IKM UKE 20

Jeg er tom for tester og prøver å unngå butikken før mandag. Påtvunget teste-faste :hilarious:
Jeg vet at jeg ikke har godt av denne tidligtestingen, så har med vilje ikke bestilt flere. Kan heller kose meg med å tyde deres tester :D

8dpo. Ingen tydelige tegn. Prøver å sjekke tapp og uf i håp om at det skal si meg noe nå mens jeg venter på å teste. Har bestilt noen billigtester, så om de kommer idag ryker jeg på første test i morgen tidlig:nailbiting:
Krysser fingrene for alle sammen, og at det kommer noen testbilder her i dag!

Var bare skyggestrek igår... Men er det stor forskjell på 10 og 25 tester? Er tom for tester nå, vurderer å kjøpe den sensitive fra apotek 1 etterpå. Er den negativ også så blir det ikke flere tester før IKM.

Vedlegg

• AB6DAA33-1DE5-4429-A0D8-73E0BCA16C2C.jpeg
    AB6DAA33-1DE5-4429-A0D8-73E0BCA16C2C.jpeg
    26,8 KB · Visninger: 133
Tester på ny i dag. Er 9 DPO. Føler jeg ser samme skugge som jeg så på onsdag. Så da er det nok bare testen som er slik.
Med første testet jeg positivt 8 DPO, så håpet begynner å dale litt nå.

Vedlegg

• 39C1E00F-85B2-4932-AFAC-4269493E0A9C.jpeg
    39C1E00F-85B2-4932-AFAC-4269493E0A9C.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 144
10 dpo og negativ test i dag. Vanlig strimmel som måler 25. Hadde håpet jeg skulle få tidligtestene i posten i dag, men ser ikke sånn ut.. orker ikke kjøpe tidligtest på butikken, de er jo så dyr:confused:

Hvor kjøper dere tidligtester? Har tidligere kjøpt dyre på apoteket. Tenker jeg skal prøve å unngå det nå :p

Bare sett meg på TR, ser ut som den kom altfor tidlig.

Kun 4 dpo her. Skal prøve å vente til 10dpo med å teste hvis ikke mensen kommer.

Åh, kjenner at jeg har kjempelyst å teste selv. Ifølge app er jeg 8dpo i dag, har en del murringer. Det er vel ikke vits å teste nå? Har de vanlige testene fra makesure - noen som vet hvor tidlig det er vits å teste med dem?

Tykk utflod med litt rødt i til meg idago_O spotting før mens er alltid brunlig og ikke tykk...men ingen regel uten unntak:rolleyes:

Enda en blenda test :facepalm:
Nr 2 i dag, 9dpo.

er helt klart testoman:wacky:

fler som tester i dag?

Jeg skulle egentlig ha en forumpause denne pp'n, men innser nå at jeg bruker ganske mye tid her inne likevel, så melder meg like gjerne på (noen som kjenner seg igjen?:rolleyes:)

Sol.i.hjertet - 27 - PP9 - B1 - EL 27.4 - IKM 12.5

Back
Topp