IKM UKE 20

Mangler følelsen av at det gikk denne gangen :(
Sist ble jeg ekstremt trøtt og kvalm, positiv test men det gikk ikke, mulig det bare var en skyggestrek.. men da hadde jeg troa!
Blir sikkert med på IKM UKE 24

Vært så trøtt de siste dagene, sovner der jeg sitter og får ikke gjort noe:wtf: sikkert pga været da jeg blir fort værsyk og nå er det bare regn og vind. Blir også veldig trøtt uka før mensen, så tror egentlig TR kommer tidligere enn appen sier. Men så har man jo litt lyst til å tro at det er pga spire også:oops:

5 dpo i dag. Hvordan er formen deres og hvor mange dpo?
Jeg er også suuuupertrøtt om dagen, selv om vi har strålende sol. Jeg sov 11 timer i natt :rolleyes: Men det er nok bare arbeidsmengden på jobb som har skylden i det og ikke en spire dessverre. Vi får bare være halvparten på jobb, men vi har like mye som må gjøres som ellers. Så det blir travle dager og mye overtid :woot:

2DPO i dag. Ryker nok på første test mandag eller tirsdag, selv om det er fryktelog tidlig. Har dog testet positivt 8DPO før.

6 dpo i dag og masse murringer. Ellers lite symptomer. Er trøtt og fått litt tyngre pupper med det er standard pms tegn og trøtt skyldes en tullerusk liten fyr på 10 mnd. 3 dager til første test. Håper han snart blir storebror :)

8 dpo her.
Er helt ekstremt trøtt, vondt i hodet, vondt i korsryggen og veldig luftig i magen:shy:
Tok en test idag. Helt loko å ta test så tidlig, men det er en suuuuuuuupersvak strek som syns hvis man legger godvilja til og myser i riktig vinkel. Spent på om det blir til en strek eller om det bare var ingenting:wacky:

Jeg ser svaaak strek på denne :happy:
Så gøy!
Dilemmaet nå er at jeg kun har igjen en test med 10 i sensitivitet. Har veldig lyst til å ta en ny test nå, men siden jeg kun har den ene burde jeg kanskje vente til i morgen tidlig? :p
Og får jeg tak i tester med 10 i sensitivitet på butikken i morgen? :eek:

Har hatt så murringer og ubehag nederst i magen idag, i eggstokkområdene. Så tenkte kanskje det var eggløsning siden sist jeg kjente det samme tok jeg ikke eggløsningstest. Men denne eggløsningstesten er jo så negativ som den får blitt :p Lurer på hva kroppen min driver på med. Men om eggløsning var sist jeg hadde sånt ubehag så er jeg bare 7 dpo og hadde selvfølgelig negativ test i dag. Føles helt likt ut både for 7 dager siden og idag som sist jeg vet jeg hadde eggløsning.

Vedlegg

• 9B73B0EB-FFA9-4E72-BA23-B3566F4AA4BD.jpeg
    9B73B0EB-FFA9-4E72-BA23-B3566F4AA4BD.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 114
Så gøy!
Dilemmaet nå er at jeg kun har igjen en test med 10 i sensitivitet. Har veldig lyst til å ta en ny test nå, men siden jeg kun har den ene burde jeg kanskje vente til i morgen tidlig? :p
Du klarer å vente. Bare et par timer igjen til leggetid! You go girl;)

Så gøy!

Ja, du får tak i disse hvertfall, men det koster jo 84 kr kun for en:banghead: image.jpg

8 dpo her.
Er helt ekstremt trøtt, vondt i hodet, vondt i korsryggen og veldig luftig i magen:shy:
Tok en test idag. Helt loko å ta test så tidlig, men det er en suuuuuuuupersvak strek som syns hvis man legger godvilja til og myser i riktig vinkel. Spent på om det blir til en strek eller om det bare var ingenting:wacky:
Så spennende! Håper på sterkere strek i morgen tidlig:happy093.

Røyk på en test i dag. 7DPO.
Synes jeg ser en liten antydning til skygge. Men det er en Babyplan test, og de er jo kjent for skygger såvidt jeg har forstått.

Røyk på en test i dag. 7DPO.
Synes jeg ser en liten antydning til skygge. Men det er en Babyplan test, og de er jo kjent for skygger såvidt jeg har forstått.
Ny test i morgen tidlig, da? :D Du får legge ut, sånn at vi kan tyde sammen med deg ;)

Kan endelig puttes i en IKM uke :greet025

FruHåpefull82 - 37 - PP1 (etter MA) - B1 - EL 3-4.mai - IKM 17.05.

Back
Topp