Jeg er 29, mannen er 34. Vi prøver på nummer 2, har en gutt på 7 år som maser daglig om å bli storebror 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig at han ønsker seg søskenJeg er 29, mannen er 34. Vi prøver på nummer 2, har en gutt på 7 år som maser daglig om å bli storebror![]()
Ja, han har i over 2 år nå fortalt til folk rundt seg at han skal få en lillesøster! En periode hadde han til og med funnet navn til henneSå koselig at han ønsker seg søskenmin sønn ønsker seg ikke søsken, men han har to søsken hos pappaen sin og det holder sa han
![]()
Hehe de er jo så godeJa, han har i over 2 år nå fortalt til folk rundt seg at han skal få en lillesøster! En periode hadde han til og med funnet navn til henneSå det tok litt tid før svigermor ble overbevist om at det faktisk ikke var noen baby in the making
![]()
Jeg er 26 og mannen 28, vi prøver på første. Er nå i pp9 og begynner å bli lei begge to..
Hvilken alder er det på oss i denne ikm uka da?jeg kan starte med å si at jeg er 31, gubben 35
![]()
IKM 22 mai, PP 7
Ikm 22.mai pp 17
Jeg er 29, mannen er 34. Vi prøver på nummer 2, har en gutt på 7 år som maser daglig om å bli storebror![]()