Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble forresten veldig grepet av dagens bibelvers i går - midt oppi all usikkerhet og testingEg har prøvd begge deler, når me mista Neriah i uke 19 så tok eg deg heeeilt chill neste graviditet og la det i Hans hender, men Håp dødde hu og, i uke 15. Så med Romeo var det å prøve alt liksom.
Og så, når me blei gravide etter Romeo igjen så var eg heilt rolig igjen, va heilt sikkert på at det gjekk veien og mista to ganger igjen.
Ein prøver ofte å finne ein grunn til at ting skjer, men eg trur at me rett og slett lever i ein uperfekt verden der vonde ting skjer, og berre fordi me trur på Gud så er det ikkje gitt at me skal ha perfekte liv der ingenting vondt skal falle på ossså eg tenker at ja, Gud kan utføre mirkaler og helbrede det i kroppen min som gjer at babyer dør, men samtidig har eg eit ansvar om å ta vare på kroppen også. Men begge deler drar like mykje nå, å våge å stole på at Gud har kontroll, eller ta kontrollen sjølv. Vanskelig
Ein ting holder eg urokkelig fast på, og det er at det er 6 fantastiske nydelige barn i himmelen som er laga av meg og mannen min sitt dna, og som me ein dag skal få møte og være sammen alleeg blir aldri trist når eg tenker på dei, tenker på dei daglig og undres korleis dei ser ut, ka hårfarge dei har og kva kjønn dei 4 minste har, kva dei liker og korleis stemmene deiras er
Kjekt å møte på nok ei søster i trua her inne![]()
Legger ved bildeÅååh, så fint at du deleBle forresten veldig grepet av dagens bibelvers i går - midt oppi all usikkerhet og testingLegger ved bilde
eldste dattera mi satt å leste i bibelen idag, Romerne 12:12 NB

).Wow!! For et vitnesbyrd!!Åååh, så fint at du deleeldste dattera mi satt å leste i bibelen idag, Romerne 12:12 NB
[12] Vær glade i håpet, tålmodige i trengselen, vedholdende i bønnen!så takk for bønn, tar med deg og alle andre vordende mødre her inne og ber om høg fruktbarhet og blastoer som feste seg
Og så ber eg litt ekstra for at den svake skyggen som enda er på testen din skal utvikle seg og feste seg
Eg har eit veldig gøy vitnesbyrd der med Octavia, skuddårsspiro! Eg tok jo hCG blodprøver og fra19dpo slutta dei å doble seg slik dei skulle, og alt tilsa at det var exu eller at babyen var død. På vei til ultralyd 2t unna heimen så berre begynte eg å be og proklamere utav det blå at babyen skulle leve og ikkje dø. Og så hadde akkurat spotify fått den funksjonen med å hive inn random sanger, og eg hate den funksjonen så eg har den aldri på. Så mens eg ba så kom det på ein random sang, men eg ba meg berre gjenom den. Og så litt seinare kom det ein til og eg berre nei nå gidder eg ikkje å skulle til å ta den av. Men så opplevde eg DHÅ sei til meg eg skulle skru opp lyden og høra. Det var sangen; God, turn it around med Jon Reddick, eg hadde aldri hørt den før, men når han sang setningen; "God is doing something right now", så var eg berre sikker på at alt snudde og denna babyen skulle leva30min etterpå låg eg hos gynekologen min og såg på eit bankande hjerta (med sjukehusbagen på sida av, trudde eg skulle bli innlagt for exu
).
Åh, fikk skikkelig gåsehud jeg nå!

Ja, jeg hadde flere her om dagen, så jeg kommer ikke til å bruke dem igjenMorningens test
Syns jeg har sett antydning til strek i et par dager nå, men øker ikke noe i styrke, så er antageligvis en skygge. Tatt bilde innenfor tidsrammen.
Flere som har erfart slike skygger på make sure sine tidlig tester?![]()
Uff, er så kjedelig når det er sånn - man blir jo fort håpefull liksomJa, jeg hadde flere her om dagen, så jeg kommer ikke til å bruke dem igjen![]()
![]()

Jeg har også de siste mnd begynt å få ekstremt ømme nipler etter EL, hadde aldri det før.Flere som vondt i brystvorten rett etter EL? Håper det er tegn på at hormonnivået er bra. Og greit at det og halsbrann kom så tidlig at jeg vet at det ikke er pga graviditet
Nå starter det rett etter EL, og varer frem til en-to dager før mensen kommer 
Jeg sliter med å velge tester, men har bestilt noen på Amazon (easy@home). Trodde jeg så skygger på dem også denne pp, men tror bare det var mine strekøyner som jobbet hardtUff, er så kjedelig når det er sånn - man blir jo fort håpefull liksom
Hvilke tester har du vært fornøyd med?![]()
Uff, skjønner - føler med deg på den!Jeg sliter med å velge tester, men har bestilt noen på Amazon (easy@home). Trodde jeg så skygger på dem også denne pp, men tror bare det var mine strekøyner som jobbet hardtjeg var ganske fornøyd med babyplan tidlig da jeg ble gravid forrige pp, ga greit utslag når det var tydelig at det ikke var skygge lenger (men andre har opplevd skygger på dem vel og merke)
Men de må jo bestilles på nett![]()

Hadde heller ikke det før, tokk tid før de ble det da jeg var gravid ogJeg har også de siste mnd begynt å få ekstremt ømme nipler etter EL, hadde aldri det før.Nå starter det rett etter EL, og varer frem til en-to dager før mensen kommer
![]()
Samme herHadde heller ikke det før, tokk tid før de ble det da jeg var gravid og
Kvinnekroppen er rar noen ganger altså 
Jeg bare er så forferdelig usikker på testene - tok en ny test med 2 urin.
Hurra du er i gangDagens BBT og test, er 8 DPO
Kan ikke noe mye om temp, men stigende er vel veldig bra? Ser ikke noe på test enda, men manifesterer strek der til i morgen eller de følgende dagene
Noen gode tegn ellers?Jeg har veldig vonde bryster (og nipler) ca 3-4 dager etter eggløsning og frem til mens hver månedFlere som vondt i brystvorten rett etter EL? Håper det er tegn på at hormonnivået er bra. Og greit at det og halsbrann kom så tidlig at jeg vet at det ikke er pga graviditet
startet for flere år sidenJa, endeligHurra du er i gangKan ikke noe mye om temp, men stigende er vel veldig bra? Ser ikke noe på test enda, men manifesterer strek der til i morgen eller de følgende dagene
Noen gode tegn ellers?
Er så sinnsykt spent. Tempen er så stabil i motsetning til sist. Tok ny test etter at jeg hadde vært i BHG. Er så rart at jeg får skygge på den og ikke på første. Og når den er tør er det tydligere. Så nå er det skygge vs baby strek.. Hvem vinner