IKM UKE 22

Ikke noe mer spotting (eller hva det var) enda. IKM i morgen. Negativ test. Har aldri testet positiv for dager etter IKM før, men har litt på følelsen at TR er rett rundt hjørnet. Forberederer meg hvertfall på det, for å ikke bli skuffet :joyful:

Forøvrig stod ettåringen opp klokken fem og er ganske sutrete, så akkurat i dag kjenner jeg at det holder med ett barn :angelic: Tenk at jeg nå skulle vært 6 mndr gravid, der hadde vært slitsomt :hungover::happy: Det blir som der blir! Gleder meg til det skjer.

Gratulerer til dere med positiv test
:smiley-bounce016
 
Så.. 16 dpo i dag, skulle vente til i morgen med å bruke den ene testen jeg hadde, men nå gikk den, hadde et håp siden TR ikke er kommet.
Not preggo :BangHead
Hvorfor kommer ikke den helsikkes blødninga bare da :cussing

Uansett, venter og venter og blir vel slik at jeg må over til PP 5.
 

Vedlegg

  • 75DE19B0-6C9F-4DFD-A9A5-444033DD2DCF.jpeg
    75DE19B0-6C9F-4DFD-A9A5-444033DD2DCF.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 88
Her droppet tempen igjen i dag, og tr dukket opp som forventet. Og det kjennes helt greit, var forberedt på at det ikke ville gå på første forsøk. Ble faktisk mer deppa da tr dukket opp forrige gang og da prøvde vi ikke gang :p

Masse gratulerer til dere med babystreker så langt, og masse lykke til til dere som fremdeles venter, måtte det dukke opp babystreker hos dere og :Heartred

Og til oss som har fått tr på besøk, uke 26 er vår uke og med marsbabyer på hele gjengen! :D;)
 
Her droppet tempen igjen i dag, og tr dukket opp som forventet. Og det kjennes helt greit, var forberedt på at det ikke ville gå på første forsøk. Ble faktisk mer deppa da tr dukket opp forrige gang og da prøvde vi ikke gang :p

Masse gratulerer til dere med babystreker så langt, og masse lykke til til dere som fremdeles venter, måtte det dukke opp babystreker hos dere og :Heartred

Og til oss som har fått tr på besøk, uke 26 er vår uke og med marsbabyer på hele gjengen! :D;)

Ja, vi satser på mars :Heartpink:flower
 
Gratulerer til dere med positive tester❤️ Håper spirene klamrer seg fast til februar❤️
Jeg har spottet siden tirsdag, og TR dukket opp ved midnatt.. mannen er mest sannsynlig på jobbreise rundt eggløsning.. så spørs nok om jeg må sikte på april. Men krysser fingrene for mars❤️
 
Gratulerer til dere med positive tester❤️ Håper spirene klamrer seg fast til februar❤️
Jeg har spottet siden tirsdag, og TR dukket opp ved midnatt.. mannen er mest sannsynlig på jobbreise rundt eggløsning.. så spørs nok om jeg må sikte på april. Men krysser fingrene for mars❤️

Så dumt :(
Her er det slett ikke sikkert vi rekker EL neste gang heller. Men håper i det lengste :Heartpink
 
Hei flott damer! Jeg trenger litt råd..

Har testet positiv med babyplan strimmel (ikke tidligtest) hver morgen siden tirsdag. Testene er svake, men sterke nok til at jeg ser streken, og jeg ser at den er rosa. Har fått gubben til å se på også, så det er ikke bare ønskestrek:hilarious:
Men jeg synest ikke de øker i styrke i det hele tatt! Streken ser lik ut hver dag, å nå er jeg veldig stresset mtp hcg økning kjenner jeg...:nailbiting: Redd for at det bare er en kjemisk, eller at jeg er gravid utenfor livmoren...

Er fortsatt tidlig, IKM i dag, og fortsatt ikke noe tegn til TR:smiley-bounce012 Kan det bare være det som er grunnen til de svake testene? Eller bør jeg være bekymret? Er det noen som har lignende erfaring å kan dele?
 
Hei flott damer! Jeg trenger litt råd..

Har testet positiv med babyplan strimmel (ikke tidligtest) hver morgen siden tirsdag. Testene er svake, men sterke nok til at jeg ser streken, og jeg ser at den er rosa. Har fått gubben til å se på også, så det er ikke bare ønskestrek:hilarious:
Men jeg synest ikke de øker i styrke i det hele tatt! Streken ser lik ut hver dag, å nå er jeg veldig stresset mtp hcg økning kjenner jeg...:nailbiting: Redd for at det bare er en kjemisk, eller at jeg er gravid utenfor livmoren...

Er fortsatt tidlig, IKM i dag, og fortsatt ikke noe tegn til TR:smiley-bounce012 Kan det bare være det som er grunnen til de svake testene? Eller bør jeg være bekymret? Er det noen som har lignende erfaring å kan dele?


Jeg har ingen erfaring med positive streker men tror at konsentrasjonen av HCG i urinen kan variere fra dag til dag, dvs om det er mye utvannet eller ikke. Hvis du har flere strimler så ville jeg ha fortsatt å teste fremover for å se om du får en slik fin «ombré» strek når du legger testene på rekke og rad! :) Krysser fingrene for at alt går bra ❤️
 
Liten oppdatering herfra, tok to tester igår, kun ønskestreker på begge. Litt ekle detaljer, men utfloden er hvit, bannere og mye. Har ikke tenkt over om jeg har det før mens tidligere, noen andre?

mensen er forventet idag, murringer i korsryggen og ømme pupper er på plass, så vi får se! Tar ikke test igjen før til lørdag har jeg lovet meg selv dersom TR ikke har kommer..

Stoooort grattis til alle med babylykke denne uken! Lykke lykke til videre:happy::happy::happy:
 
Så.. 16 dpo i dag, skulle vente til i morgen med å bruke den ene testen jeg hadde, men nå gikk den, hadde et håp siden TR ikke er kommet.
Not preggo :BangHead
Hvorfor kommer ikke den helsikkes blødninga bare da :cussing

Uansett, venter og venter og blir vel slik at jeg må over til PP 5.

Jeg googlet meg selvfølgelig til at cbd i mange tilfeller slår ut mye senere enn andre tester, så føyk på butikken og dro med meg hele 3 rfsu tidlig-tester.
Begrunnet det også med at tr ikke har kommet og livmortappen er høyt oppe og fortsatt myk.

Kom hjem, dyppet den i glasset oooog, du får ikke en mer negativ test enn dette :hilarious:
Kjente igjen på tappen for å se om det kjentes riktig ut tidligere, og joda den er høyt opp og like myk som skjedeveggen. (Av det jeg leser skal den komme ned og bli hard ved tr).
Anyways, samtidig kom det litt rosa ved undersøkelse nå, så da kan jeg vel bare konstantere at tappen min ikke er forutsigbar og at jeg snart blør som f*** :laughing002
Jeg har offisielt gitt opp ethvert bittelille håp denne pp iværtfall.

Og til deg som spør om utflod. :D
Sist mnd var min rikholdig og lotionaktig (fikk da svaaak positiv test, men fikk blødning noen dager etter IKM).
De siste dagene nå har den vært helt gjennomsiktig og lignet mer på hårgelé
Har hørt at begge deler kan indikere svangerskap, men igjen, kroppen vår gjør jo som den vil så ingenting er sikkert før god positiv test dessverre.
 

Vedlegg

  • 3BDE91FD-4121-458C-9C5D-FFA97385CECE.jpeg
    3BDE91FD-4121-458C-9C5D-FFA97385CECE.jpeg
    35,2 KB · Visninger: 104
Jeg googlet meg selvfølgelig til at cbd i mange tilfeller slår ut mye senere enn andre tester, så føyk på butikken og dro med meg hele 3 rfsu tidlig-tester.
Begrunnet det også med at tr ikke har kommet og livmortappen er høyt oppe og fortsatt myk.

Kom hjem, dyppet den i glasset oooog, du får ikke en mer negativ test enn dette :hilarious:
Kjente igjen på tappen for å se om det kjentes riktig ut tidligere, og joda den er høyt opp og like myk som skjedeveggen. (Av det jeg leser skal den komme ned og bli hard ved tr).
Anyways, samtidig kom det litt rosa ved undersøkelse nå, så da kan jeg vel bare konstantere at tappen min ikke er forutsigbar og at jeg snart blør som f*** :laughing002
Jeg har offisielt gitt opp ethvert bittelille håp denne pp iværtfall.

Og til deg som spør om utflod. :D
Sist mnd var min rikholdig og lotionaktig (fikk da svaaak positiv test, men fikk blødning noen dager etter IKM).
De siste dagene nå har den vært helt gjennomsiktig og lignet mer på hårgelé
Har hørt at begge deler kan indikere svangerskap, men igjen, kroppen vår gjør jo som den vil så ingenting er sikkert før god positiv test dessverre.

Tappen min var også høy og relativt myk kvelden før TR kom, så tar det symptomet med en klype salt :p
 
Denne må vel være positiv?:nailbiting: Mer Rosa i virkeligheten. 10 dpo:love017
 

Vedlegg

  • 0FD26363-795F-449B-997E-74DA3240C24B.jpeg
    0FD26363-795F-449B-997E-74DA3240C24B.jpeg
    14,3 KB · Visninger: 129
Back
Topp