FrøkenAngst
Glad i forumet
Shit spennende!! :-D hadde samme forrige måned. Lurer på om egget prøvde å feste seg, men ikke fikk det til! Da fikk jeg positiv test 7dpo, men det var en sånn med sensitivitet på 10 da ;-) men det ble med en kjemisk! Denne måneden kjente jeg kun eggløsninga. Ellers foreløpig stille i magen, men er bare 5dpo nå! I dag er jeg sykt trøtt, selvom jeg la meg 22 og stod opp 07.30. + litt hodepine og generelt uggen!Nå har skrullingen virkelig slått ut i full blomst her!Hadde skikkelige stikninger og hold-lignende smerter i livmoren flere ganger i går ettermiddag og kveld - og på tidspunkt hvor jeg virkelig ikke fokuserte på å kjenne etter. Så fikk jeg to (!) kviser i går - og det pleier jeg aldri å ha, med unntak av når jeg er gravid... Og i natt våknet jeg av at jeg måtte tisse - og det har jeg også tidligere kun gjort når jeg er gravid. I tillegg var jeg uggen i går kveld og på morgenen i dag, sånn at jeg faktisk måtte spise både kveldsmat og frokost! Det er jo altfor tidlig å merke så mye allerede (med unntak av stikninger og kviser), så garantert bare underbevisstheten min som tuller med meg...
![]()
![]()
Hadde skikkelige stikninger og hold-lignende smerter i livmoren flere ganger i går ettermiddag og kveld - og på tidspunkt hvor jeg virkelig ikke fokuserte på å kjenne etter. Så fikk jeg to (!) kviser i går - og det pleier jeg aldri å ha, med unntak av når jeg er gravid... Og i natt våknet jeg av at jeg måtte tisse - og det har jeg også tidligere kun gjort når jeg er gravid. I tillegg var jeg uggen i går kveld og på morgenen i dag, sånn at jeg faktisk måtte spise både kveldsmat og frokost! Det er jo altfor tidlig å merke så mye allerede (med unntak av stikninger og kviser), så garantert bare underbevisstheten min som tuller med meg...