IKM UKE 20

Jeg klarer ikke å vente til IKM med å teste!:facepalm::shy: 8 dager til IKM og tenker å teste om 5 dager, så har nedtelling nå:oops:

Til dere som ikke har begynt å teste, hvor mange dager er det til dere begynner? Kanskje ha en nedtelling på det?:D

Er 7 dpo i dag. Begynner på lørdag, men har mistet den gode følelsen :(

Begynner søndag da er eg 7 dpo :D :p:rolleyes:
Ikke si det da, jeg er 7 dpo imorgen:nailbiting::hilarious: dette blir hardt!:hilarious: enda godt jeg er blakk nå, men om skattepengene plutselig kommer på konto i morgen, så fyker jeg vel til apoteket og når jeg først har test i hus så klarer jeg ihvertfall ikke å vente til tirsdag med å teste:rolleyes::hilarious:

Ikke si det da, jeg er 7 dpo imorgen:nailbiting::hilarious: dette blir hardt!:hilarious: enda godt jeg er blakk nå, men om skattepengene plutselig kommer på konto i morgen, så fyker jeg vel til apoteket og når jeg først har test i hus så klarer jeg ihvertfall ikke å vente til tirsdag med å teste:rolleyes::hilarious:

Hehe eg bestilte 15 tidligtester sååå derfor eg tenker å kanskje starte da , men skal kanskje på skogtur lør-søn så da venter eg nok til mandag :D

Tar første test enten i morgen (10 dpo) eller lørdag (11 dpo). Har tatt stix for uvi siden jeg har hatt murringer siden 1 dpo, men disse var negative. Hvilepulsen min steg i dag og, så plutselig var det litt forhåpninger i luften:joyful:

Kanskje litt for mye informasjon, men ganske rett etter EL hadde jeg hvit og tykk utflod, men de siste dagene har den gått over til å være gul. Noen som har erfaring med dette?:facepalm:

Evt ta med test på skogsturen og pisse på pinnen i skogen:facepalm::hilarious:

Hahhaa jaa eller bare tenke at eg bør holde meg lengre :D men test med følsomhet på 10 ml , hcg går vell kanskje ganske raskt opp etter egget har festa seg ? Så om enn er heldig og det fester seg etter 5 dager så kan vell testen vise svakt mandag da kanskje ? Søndag er gjerne å ta litt hardt i for min del :hilarious:

Tok en test i dag tidlig som jeg kunne skimte strek på, men pga at 6 åringen våknet fikk jeg ikke studert den så nøye. Så tok en til når jeg hadde levert på skolen :angelic: Ser ingenting på testen fra i dag tidlig nå, men synes jeg igjen skimter noe på den jeg tok nå. Men er sikkert ingenting, har god erfaring med skyggestreker
Ser også på den nederste!

Blir litt optimistisk når dere faktisk ser streken på nederste bilde :angelic: Håper så inderlig at det er en babystrek! I stad ble jeg så akutt kvalm, kom ut av det blå og er fortsatt uggen. I tidligere svangerskap (ett fullgått, ett svangerskap utenfor livmoren og avbrutt svangerskap 11+6 for mange år siden) så har jeg hatt ekstrem svangerskapskvalme.

Hvor mange dpo er du? Er vel fortsatt tidlig:happy:
Jeg er bare 10 dpo, men EL testene var veldig tullete. Hadde først positive for nesten 4 uker siden, og så igjen før 2 uker siden. Og jeg tror ikke egget slapp noen av gangene. Så jeg har ikke troa denne runden

Hmmm... nå murrer det av og på:bag: synes jeg kjenner igjen det fra forrige graviditet helt i starten, murret en stund (kanskje 30 min) avtok og kom igjen flere timer etter.
Håper håper at denne ppen er ‘the one’..!! (8 dpo i dag)

fler som finner symptomer nå?:dummy:

Hmmm... nå murrer det av og på:bag: synes jeg kjenner igjen det fra forrige graviditet helt i starten, murret en stund (kanskje 30 min) avtok og kom igjen flere timer etter.

Så spennende!:)

Jeg har cravings på jalapenoo_O jeg har ofte cravings før IKM, men da på søtsaker - kun da jeg spiser søtt egentlig - robber butikken for godis liksom :hilarious: Men jalapeno? Hva skjera?:woot:

Jaa, utrolig mye murring! Støt og ubehag ned mot lysken. Hadde hvit utflod etter EL men nå er den gul. Men vet ikke om det nødvendigvis er et symptom :bored:

Så gøy med symptomer! Det må jo være et godt tegn :D

Back
Topp