Venterpåattpåklatten❤️
Betatt av forumet
JaFler enn meg som gjerne går å legger seg tidligere nå, for å våkne opp til en dag nærmere testing?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaFler enn meg som gjerne går å legger seg tidligere nå, for å våkne opp til en dag nærmere testing?![]()
Jeg er også suuuupertrøtt om dagen, selv om vi har strålende sol. Jeg sov 11 timer i nattVært så trøtt de siste dagene, sovner der jeg sitter og får ikke gjort noesikkert pga været da jeg blir fort værsyk og nå er det bare regn og vind. Blir også veldig trøtt uka før mensen, så tror egentlig TR kommer tidligere enn appen sier. Men så har man jo litt lyst til å tro at det er pga spire også
5 dpo i dag. Hvordan er formen deres og hvor mange dpo?

Streken synes ikke på bilde, men greit daJeg er litt usikker på EL, men tror jeg er 9 dpo.
Vis vedlegget 325210

Så gøy!Jeg ser svaaak strek på denne![]()
Du klarer å vente. Bare et par timer igjen til leggetid! You go girlSå gøy!
Dilemmaet nå er at jeg kun har igjen en test med 10 i sensitivitet. Har veldig lyst til å ta en ny test nå, men siden jeg kun har den ene burde jeg kanskje vente til i morgen tidlig?
Og får jeg tak i tester med 10 i sensitivitet på butikken i morgen?![]()
Så gøy!
Dilemmaet nå er at jeg kun har igjen en test med 10 i sensitivitet. Har veldig lyst til å ta en ny test nå, men siden jeg kun har den ene burde jeg kanskje vente til i morgen tidlig?
Og får jeg tak i tester med 10 i sensitivitet på butikken i morgen?![]()

Hahaha, tusen takk. Jeg venterDu klarer å vente. Bare et par timer igjen til leggetid! You go girl![]()

Shitpomfritt, så dyreJa, du får tak i disse hvertfall, men det koster jo 84 kr kun for enVis vedlegget 325279

Shitpomfritt, så dyre![]()

Så spennende! Håper på sterkere strek i morgen tidlig8 dpo her.
Er helt ekstremt trøtt, vondt i hodet, vondt i korsryggen og veldig luftig i magen
Tok en test idag. Helt loko å ta test så tidlig, men det er en suuuuuuuupersvak strek som syns hvis man legger godvilja til og myser i riktig vinkel. Spent på om det blir til en strek eller om det bare var ingenting![]()

Full forståelse, det hadde jeg også gjortJeg veet, men jeg hadde klart å reise på hytta uten tidligtester, så da måtte jeg kjøpe to sånne![]()
Ny test i morgen tidlig, da?Røyk på en test i dag. 7DPO.
Synes jeg ser en liten antydning til skygge. Men det er en Babyplan test, og de er jo kjent for skygger såvidt jeg har forstått.
Ikke lov til å ta test uten å legge ut bilde her vel?Røyk på en test i dag. 7DPO.
Synes jeg ser en liten antydning til skygge. Men det er en Babyplan test, og de er jo kjent for skygger såvidt jeg har forstått.