Ikm uke 20

Blir så glad av å se alle positive testene både i ikm uke 20 å ellers :D Ser ut som januar gruppa er en koselig gjeng, håper vi alle får bli en del av den :happy:
Har to barn fra før på 4 og 7 år, hva med dere? :happy:

Krysser fingre, tær og øyevipper for at januar 2016 blir fantastisk for oss begge! ❤️

Hvor gammel er sønnen din - og hvor lenge har dere prøvd?

Ja det hadde virkelig vært gull❤️

Sønnen min ble 1 år forrige mnd :) Og nå er vi i 4 pp, men utålmodig for jeg er ikke vant til å fakstisk måtte prøve skikkelig for guttungen satt på 1 pp :P

Det var lenge kjære deg... Unner deg det virkelig <3
Kjennes ut som en evighet, og har bare grått i kveld fordi jeg ikke helt klarer å skjønne hvorfor det skal gå denne gangen når det ikke har gått de 11 tidligere gangene... :shy:Har vært mye gravid, men har jo fortsatt ingen barn. Uff, beklager depping fra meg her nå. Tror jeg er litt hormonell! :bag:

Tusen takk igjen for at dere er så søte og fantastiske! :Heartbigred

Kjennes ut som en evighet, og har bare grått i kveld fordi jeg ikke helt klarer å skjønne hvorfor det skal gå denne gangen når det ikke har gått de 11 tidligere gangene... :shy:Har vært mye gravid, men har jo fortsatt ingen barn. Uff, beklager depping fra meg her nå. Tror jeg er litt hormonell! :bag:

Skjønner at du ikke helt kan tro det etter at det har gått galt så mange ganger :( Men denne gangen SKAL den klore seg fast :Heartbigred Det har jeg bestemt nemlig ;)

Det tror jeg ingen har problemer med å forstå, kjære deg!!! Er jo så stress og emosjonelt hver måned for de som bare prøver et halvt år, men å bli gravid og miste i mange år uten å få sluttpakka må være grusomt. Både fysisk og psykisk! Bare å lette på hjertet her for min del i allefall! :-)

Back
Topp