IKM UKE 22

Da har mensen meldt sin ankomst hos meg også, så da er det vel bare å fokusere fremover og på uke 26. Ulempen er at svigers kommer på besøk akkurat den dagen neste IKM er (de bor i en annen by), tenk så vanskelig å holde seg normal den helgen hvis jeg får to streker :happy090 Og skjønner ikke hvordan jeg skulle forklart for dem at jeg takket nei til rødvin laughing6 Men den tid, den "sorg"... Fordelen er at jeg sluttet på p-piller for to måneder siden, og begge TR etter det har kommet med nøyaktig fire ukers mellomrom. Satser på at det er et godt tegn. Uansett, jeg kan definitivt settes på "ikke gravid".
 
Merker brått et lite snev av panikk i morgen, og brått kjempe redd for at den digital slår ut med ikke gravid :bored:

Hatt litt murringer i dag bare, ikke noe ømme puppene eller noe som de siste dagene. Men vet dagene kan variere. Men skjønner hvorfor jeg brått skulle få litt panikk :arghh:
 
Merker brått et lite snev av panikk i morgen, og brått kjempe redd for at den digital slår ut med ikke gravid :bored:

Hatt litt murringer i dag bare, ikke noe ømme puppene eller noe som de siste dagene. Men vet dagene kan variere. Men skjønner hvorfor jeg brått skulle få litt panikk :arghh:
Sikkert fordi du vil være helt sikker når du skal dele nyheten med din kjære. Det går sikkert helt fint, så lenge TR ikke er på plass, og med alle de positive testene du har hatt så skulle det jo forundre om digital ikke slår ut i morgen. Lykke til❤️
 
Sikkert fordi du vil være helt sikker når du skal dele nyheten med din kjære. Det går sikkert helt fint, så lenge TR ikke er på plass, og med alle de positive testene du har hatt så skulle det jo forundre om digital ikke slår ut i morgen. Lykke til❤️
Ja, har jo testa hver dag og de har vært positive. Så redd for i mårra så er den brått negativ og jeg blir nedfor og lei meg. Og må da forklare han hvordan situasjonen egentlig har vært :arghh:

Takk, får lukke øya og smug titte i. Mårra :hilarious:
 
Da kan jeg settes på ikke gravid :)
 
En test i natters tidene da guttungen kom inn og jeg ikke fikk sovet igjen.

14 dpo,
Da tok man den digitale, og nå trur jeg på at jeg er gravid :happy:

Eneste jeg stusset litt på var at det står 1 - 2. Hvis jeg hadde tatt denne feks søndag eller mandag, ville det stått 2 - 3 da? :bored:

Jeg er 99 % sikker på at egget slapp 15 / 16 mai, for tempen steg masse etter det. Så vil jo sia at det er typ 2 uker sia.
Jaja vet ikke hvordan den der regner, men CB med ukesindikator regner vel ca fra når det ble unnfanget vel?

Men da kan jeg settes på Gravid, gleder meg til å overaske samboer i etter middag. Vanskeligste er å holde kjeft til alle :arghh:

Har to sånne tester til, så tenker å ta en ny til neste helg også for å se at det går fremover, gjorde aldri det med nr 1. Men føler meg litt mere ææ, på nr 2 og redd det skal gå galt :bored:
 

Vedlegg

  • IMG_20200530_031248.jpg
    IMG_20200530_031248.jpg
    34,1 KB · Visninger: 80
En test i natters tidene da guttungen kom inn og jeg ikke fikk sovet igjen.

14 dpo,
Da tok man den digitale, og nå trur jeg på at jeg er gravid :happy:

Eneste jeg stusset litt på var at det står 1 - 2. Hvis jeg hadde tatt denne feks søndag eller mandag, ville det stått 2 - 3 da? :bored:

Jeg er 99 % sikker på at egget slapp 15 / 16 mai, for tempen steg masse etter det. Så vil jo sia at det er typ 2 uker sia.
Jaja vet ikke hvordan den der regner, men CB med ukesindikator regner vel ca fra når det ble unnfanget vel?

Men da kan jeg settes på Gravid, gleder meg til å overaske samboer i etter middag. Vanskeligste er å holde kjeft til alle :arghh:

Har to sånne tester til, så tenker å ta en ny til neste helg også for å se at det går fremover, gjorde aldri det med nr 1. Men føler meg litt mere ææ, på nr 2 og redd det skal gå galt :bored:
Gratulerer så mye med positiv digital!! :hug007

Testene måler hcg, og hcg produksjonen starter først ved implantasjonen. Så det avhenger av både når egget festa seg og hvor fort du produserer hcg. Du kan uansett slå deg til ro med at du er gravid :love7
 
Tok en digital i dag, med resultat gravid. Fikk dog bare 1-2, hadde kanskje forventet å få 2-3 nå. Har hatt litt ulik lengde på syklus i det siste, alt fra 28 - 32, tror jeg er ca 15 dop nå. Får vell bare håpe alt er som det skal, inntil det motsatte er bevist. Hva tenker dere?

Kan vell settes på gravid :)
 

Vedlegg

  • Snapchat-955687023.jpg
    Snapchat-955687023.jpg
    7,1 KB · Visninger: 66
Gratulerer så mye med positiv digital!! :hug007

Testene måler hcg, og hcg produksjonen starter først ved implantasjonen. Så det avhenger av både når egget festa seg og hvor fort du produserer hcg. Du kan uansett slå deg til ro med at du er gravid :love7
Takk :Heartbigred

Gleder meg til å overaske mannfolket etter jobb.:happy:
 
Tok en digital i dag, med resultat gravid. Fikk dog bare 1-2, hadde kanskje forventet å få 2-3 nå. Har hatt litt ulik lengde på syklus i det siste, alt fra 28 - 32, tror jeg er ca 15 dop nå. Får vell bare håpe alt er som det skal, inntil det motsatte er bevist. Hva tenker dere?

Kan vell settes på gravid :)
Jeg og hadde forventet å fått 2 - 3,er 14 dpo i dag. Men jeg fikk og 1 - 2 :happy:

Gratulerer så mye i værtfall :Heartbigred
 
Hadde ikke igjen flere tidlig tester så jeg tok en vanlig en..
20200530_080917.jpg
Ser jeg syner?? :nailbiting:
Ikm i går eller i dag
 
Back
Topp