*** IKM uke 21 ***

Ikke snakk! Tok en g-test for noen dager siden, bare sånn for sikkerhets skyld :p Helt håpløst :rolleyes:
Hehe jeg hadde nok røket på en test i helgen om jeg ikke var så himla opptatt. Er helt utkjørt! Har heller ikke testet etter EL, forventet cd 13-14, er cd11 i dag og fikk litt sjokk av alle de positive EL testene her inne i dag!

Men har bare 4 stk tror jeg så jeg får vente på EL slimet, er rene Sahara her ennå :-D

Denne ventetida mot EL har foreløpig gått veldig raskt! Heldigvis! Er så kjedelig (det har jeg visst sagt før her på 21)!

Er ennå noen dager igjen, men med mandag i morra og en hel arbeidsuke og planer for neste helg så går nok tiden fort til noen få dager dpo. 17-mai helgen er også hard jobbing på planen så vi får håpe jeg og mannen rekker å gjøre den andre jobben innimellom alle planene våre!

Mandag 18. mai
Lire, pp 8
nr1i2013?, pp1
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Stvg_89
mari1976, pp 4

Tirsdag 19. mai
HåperPåSpire<3, pp 7 (pp 1 etter MA)
Terne, pp 5 (pp 3 etter SA)
spirelire, pp 5

Onsdag 20. mai
nåkka_nytt, pp 2

Torsdag 21. mai
Pita, pp 1
Bare meg =O)
Baby i 2016, pp 4
Bolleovnen, pp 8 (pp 5 etter MA)
temar, pp 1
Frk.G, pp 9

Fredag 22. mai
Smileguri, pp 5
Rosa89, pp 7
medexa, pp 17

Lørdag 23. mai

Søndag 24. mai
Lykkeliten_86, pp 21
Enkefalos, pp 15 (pp 13 etter SA)
Lykke2015, pp 4
solstrålen23, pp1
Prøver15, pp 5
håperpålitenspire, pp 2
Hope90

Rosie

GRAVID

:mad: Tante rød :mad:

:confused005 Passert IKM :confused005

:confused004 Ikke oppdatert :confused004

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
Jeg blir med her. Ikm søndag 24.05. Har ikke tall på pp, men prøvd siden august i fjor. Hadde en ma i oktober. Men ingen klaff etter dette tross iherdig prøving. Håper det går denne gangen!!!

Jeg blir med her. Ikm søndag 24.05. Har ikke tall på pp, men prøvd siden august i fjor. Hadde en ma i oktober. Men ingen klaff etter dette tross iherdig prøving. Håper det går denne gangen!!!

Du er ført opp nå! :)

Takk takk :)
Etter humpinga i går kveld så ble eggstokken øm (noe den forsåvidt var med jevne mellomrom i går), så håper gullegget har sluppet nå :)
Krysser fingrene for gullegget :)

Synes ofte selv at jeg kan kjenne når egget slipper. Altså ikke sånn "DER slapp egget" altså :p Men ubehaget bygger seg liksom opp helt til det veldig plutselig ikke gjør vondt mer... Vet ikke om det er fordi egget har sluppet da, men jeg tenker jo at det kan være en forklaring :wacky:

Krysser fingrene for gullegget :)

Synes ofte selv at jeg kan kjenne når egget slipper. Altså ikke sånn "DER slapp egget" altså :p Men ubehaget bygger seg liksom opp helt til det veldig plutselig ikke gjør vondt mer... Vet ikke om det er fordi egget har sluppet da, men jeg tenker jo at det kan være en forklaring :wacky:

Tenker ganske likt som deg der :)
Så at appen sier at EL er i dag kan faktisk stemme ganske bra :)

Hørte egentlig til IKM 20 men siden EL er 3-4 dager forsinket kommer jeg hit. Er 3 pp for meg. IKM 19 mai. Fikk endelig positiv el-test i dag etter 1 uke med svake tester. Trodde nesten eltestene fra Ebay ikke funka. Men funka som bare det i dag test streken begynte å komme før kontrollstreken ;) ;)
rkzioi.jpg

Last edited:
Hørte egentlig til IKM 20 men siden EL er 3-4 dager forsinket kommer jeg hit. Er 3 pp for meg. IKM 19 mai. Fikk endelig positiv el-test i dag etter 1 uke med svake tester. Trodde nesten eltestene fra Ebay ikke funka. Men funka som bare det i dag test streken begynte å komme før kontrollstreken ;) ;)
rkzioi.jpg

Du er ført opp. :) Happy humping!

Jadda. Syklusen er ikke helt i rute nei. Tanta kom dundrende på besøk i morges helt uten forvarsel. Ja ja. Ny pp her.

Jadda. Syklusen er ikke helt i rute nei. Tanta kom dundrende på besøk i morges helt uten forvarsel. Ja ja. Ny pp her.

Så kjedelig med tantebesøk. :( Håper syklusen ordner seg. :)

Mandag 18. mai
Lire, pp 8
nr1i2013?, pp1
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Stvg_89
mari1976, pp 4

Tirsdag 19. mai
HåperPåSpire<3, pp 7 (pp 1 etter MA)
Terne, pp 5 (pp 3 etter SA)
spirelire, pp 5
attpåklattnr2, pp 3

Onsdag 20. mai
nåkka_nytt, pp 2

Torsdag 21. mai
Pita, pp 1
Bare meg =O)
Baby i 2016, pp 4
Bolleovnen, pp 8 (pp 5 etter MA)
temar, pp 1
Frk.G, pp 9

Fredag 22. mai
Smileguri, pp 5
Rosa89, pp 7
medexa, pp 17

Lørdag 23. mai

Søndag 24. mai
Lykkeliten_86, pp 21
Enkefalos, pp 15 (pp 13 etter SA)
Lykke2015, pp 4
solstrålen23, pp1
Prøver15, pp 5
håperpålitenspire, pp 2
Hope90
kujenta

Rosie

GRAVID

:mad: Tante rød :mad:
nr1i2013?, pp1

:confused005 Passert IKM :confused005

:confused004 Ikke oppdatert :confused004

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D

Ikm. lørdag 23.05, pp. 3 :)

Hvordan syklusdag er du på? Ser at du sto oppført med IKM mandag, det er jo akkurat to uker til... Du kan ikke ha fått en el-blødning da? Jeg har ofte en "ekstramensen" i tiden rundt el. Nok til at jeg må bruke bind eller tampong, men bare en dag eller to. Før jeg begynte å kartlegge syklusen min trodde jeg at jeg fikk tr i hytt og gevær, men har i ettertid skjønt at jeg får midtsyklusblødning rett etter at egget har sluppet :pTester du for el?

Eldagen i følge kalender. De siste dagene har det stukket på høyre side av magen, kjent meg øm også! Men nå Ser det ut som at el er over(hvit utflod og ingen symptomer). Aksjene ble lagt inn 2 og 3 Mai - kan jo være jeg er heldig? :) Når mannen er så syk som han er så er det vanskelig å være prøvere! Kan ikke tvinge av han buksa - desverre ;) ho ho!

Krysser fingre og tær! <3

Nå har jeg bestilt EL tester til neste pp, så med min "flaks" så trenger jeg dem ikke, det blir ofte sånn :p ;)

Har hatt en del stikking i begge eggstokker denne pp, men er bare på cd 8, og synes egentlig at det var mest på cd 7. Utflod har ikke vært særlig "riktig" før i dag, men fremdeles ikke optimal, jeg har vel ikke hatt EL allerede tror dere?

Back
Topp