IKM UKE 22

Jeg har begynt å ta vitamin b6 (pyroksidin). Har lest en del om det, samt sett litt erfaring fra forumet her. Det KAN visst føre til lengre lutealfase :happy:
Åh :) Spennende å se om det funker!
 
Åh :) Spennende å se om det funker!

Helt supert om det funker, i alle fall! Denne korte lutealfasen har plaga meg de siste syklusene... så om det funker bare litt er det heeelt greit. greier meg med et par dager lengre :hilarious:
 
Negativ digital idag, mens forventet i morgen. Ikke klar for en ny pp, men blir vel kanskje mer optimistisk etter TR. Lykke til!
 
Negativ digital idag, mens forventet i morgen. Ikke klar for en ny pp, men blir vel kanskje mer optimistisk etter TR. Lykke til!
Så kjedelig da, ønsker deg lykke til på neste PP. Det blir nok litt annerledes når TR er ferdig, da blir du nok klar for en ny pp :happy:
 
13 Dpo i dag, våkna tidlig av meg selv før klokka. Sover så dårlig om dagen, tror det er for mange tanker i hode :bored:

Tom for tidlig strimler, kjørte på en 25 mlu babyplan stav i dag. Men burde den ikke vært sterkere 13 Dpo? :nailbiting:

I morgen går jeg for digital :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20200529_062948.jpg
    IMG_20200529_062948.jpg
    20,2 KB · Visninger: 121
13 Dpo i dag, våkna tidlig av meg selv før klokka. Sover så dårlig om dagen, tror det er for mange tanker i hode :bored:

Tom for tidlig strimler, kjørte på en 25 mlu babyplan stav i dag. Men burde den ikke vært sterkere 13 Dpo? :nailbiting:

I morgen går jeg for digital :hilarious:

denne er positiv, gratulerer! :Heartbigred
Min babyplan 25 mlu er litt svakere på 11 dpo så er nok riktig :)
 
Hmm, skrev jo her jeg fikk mensen i går. Dette var visst kun en liten prikk. Har ikke hatt noe mer siden da.... kanskje det ikke var mensen som kom helt enda likevel?? :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Noen som har opplevd liten blødning rundt ikm som ikke var mens?
 
Hmm, skrev jo her jeg fikk mensen i går. Dette var visst kun en liten prikk. Har ikke hatt noe mer siden da.... kanskje det ikke var mensen som kom helt enda likevel?? :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Noen som har opplevd liten blødning rundt ikm som ikke var mens?

Oi, spennende :)
Jeg flytta deg over til "ikke gravid", men kan godt flytte deg tilbake om du vil vente litt :)
 
13 Dpo i dag, våkna tidlig av meg selv før klokka. Sover så dårlig om dagen, tror det er for mange tanker i hode :bored:

Tom for tidlig strimler, kjørte på en 25 mlu babyplan stav i dag. Men burde den ikke vært sterkere 13 Dpo? :nailbiting:

I morgen går jeg for digital :hilarious:
Denne er garantert positiv:Heartred gratulerer så mye:D
 
Hmm, skrev jo her jeg fikk mensen i går. Dette var visst kun en liten prikk. Har ikke hatt noe mer siden da.... kanskje det ikke var mensen som kom helt enda likevel?? :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Noen som har opplevd liten blødning rundt ikm som ikke var mens?
Jeg opplevde blødning (liten mens-type) 12DPO-14DPO. Det var tydeligvis festeblødning! :)
 
Jeg opplevde blødning (liten mens-type) 12DPO-14DPO. Det var tydeligvis festeblødning! :)
Ååå så kjekt å høre!! Var 12dpo i går! Fremdeles ingen mens, men kroppen er helt rar! Ikke slik den pleier å være rundt mensen! Så nå har jeg fått et lite håp igjen:smiley-angelic001 Hvor lenge etter festeblødning fikk du positiv test?
 
Ååå så kjekt å høre!! Var 12dpo i går! Fremdeles ingen mens, men kroppen er helt rar! Ikke slik den pleier å være rundt mensen! Så nå har jeg fått et lite håp igjen:smiley-angelic001 Hvor lenge etter festeblødning fikk du positiv test?
Fikk så vidt en svak strek på tidligtest 15DPO (ikke-morgen-urin, fordi jeg bare skulle teste for gøy siden jeg hadde mensen). Fikk tydelig strek på tidligtest 16DPO. Hadde fin hcg-økning i uka som kom :) Så jeg er nok en av de som produserer hcg seint. For jeg hadde negativ tidligtest 12DPO.
 
Da var mensen offisielt på plass og er forsovet greit å få begynt på den nye syklusen og ny PP nå. Gleder meg til å se om det kommer til å klaffe nå i juni istedenfor. Føles evigheter til men med det flotte været så håper jeg at tiden kommer til å gå fort :) Gøy å følge alle dere andre, dere er så flotte damer. Lykke til videre alle sammen ❤️
 
Hu hei, jeg menstruerer i vei! Ses i IKM uke 26 :taunt010
 
Back
Topp