IKM UKE 22

Hvordan går deg med deg MSG93? Har du testet noe mer? :D
Testet i dag tidlig, siste tidlig testen min :nailbiting:

Mye murringer og vekslevis kvalme og halsbrann og vonde pupper.
Skal i bursdag nå snart og angrer helt sykt, såå ubehagelig og strammer sykt over magen, ikke at den har vokst ut. Men orker ikke noe som strammer for tiden for er sykt ubehagelig, blir lissom typ uvel :laughing001

Tar 25 mlu i morgen, vurderte litt å ta digital i morgen og si det te mannen, men nå har jeg greid å vente så lenge at da skal jeg klare å holde meg til lørdag :laughing001
Da blir det en fin start på helga for han :laughing001
 

Vedlegg

  • Polish_20200528_073259209.jpg
    Polish_20200528_073259209.jpg
    20 KB · Visninger: 148
TR kom i dag, 3 dager før forventet :yuck:
Så om jeg ikke hadde nok med å bekymre meg for mye spotting, er nå også lutealfasen ute å kjører med 10 dager :confused:
 
Testet i dag tidlig, siste tidlig testen min :nailbiting:

Mye murringer og vekslevis kvalme og halsbrann og vonde pupper.
Skal i bursdag nå snart og angrer helt sykt, såå ubehagelig og strammer sykt over magen, ikke at den har vokst ut. Men orker ikke noe som strammer for tiden for er sykt ubehagelig, blir lissom typ uvel :laughing001

Tar 25 mlu i morgen, vurderte litt å ta digital i morgen og si det te mannen, men nå har jeg greid å vente så lenge at da skal jeg klare å holde meg til lørdag :laughing001
Da blir det en fin start på helga for han :laughing001
Huff, får håpe formen kommer seg! Ser ut som strekene øker i styrke hvertfall!! Blir spennende å se hvor langt den digitale sier :D
 
Da kom TR for fullt her også!
Nye el-tester på vei i posten og klar for neste pp!
Masse lykke til til dere andre som har fått positiv test eller blir med videre i neste mnd:Heartbigred
 
Her kom TR i dag, men ikke på vanlig måte. Pleier normalt å ha så mye smerter at jeg må holde meg hjemme da dagen tilbringes i fosterstilling på sofaen og voldsomme smerter, faktisk så voldsomme at jeg kaster opp :hungover:
Begynte å spotte i går, blør mer i dag, men ikke vondt i det hele tatt! Helt herlig :D

håper på mange positive tester her utover i uken! Gratulerer til alle som er gravide, og lykke til videre til dere som fikk TR :Heartred
 
Såehm.. Lyserosa utflod ting stoppa opp på tirsdag. Kan det ha vært en festeblødning tro:bored:
IKM 31, så får jo bare vente å se.
Negative tester.
Sist jeg ble gravid med jr så fikk jeg positiv på ikm dagen. :rolleyes:
 
Hadde en lutealfase på 11 dager. Er ikke det ganske kort? Kan det ødelegge sjansene for å bli gravid?
Sniker litt. Hadde lutealfase på 11 dager (hvertfall før hormonspiral, vet ikke nå enda) og har ei lita på 2 år som bevis for at det ikke ødelegger for sjansene. Gravid på første PP :)
 
Sniker litt. Hadde lutealfase på 11 dager (hvertfall før hormonspiral, vet ikke nå enda) og har ei lita på 2 år som bevis for at det ikke ødelegger for sjansene. Gravid på første PP :)
Ok takk for svar!! Håper det går for oss også , selv om lutelfasen er så kort! :love7
 
Takk for gratulasjoner..:Heartred Føles veldig godt å endelig klaffe da jeg er i PP 8, og hadde en SA i PP6. Håper bare denne spira klamrer seg fast :smiley-angelic001

Fikk tips om Vitex på forumet for lengre lutealfase, kan jo være tilfeldig, men i og med at det klaffet nå så kaaan det jo ha fungert:happy:
 
Kan egentlig bare fjerne meg fra listen nå. Ganske sikker på at TR kommer snart, også havner IKM på 1 juni og derfor uke 23:)
Forbereder meg heller til fryseforsøk i juni nå:D
 
TR kom i dag, 3 dager før forventet :yuck:
Så om jeg ikke hadde nok med å bekymre meg for mye spotting, er nå også lutealfasen ute å kjører med 10 dager :confused:

Kjedelig med kort lutealfase. Har det selv, og skal nå prøve å forlenge den.
 
Hadde en lutealfase på 11 dager. Er ikke det ganske kort? Kan det ødelegge sjansene for å bli gravid?

Har 10-11 dager selv. Synes det er kort, men skal visst være innenfor normalen så lenge det er over 10 dager. Har blitt gravid og fått barn før, men aner ikke noe om hvordan lutealfasen var da :(
 
Har 10-11 dager selv. Synes det er kort, men skal visst være innenfor normalen så lenge det er over 10 dager. Har blitt gravid og fått barn før, men aner ikke noe om hvordan lutealfasen var da :(
Ja likt her. Tror den var lenger sist jeg ble gravid.. håper det klaffer for oss begge selvom lutealfasen er så kort :gen053 Hvilken uke hører du til i neste pp?
 
Huff, får håpe formen kommer seg! Ser ut som strekene øker i styrke hvertfall!! Blir spennende å se hvor langt den digitale sier :D
Jaa, tar 25 mlu i morgen så spent på hvordan den er.
Spennende med digital på lørdag :happy:

Gud så deilig å komme hjem å ta på pysj bukse som ikke strammer.
Jeg som elsker kaker, spiste en liten bit fromasj kake, og så orka jeg ikke mer. Bare kvalm :laughing001
 
Ja likt her. Tror den var lenger sist jeg ble gravid.. håper det klaffer for oss begge selvom lutealfasen er så kort :gen053 Hvilken uke hører du til i neste pp?

Håper det :) men håper jeg får til å få den litt lengre!
Neste pp bli det uke 26 :) er klar for å starte på nytt jeg nå. Ferdig med mensen, så vil bare kjøre på!
 
Hadde en lutealfase på 11 dager. Er ikke det ganske kort? Kan det ødelegge sjansene for å bli gravid?
Mener jeg har lest om hvis det er kortere enn 11 eller 10,men ikke helt sikker.

Så kjedelig at TR kom, hadde trua på den. Håper at neste mnd er deres :Heartbigred
 
God kveld jenter,

Har gått rundt og ventet på mensen i hele dag. Med tempdroppen og negativ test + typisk mens-følelse «down there» (murringer/svakt vondt..) og så kommer det ikke noe. Bare bittelitt (ca en krone-str) hvit utflod som satt seg i trusen.

Mannen ble optimistisk da jeg sa at TR ikke er på plass og mener det er ikke over før det er over.. Er der egentlig grunn til å være optimistisk, har ikke følt meg mindre gravid enn nå:hilarious: Følte meg gravid før jeg tok første test på onsdag hehe.

IKM er egentlig fra og med i dag og til og med søndag. Har ulike predictions fra appene. Kan vi håpe tempdrop var en såkalt festedipp som jeg har sett noen snakke om? Får vel se på tempen og evt ta nok en tidlig test i morgen.. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget men noe i meg vil bare holde på håpet om at det skulle klaffe nå:shy:
 
Back
Topp