*** IKM uke 21 ***

Så koselig at han ønsker seg søsken :) min sønn ønsker seg ikke søsken, men han har to søsken hos pappaen sin og det holder sa han :)
Ja, han har i over 2 år nå fortalt til folk rundt seg at han skal få en lillesøster! En periode hadde han til og med funnet navn til henne :p Så det tok litt tid før svigermor ble overbevist om at det faktisk ikke var noen baby in the making :)

Jeg er straks 28 og mannen 41. :) Prøver på førstemann.

Ja, han har i over 2 år nå fortalt til folk rundt seg at han skal få en lillesøster! En periode hadde han til og med funnet navn til henne :p Så det tok litt tid før svigermor ble overbevist om at det faktisk ikke var noen baby in the making :)
Hehe de er jo så gode :) tenk så artig det hadde blitt for han hvis det ble en jente :) da har jo han hatt rett hele tiden :)

Jeg er 26 og mannen 28, vi prøver på første. Er nå i pp9 og begynner å bli lei begge to..

Jeg blir snart 29 år, og mannen er like gammel som meg. Vi prøver på førstemann. Snart prøvd i to år. Fire kjemiske graviditeter og én MA (12+6). Nå prøver vi litt til på egenhånd mens vi står i kø for IVF. :) Forsamtale på Riksen på tirsdag!!! Veldig spent. :D

Jeg er 31 og samboer er 37 :) vi er ei fra før og en liten engel på 24 uker i himmelen. Hun ble fldt i jul 14.
Pp5 nå. Har aldri vært prøver før da jeg har vært av de som blir gravid av å se på menn, så dette er uvant og litt stressende. Aktiv bruker av el tester og denne pp prøver jeg meg på termometer. Høres sikkert hysteriskt ut :p

Eg 29 og sambo er 34. Vi skal begynne å prøve på nr 2 no

Jeg er 29, mannen er 34. Vi prøver på nummer 2, har en gutt på 7 år som maser daglig om å bli storebror :p

Gutt på 7 år her også som gjerne vil bli storebror, har også fått kommentaren "det gjør ikke noe om det er jente heller, mamma" ;)

Back
Topp