Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta en ny om noen timer, prøv å få Relativ konsentrert urin. Synes jeg ser *noe*, men ville prøvd igjen å teste og få det evt bekreftet. Kan være bare skygge og.Tror jeg er 12 dpo i dag, og har hatt blenda tester hver dag. I dag føler jeg at jeg ser antydning til strek, ser dere noe? Skal i utdrikningslag i dag, så nå er jeg usikker på hvordan jeg skal tolke denne![]()
Jeg ser!Det her kan ikke være skygge?![]()
![]()
Nå er jeg sykt spent på om den utvikler segJeg ser!
Håper det

Enig! @Sol92Ta en ny om noen timer, prøv å få Relativ konsentrert urin. Synes jeg ser *noe*, men ville prøvd igjen å teste og få det evt bekreftet. Kan være bare skygge og.![]()
Jeg synes jeg ser noeDet her kan ikke være skygge?![]()
![]()

Håper det utvikler segJeg synes jeg ser noe![]()

syntes jeg ser noe der, men vanskeligere å dømme utifra bilde vinkelenTror jeg er 12 dpo i dag, og har hatt blenda tester hver dag. I dag føler jeg at jeg ser antydning til strek, ser dere noe? Skal i utdrikningslag i dag, så nå er jeg usikker på hvordan jeg skal tolke denne![]()
Jeg ser noeTror jeg er 12 dpo i dag, og har hatt blenda tester hver dag. I dag føler jeg at jeg ser antydning til strek, ser dere noe? Skal i utdrikningslag i dag, så nå er jeg usikker på hvordan jeg skal tolke denne![]()

Ser noe her åDet her kan ikke være skygge?![]()
![]()

Håper den blir tydligere på neste testSer noe her å![]()

Krysser fingreneNå er jeg sykt spent på om den utvikler segHåper det
Føler meg ikke sånn super gira på ny test, var kjemisk sist mnd og jeg produserer skygger. Men, ikke så sterke.. Så vet ikkeKrysser fingrenenår blir neste test? Jeg vet selv at jeg er ustyrlig etter første skimtestrek
![]()

Oioi det der lover jo bra2 urin 2 timer etter første do besøk

Ser noe, da! Selv om, jeg ser ikke om det er rosa, nødvendigvis2 urin 2 timer etter første do besøk

Oioi det der lover jo bra![]()
Blir spennende å se om det utvikler seg, er så redd det skal være skygge så holder igjen litt herSer noe, da! Selv om, jeg ser ikke om det er rosa, nødvendigvis![]()