*** IKM uke 21 ***

Happy humping! :)

Forventet el på mandag. Kjenner det virkelig! Men mannen har kyssesyka!!! Fikk lagt inn aksjer i går med min daue mann! han ligger stille som en mus, ikke kan jeg kysse han pga smitte og ikke kan jeg ligge oppå han pga leversmerte! Ja, her går vi ALL IN! Stakkars mann.... Får håpe han er bedre til ikveld, så vi kanskje får hoppa i høyet da og. Føles seriøst ut som at jeg har sex med en lam person... Huff :p

Hei!

Ikm 18 mai. Har mistet tellingen på pp, så det er veldig etterlengtet!

Denne gangen skal vi på ferie, ei veke til varmere strøk på fredag:) så har bestemt meg for å ikkje teste etter EL og ta det som det kjem. Vi har og ein liten ting på gang om hver dag denne Mnd så vi skal jo være ganske sikra aksjer ;) kan det hjelper på å ikkje styre og stresse :-)

Forventet el på mandag. Kjenner det virkelig! Men mannen har kyssesyka!!! Fikk lagt inn aksjer i går med min daue mann! han ligger stille som en mus, ikke kan jeg kysse han pga smitte og ikke kan jeg ligge oppå han pga leversmerte! Ja, her går vi ALL IN! Stakkars mann.... Får håpe han er bedre til ikveld, så vi kanskje får hoppa i høyet da og. Føles seriøst ut som at jeg har sex med en lam person... Huff :p

Uff, så dårlig timing. God bedring til mannen.

Uff, så kjedelig... og det er jo typisk at de blir syke til EL. Det var min forrige PP...

Drømte jeg var gravid i natt. Alle tester viste negativt og TR kom som vanlig men så kjente jeg sommerfuglspark i magen. Haha gjett hvem som ennå ikke er 100% overbevist om at det ikke klaffet sist pp da? Makan! Er jo virkelig helt opphengt i hodet jo!!

Oioi! Denne er vel så godt som positiv vel?? Da kom el tidlig, er bare CD 11 :eek:

Jaja, ingen grunn til å utsette det uunngåelige uansett, tenker nå jeg :p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    766,6 KB · Visninger: 108
Drømte jeg var gravid i natt. Alle tester viste negativt og TR kom som vanlig men så kjente jeg sommerfuglspark i magen. Haha gjett hvem som ennå ikke er 100% overbevist om at det ikke klaffet sist pp da? Makan! Er jo virkelig helt opphengt i hodet jo!!
Ikke snakk! Tok en g-test for noen dager siden, bare sånn for sikkerhets skyld :p Helt håpløst :rolleyes:

Ser ut som el er på plass denne måneden her også. Cd 11 :)
Denne gangen kjennes el mye mer markant ut en vanlig og jeg synes streken ser sterkere ut enn den andre.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    244,5 KB · Visninger: 97
Spennende at flere begynner å få EL, her har vi noen dager igjen (er på cd7), men legger inn litt aksjer fremover nå bare sånn i tilfelle ;)

Back
Topp