Tusen takk, kjære deg! Håper virkelig du har rett! Og at du kommer etter om litt!![]()
Ja håper så inderlig at jeg kommer etter til uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, kjære deg! Håper virkelig du har rett! Og at du kommer etter om litt!![]()
Tihi!! Kanskje det er tvillinger ;-)

Krysser fingre, tær og øyevipper for at januar 2016 blir fantastisk for oss begge!
Ja håper så inderlig at jeg kommer etter til ukaVil så gjerne at guttungen skal bli storebror
![]()
Hoho... Ser den!! ;-)
Heller 2 enn 0, men det hadde også vært veldig fantastisk med 1...![]()
Er der selvKjenner testetøsa klør i fingrene nå men er bare 6 DPO i dag så må nok stagge henne til vertfall over helgen![]()

Krysser fingre, tær og øyevipper for at januar 2016 blir fantastisk for oss begge!
Hvor gammel er sønnen din - og hvor lenge har dere prøvd?
Blir så glad av å se alle positive testene både i ikm uke 20 å ellersSer ut som januar gruppa er en koselig gjeng, håper vi alle får bli en del av den
![]()
Har to barn fra før på 4 og 7 år, hva med dere?![]()
Unner deg det!! <3Vi har ingen barn fra før, og har nå prøvd siden oktober 2013... Håper veldig på januar2016-baby!
Tusen tusen takk, søte deg!Unner deg det!! <3
Det var lenge kjære deg... Unner deg det virkelig <3Vi har ingen barn fra før, og har nå prøvd siden oktober 2013... Håper veldig på januar2016-baby!
Pleier ikke ha det slik før ikm...Kjennes ut som en evighet, og har bare grått i kveld fordi jeg ikke helt klarer å skjønne hvorfor det skal gå denne gangen når det ikke har gått de 11 tidligere gangene...Det var lenge kjære deg... Unner deg det virkelig <3
Har vært mye gravid, men har jo fortsatt ingen barn. Uff, beklager depping fra meg her nå. Tror jeg er litt hormonell! 

Jeg har samme! Tok den av for en halvtime siden selv...Flere som har vanvittig følsomme brystvorter?? Jeg måtte ta av meg bhen nå pga at det gjør vondtKlør gjør det også
Pleier ikke ha det slik før ikm...
Høres lovende ut! Kjennes ut som en evighet, og har bare grått i kveld fordi jeg ikke helt klarer å skjønne hvorfor det skal gå denne gangen når det ikke har gått de 11 tidligere gangene...Har vært mye gravid, men har jo fortsatt ingen barn. Uff, beklager depping fra meg her nå. Tror jeg er litt hormonell!
Tusen takk igjen for at dere er så søte og fantastiske!![]()
Det har jeg bestemt nemlig Kjennes ut som en evighet, og har bare grått i kveld fordi jeg ikke helt klarer å skjønne hvorfor det skal gå denne gangen når det ikke har gått de 11 tidligere gangene...Har vært mye gravid, men har jo fortsatt ingen barn. Uff, beklager depping fra meg her nå. Tror jeg er litt hormonell!
Tusen takk igjen for at dere er så søte og fantastiske!![]()
Tihi, da håper jeg lille spire hører på deg!Skjønner at du ikke helt kan tro det etter at det har gått galt så mange gangerMen denne gangen SKAL den klore seg fast
Det har jeg bestemt nemlig
![]()

Så bra at du å har vondt haha!Jeg har samme! Tok den av for en halvtime siden selv...Høres lovende ut!
![]()

Håper det er av samme grunn som deg