Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser den godtEnda tydeligere strek når den tørket!
Jeg ser!!!! hurra!!! Da blir det spennende å se på morgenurin i morra!!! Nåååå ble jeg glad!!! :-DTror jeg er 7/8 dpo i dag, og tok denne nå nettopp på utvannet urin!
Tydelig rosa strek i virkeligheten.. Min kjære mann pleier normalt ikke se alle strekene jeg ser, men denne så han uten problemer!
Andre som ser?
Jeg synes den er for sterk til å kalles en skyggestrek! Men da en i morgen tidlig også for å se om det er noen forandringTusen takk!Hjelpes, den har blitt enda tydeligere når den er helt helt tørket! Skjønner ingenting! Så tidlig?! Livredd for at det er en falsk positiv, for har jo hørt litt negativt om disse testene... Den er for sterk til å være en skyggestrek, ikke sant?
Bare man ikke blir urolig av at man er så rolig da!! Haha
Hjelper i grunnen å ha andre ting å tenke på!! ;-)Heheh, det var det da!Nei tror jeg skal klare og forholde meg rolig nå, har fokuset på eksamen til tirsdag
![]()
Dritt!!Kan sette meg på tr
Så spennende! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen!8 dpo i dag. Fikk en svak strek i dag. Svak nok til at den ikke kom på bildet, men sterkere enn skyggestrekene jeg får til vanlig. Spennende![]()
Så kjedelig! Krysser fingrene for full klaff neste pp!Kan sette meg på tr
Takk for detSå spennende! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen!![]()