Happy humping! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Ikm 18 mai. Har mistet tellingen på pp, så det er veldig etterlengtet!
Forventet el på mandag. Kjenner det virkelig! Men mannen har kyssesyka!!! Fikk lagt inn aksjer i går med min daue mann! han ligger stille som en mus, ikke kan jeg kysse han pga smitte og ikke kan jeg ligge oppå han pga leversmerte! Ja, her går vi ALL IN! Stakkars mann.... Får håpe han er bedre til ikveld, så vi kanskje får hoppa i høyet da og. Føles seriøst ut som at jeg har sex med en lam person... Huff![]()
Forventet el på mandag. Kjenner det virkelig! Men mannen har kyssesyka!!! Fikk lagt inn aksjer i går med min daue mann! han ligger stille som en mus, ikke kan jeg kysse han pga smitte og ikke kan jeg ligge oppå han pga leversmerte! Ja, her går vi ALL IN! Stakkars mann.... Får håpe han er bedre til ikveld, så vi kanskje får hoppa i høyet da og. Føles seriøst ut som at jeg har sex med en lam person... Huff![]()
Ikke snakk! Tok en g-test for noen dager siden, bare sånn for sikkerhets skyldDrømte jeg var gravid i natt. Alle tester viste negativt og TR kom som vanlig men så kjente jeg sommerfuglspark i magen. Haha gjett hvem som ennå ikke er 100% overbevist om at det ikke klaffet sist pp da? Makan! Er jo virkelig helt opphengt i hodet jo!!
Oioi! Denne er vel så godt som positiv vel?? Da kom el tidlig, er bare CD 11
Jaja, ingen grunn til å utsette det uunngåelige uansett, tenker nå jeg![]()
Den var positiv jaOioi! Denne er vel så godt som positiv vel?? Da kom el tidlig, er bare CD 11
Happy humping!![]()
Takkar og bukkar!! Er allerede godt i gangDen var positiv ja
1-2- kjør!
Krysser fingrene nå![]()
Klart positiv! Happy humpingSer ut som el er på plass denne måneden her også. Cd 11
Denne gangen kjennes el mye mer markant ut en vanlig og jeg synes streken ser sterkere ut enn den andre.
Absolutt positiv! Happy humpingTror kanskje EL er på plass her og nå
![]()
Jepp, den ser ganske positiv ut ja!Oioi! Denne er vel så godt som positiv vel?? Da kom el tidlig, er bare CD 11