Ikm uke 20

Er det fortsatt blødning på deg?
10dpo: Negativ test og blør mer enn i går.
Men føler ikke helt det er tr heller. Ved tr spotter jeg ofte brunt først, har sinnsyke ryggsmerter og masse kviser.
Denne gangen var det rent blod fra første stund, smerter nederst i magen, men ingenting i ryggen, og ingen kviser.
Jeg velger å leve i håpet om at det er festeblødning og tar en ny test om 2 dager ;)

Men føler ikke helt det er tr heller. Ved tr spotter jeg ofte brunt først, har sinnsyke ryggsmerter og masse kviser.
Denne gangen var det rent blod fra første stund, smerter nederst i magen, men ingenting i ryggen, og ingen kviser.
Jeg velger å leve i håpet om at det er festeblødning og tar en ny test om 2 dager ;)
Krysser fingrene igjen!! ;-)

Høres lovende ut! Hvis det er en festeblødning kommer jo gjerne ikke den positive testen før 2-4 dager etter st blødningene begynte! :)

Hmm er det også no? Fått skikkelig hormonelle typ kviser nå og har stikkende smerter i underliv/nedre mage.. Men er på dag 3 med friskt blod her da..

Jeg vet mange har litt ymse erfaringer med rfsu - jeg har brukt de mye selv, og de slår alltid ut senere enn f.eks. både BT og CB+! Jeg har troa på ti streker for deg snart! :D
Haha, ti streker ja! Skal bare se at jeg tester og tester, så om det er ti enkle streker eller ti doble til sammen :D Gleder meg til å reise hjem i morgen å teste med bt!

Jeg har fått gravid 1-2 på digital test idag og flytter over til januar 2016 forumet! :) Masse lykke til alle flotte damer :)
Gratulerer så mye :) Håper på å følge etter ;)

6 dpo og jeg tisser unormalt mye i dag :D Ikke drukket mer enn jeg pleier heller, men blæra blir fort full i dag :P Bare håper dette er symptom som vedvarer i 9 mnd :)

[QU OTE="Lidivine, post: 19171090, member: 79449"]Jeg har fått gravid 1-2 på digital test idag og flytter over til januar 2016 forumet! :) Masse lykke til alle flotte damer :)[/QUOTE]
Gratulerer :)

Nå har skrullingen virkelig slått ut i full blomst her! :wacky: Hadde skikkelige stikninger og hold-lignende smerter i livmoren flere ganger i går ettermiddag og kveld - og på tidspunkt hvor jeg virkelig ikke fokuserte på å kjenne etter. Så fikk jeg to (!) kviser i går - og det pleier jeg aldri å ha, med unntak av når jeg er gravid... Og i natt våknet jeg av at jeg måtte tisse - og det har jeg også tidligere kun gjort når jeg er gravid. I tillegg var jeg uggen i går kveld og på morgenen i dag, sånn at jeg faktisk måtte spise både kveldsmat og frokost! Det er jo altfor tidlig å merke så mye allerede (med unntak av stikninger og kviser), så garantert bare underbevisstheten min som tuller med meg... :bag: :happy090

Men det beste var kanskje mannens reaksjon: "oj, nå har du fått en kvise på kinnet der! Er du gravid igjen?!" Prøvingen tar tydeligvis på hos han også... ;):hilarious:

Back
Topp