Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som føler at el nærmer seg da?
Min eltest hadde såvidt utslag på den negative streken i dag, så her er det ikke noe![]()
Hadde ganske sterk strek på el-test for 2 dager siden. Gikk tom for tester, så fikk ikke testet i går. Har bestilt nye som forhåpentligvis ligger i postkassa når jeg kommer hjem i ettermiddag. Har begynt å få el-murring og stikking i magen, og sånn lett kvalme som jeg får i dagene før el. Så jeg føler el nærmer seg ja... Men er bare CD 8, så det er veldig tidlig i så fallNoen som føler at el nærmer seg da?
Min eltest hadde såvidt utslag på den negative streken i dag, så her er det ikke noe![]()
Oi! Hva blir det? En uke med TR?? HjelpesFor en TR!! Massive blødninger 2 dager, etter å ha spottet i 2 dager. Så en dag med spotting og en ny dag med lett TR. Nå har jeg hatt 4 dagen med spotting etter det igjen!!!! Har tanta blitt senil?
Vetta effen jeg! Og har noe så infernalsk såre brystvorter! Har selvsagt en haug med andre G-symptomer også, men nekter å G teste! Kaster ikke vekk en gtest på det. Tok en EL test i går som var helt negativ (såvidt det kom t-strek) så jeg har verken lh eller hcg for øyeblikket. Bare en fryktelig merkelig TR. I dag er utfloden min mørkgul, nesten brun.Oi! Hva blir det? En uke med TR?? HjelpesAntar det er fordi tanta trenger å herje fra seg en gang for alle, ettersom det er mange, mange, maaaange måneder til neste gang
Hva annet kan det være liksom...![]()