*** IKM uke 21 ***

Noen som føler at el nærmer seg da?
Min eltest hadde såvidt utslag på den negative streken i dag, så her er det ikke noe :shifty:

Min eltest hadde såvidt utslag på den negative streken i dag, så her er det ikke noe :shifty:

Nei. Jeg blør fortsatt. :p

Er på CD 4 og har tatt første pille Letrozol i dag. Jeg får EL på CD 15 med Letrozol så det blir jo først mandag 11. mai. Leeenge til!

Hadde ganske sterk strek på el-test for 2 dager siden. Gikk tom for tester, så fikk ikke testet i går. Har bestilt nye som forhåpentligvis ligger i postkassa når jeg kommer hjem i ettermiddag. Har begynt å få el-murring og stikking i magen, og sånn lett kvalme som jeg får i dagene før el. Så jeg føler el nærmer seg ja... Men er bare CD 8, så det er veldig tidlig i så fall :p Har normalt el CD 14.

Har uansett startet med aksjeinnlegg ;)

Blanke tester ennå. Ingen tegn på noe som helst. Men, nå har ikke syklusen min vært i vater på to og et halvt år pga graviditet, amming, pilla osv. Så er egentlig spent på når ting skjer med kroppen. Før jeg ble gravid hadde jeg EL på dag 20 eller 21 så det skjer vel ikke stort før tidlig neste uke tenker jeg.

Tester etter EL denne perioden, ikke noen sterke streker ennå. Denne var i dag i 2-tiden
f968b543b25aceaf1b4f894cf7f3ea4f

Jeg er bare på CD4, og blør fortsatt bitte litt, men forventer vel EL sånn i midten av neste uke. Og det er like greit, for vi har gjester her denne helga, med veldig lette vegger mellom soverom,så det blir lite hanky panky her :p

Fortsatt negative tester i dag, kanskje til og med bittelitt svakere strek i dag enn for to dager siden. Men det er vel normalt at det svinger litt opp og ned før el :p

Tror ikke jeg gidder å teste etter EL igjen før søndag jeg... jeg kan ikke "go all testetøs"i første pp. Da tror jeg det blir dyrt.

Vi er begge 28 og prøver på nummer to. Jeg er så spent!! El er ikke før 8. mai, har såvidt sluttet å blø.

For en TR!! Massive blødninger 2 dager, etter å ha spottet i 2 dager. Så en dag med spotting og en ny dag med lett TR. Nå har jeg hatt 4 dagen med spotting etter det igjen!!!! Har tanta blitt senil?

For en TR!! Massive blødninger 2 dager, etter å ha spottet i 2 dager. Så en dag med spotting og en ny dag med lett TR. Nå har jeg hatt 4 dagen med spotting etter det igjen!!!! Har tanta blitt senil?
Oi! Hva blir det? En uke med TR?? Hjelpes :eek: Antar det er fordi tanta trenger å herje fra seg en gang for alle, ettersom det er mange, mange, maaaange måneder til neste gang ;)
Hva annet kan det være liksom... :p

Mannen er 35 og jeg 30, og vi ønsker oss nummer 2. Vesla kom som en overraskelse, så vi er spent på hvordan det er å være prøvere.
I følge appen min skal jeg ha EL på mandag, så mulig det blir litt ekstra sengekos i helgen ;-)

Venter spent på at mannen skal komme hjem fra nordsjøen :)EL skal være 7-8 mai her.Så er håper vi treffer denne gangen!Skal til Gekås etterpå og han på jobb så eg er spent på om eg kan sende en positiv test på bilde til han denne gangen :D

Oi! Hva blir det? En uke med TR?? Hjelpes :eek: Antar det er fordi tanta trenger å herje fra seg en gang for alle, ettersom det er mange, mange, maaaange måneder til neste gang ;)
Hva annet kan det være liksom... :p
Vetta effen jeg! Og har noe så infernalsk såre brystvorter! Har selvsagt en haug med andre G-symptomer også, men nekter å G teste! Kaster ikke vekk en gtest på det. Tok en EL test i går som var helt negativ (såvidt det kom t-strek) så jeg har verken lh eller hcg for øyeblikket. Bare en fryktelig merkelig TR. I dag er utfloden min mørkgul, nesten brun.

Tredje pille Letrozol i dag, og det ser ut som tr holder på å pakke sammen. CD 6 i dag.

Back
Topp