IKM UKE 22

Takk, gratulerer til deg og :Heartred helt uvirkelig, trodde ikke jeg var gravid :D håper tiden går fort framover nå :wav
Takk takk jeg og har vært bombesikker på at TR kommer, tross før positive tester fra mandag av. Forsatt redd den kommer mer. Hadde samme følelsen når jeg var gravid med 1 mann :hilarious:
 
Jeg kan settes på ikke gravid.

Ble nok en kjemisk på meg denne måneden dessverre:( testene ble aldri sterkere, og i dag viste den digitale ikke gravid, 2 dager over ikm..så nå er det bare å håpe at TR dukker opp ganske snart, så vi får starte på en ny PP. Siden jeg ikke sluttet på minipille før i starten av april, så er jeg ikke sikker på syklus enda. Men hadde positiv EL-test på CD 13 (12 mai), så i følge den skulle hun vært her nå.

Noen andre som har opplevd kjemisk? Blir TR sen da som regel eller?

Men, på den positive siden, så kan jeg nå kose meg med vin i både utdrikkingslaget mitt, og i bryllupet:joyful:

Krysser fingrene for klaff neste PP på for alle vi som det ikke gikk for denne PP!:signs003
Å gratulerer til alle med positive tester!:D
 
Her var det mange nydelige tester :Heartred:Heartred så kjekt!

Skal oppdatere lista senere i dag. Er helt skutt etter mensen og arbeidsuka :wideyed:
 
Litt rart, første gangen jeg var gravid ble jeg det i mai i 2014, nå 6 år senere sitter jeg med positiv test igjen :Heartred

Håper det går bra denne gangen og:)

Jeg tok kun en test og en digitaltest i 2014, å blodprøve hos legen. Skal prøve å holde meg til det denne gangen og.
Kommer dere som har fått positiv test til å teste mye fremover?
 
Last edited:
Takk takk jeg og har vært bombesikker på at TR kommer, tross før positive tester fra mandag av. Forsatt redd den kommer mer. Hadde samme følelsen når jeg var gravid med 1 mann :hilarious:

Du må rapportere hvordan det går med å fortelle det til mannfolket! Og hvis du ikke har kjøpe sjokoladepudding og vaniljesaus enda så får du skyndte deg før butikkene stenger kl 16:hilarious:
 
Du må rapportere hvordan det går med å fortelle det til mannfolket! Og hvis du ikke har kjøpe sjokoladepudding og vaniljesaus enda så får du skyndte deg før butikkene stenger kl 16:hilarious:
Hehe, nei har ikke fått vært på butikken. Mannfolket er på jobb, og bestevenninna til guttungen er her. Så den sjokolade puddingen får han vente med en stund :laughing001

Men har pakket inn baby pysj i favoritt laget hans, så en liten trøst enn så lenge :smiley-ashamed008
 
Såå var uke 22 over!
Da har jeg prøvd og gått gjennom her, og fått satt de med positiv test på gravid. Synes dessverre lista for ikke gravid ble litt lang denne gangen :(
Gratulerer til alle dere som har fått positiv test! Måtte de små spirene holde løpet ut:Heartred:notworthy

@Prinsesse Leia @Mini94 @Orange Moon
Dere har jeg ikke funnet nok info på, så turte ikke flytte dere på lista :sorry:

For min del havner jeg i IKM uke 26 nå denne gangen. Håper å se dere der :love2
 
Hei sniker litt frå uke 25 med ett spørsmål til denne brukeren «februarbarn2021 - 25 - PP13 - B1 - EL12.05 - IKM - 25.05»

Prøver selv i 14 pp så lurer sånn på om du gjorde noe anderledes for at spiren satt denne mnd :D !

har bladd og bladd uten å klare å finne brukeren i chatten her inne :hilarious:
 
Hehe, nei har ikke fått vært på butikken. Mannfolket er på jobb, og bestevenninna til guttungen er her. Så den sjokolade puddingen får han vente med en stund :laughing001

Men har pakket inn baby pysj i favoritt laget hans, så en liten trøst enn så lenge :smiley-ashamed008
Hvordan gikk det å fortelle han??:D
 
Hvordan gikk det å fortelle han??:D
Veldig bra, måtte le han sa flere ganger; er du seriøs? Tuller du? Er du serriøst?

Så ble bra det :happy:
Men føler nærmest mindre symptomer nå etter den testen :dead: men så opererte jeg ut enn visdomstann på fredag, så den smerter der har vel overgått alt annet :arghh:
 
Veldig bra, måtte le han sa flere ganger; er du seriøs? Tuller du? Er du serriøst?

Så ble bra det :happy:
Men føler nærmest mindre symptomer nå etter den testen :dead: men så opererte jeg ut enn visdomstann på fredag, så den smerter der har vel overgått alt annet :arghh:
Så bra det gikk fint :D

huff.. lykke til med svangerskapet!!!:Heartred
 
Back
Topp