Ikm uke 20

Hei, melder meg sent inn her om det går bra? :-) Har prøvd å ikke være inne på bv denne pp, men er bare 3 dager til ikm så da går det bra hehe :p

Ikm 12/5 pp 13 :-)

Liten oppdatering her. I går hadde jeg veldig mye ubehag i eggstokk området. Om det er murring/stikk. Vet ikke. Hatt ømme pupper etter el. Pleier å få det litt føre mens. Og ikke minst så er jeg veldig varm. Så blir spennende å se neste uke om man får positiv test eller tr.

Er 11 dpo idag, ingen uvanlige symptomer utnom de jeg pleier å få før tr. Eneste forskjellen er at jeg begynte å få kviser i ansiktet 7 dpo :-D Pleier å få en-to stk dagen før eller på ikm ellers. Har også mye hvit utflod, men tror jeg pleier å ha det til vanlig også :-p
Skal ta en test i morgen for morro skyld, er sikker på at den er blenda da hehe.

Er 11 dpo idag, ingen uvanlige symptomer utnom de jeg pleier å få før tr. Eneste forskjellen er at jeg begynte å få kviser i ansiktet 7 dpo :-D Pleier å få en-to stk dagen før eller på ikm ellers. Har også mye hvit utflod, men tror jeg pleier å ha det til vanlig også :-p
Skal ta en test i morgen for morro skyld, er sikker på at den er blenda da hehe.

Krysser fingrene for at det er 2 fine streker på testen i morgen :D

Spennende!! Så nærme ikm du er nå da! Føles lenge å vente 1 uke til! 7dpo i dag! Lykke til!!

Nå har besøket endelig reist, og jeg har fått tatt siste testen. Synes faktisk streken var sterkere nå, selv om det er under ett døgn siden forrige test og dette heller ikke var morgenurin.

Hva tror dere?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    312,3 KB · Visninger: 118
Tusen takk, begge to! Livredd for å miste igjen, særlig siden jeg kun er 8-9 dpo...

Her er begge testene sammen. Den siste er jo ikke tørket enda, men synes det er antydning til stigning også.. Håper bare at det ikke er falsk positive!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    419,4 KB · Visninger: 118
Back
Topp