dager allerede, men kun helt blenda tester :bag:
Idag på urin nr 2 er første gang jeg fornemmer noe som kanskje er en skygge. Kan være tilfeldig, kan være det ikke er noe, men her er et bilde siden jeg selv synes det er gøy å myse på andre sine tester :shy:

Vedlegg

• IMG_5639.jpeg
    IMG_5639.jpeg
    1 MB · Visninger: 86
Tror jeg er 12 dpo i dag, og har hatt blenda tester hver dag. I dag føler jeg at jeg ser antydning til strek, ser dere noe? Skal i utdrikningslag i dag, så nå er jeg usikker på hvordan jeg skal tolke denne :smiley-ashamed004
syntes jeg ser noe der, men vanskeligere å dømme utifra bilde vinkelen

Krysser fingrene ;) når blir neste test? Jeg vet selv at jeg er ustyrlig etter første skimtestrek :p
Føler meg ikke sånn super gira på ny test, var kjemisk sist mnd og jeg produserer skygger. Men, ikke så sterke.. Så vet ikke :laughing002

Back
Topp