¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
Hei, melder meg sent inn her om det går bra?
Har prøvd å ikke være inne på bv denne pp, men er bare 3 dager til ikm så da går det bra hehe
Ikm 12/5 pp 13
Ikm 12/5 pp 13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper i grunnen å ha andre ting å tenke på!! ;-)
Er 11 dpo idag, ingen uvanlige symptomer utnom de jeg pleier å få før tr. Eneste forskjellen er at jeg begynte å få kviser i ansiktet 7 dpo :-D Pleier å få en-to stk dagen før eller på ikm ellers. Har også mye hvit utflod, men tror jeg pleier å ha det til vanlig også
Skal ta en test i morgen for morro skyld, er sikker på at den er blenda da hehe.
Spennende!! Så nærme ikm du er nå da! Føles lenge å vente 1 uke til! 7dpo i dag! Lykke til!!Er 11 dpo idag, ingen uvanlige symptomer utnom de jeg pleier å få før tr. Eneste forskjellen er at jeg begynte å få kviser i ansiktet 7 dpo :-D Pleier å få en-to stk dagen før eller på ikm ellers. Har også mye hvit utflod, men tror jeg pleier å ha det til vanlig også
Skal ta en test i morgen for morro skyld, er sikker på at den er blenda da hehe.
Tusen takkKrysser fingrene for at det er 2 fine streker på testen i morgen![]()
Tusen takkSpennende!! Så nærme ikm du er nå da! Føles lenge å vente 1 uke til! 7dpo i dag! Lykke til!!
Ser en rosa strek der ja!Nå har besøket endelig reist, og jeg har fått tatt siste testen. Synes faktisk streken var sterkere nå, selv om det er under ett døgn siden forrige test og dette heller ikke var morgenurin.
Hva tror dere?
Tenker å teste 10dpo, kanskje 9dpo. Tipper det ikke skjer noe før det på noen test! ;-)Tusen takk![]()
Ja godt at den er så nærme, skjønner at du syns det er lenge å vente :S Skal du teste før ikm?![]()
Mer sjans for at det skjer noe da vertfallTenker å teste 10dpo, kanskje 9dpo. Tipper det ikke skjer noe før det på noen test! ;-)
Fantastisk!Ser stigningen, å syns strekene er veldig synlige når du er bare 8-9 dpo![]()
Det skjønner jeg! De med 10 burde man være litt ekstra forsiktige med!Fantastisk!Disse har hcg-sensitivitet på 10, så regner med det er derfor... Aldri hatt såpass tydelige streker så tidlig før... Håper det er et godt tegn!
Tusen takk![]()
Krysser fingrene for deg å) Når skal du teste?
Nå har besøket endelig reist, og jeg har fått tatt siste testen. Synes faktisk streken var sterkere nå, selv om det er under ett døgn siden forrige test og dette heller ikke var morgenurin.
Hva tror dere?