Ikm uke 20

Allright!!!! Idag morges var testen blendahvit og nå i ettermiddag på ettermiddagsurin ser jeg to streker!! Herrejemini, jeg er gravid!!!:) prøver og laste opp bilde av testen men d står bare at den er for stor!! Hvordan får jeg den mindre?

Woow!! Gratulerer!! Så moro :D Aner ikke mht bilde :p

Håååååper. Men mener på at noen skrev her inne en gang at det er vanlig å ha mellom 3 og 7 dpo?
jeg leser litt forskjell om implantasjon,på noen amerikanske sider står det at kan skje fra cd 23 til cd 28

Spennende!! Her er det kun masse luft gitt! Og sykt trøtt, men det tror jeg er etter dobbeltjobbing og nattevakt ;-)

Men masse luft kan jo være et fint symptom det også ;) Ja man blir jo litt ekstra trøtt og sliten etter så masse jobb :)

ImageUploadedByBV Forum1430931641.159248.jpg
er jeg helt tullete er det to streker? Hvertfall en skyggestrek?!? Den synes bedre live enn på bildet.. Må ta en i morgen tidlig for å se :P

Flere som er oppblåst utroli trøtt å kvalm på ettermiddagene?

Allright!!!! Idag morges var testen blendahvit og nå i ettermiddag på ettermiddagsurin ser jeg to streker!! Herrejemini, jeg er gravid!!!:) prøver og laste opp bilde av testen men d står bare at den er for stor!! Hvordan får jeg den mindre?
Grattis :D

Vis vedlegget 116055 er jeg helt tullete er det to streker? Hvertfall en skyggestrek?!? Den synes bedre live enn på bildet.. Må ta en i morgen tidlig for å se :p
Ikke for å være kjip, men jeg har fått ekstremt mange falske streker på disse før... Krysser alt jeg har for at det er en liten spire hos deg da selvfølgelig! :)

Hærlighet altså.. Det skal jo teoretisk ikke gå ann da jeg bare er 6 dpo :P for håpe det er noe som vokser inni meg.. Men denne tar jeg veldig lett på altså :)

Oi det var tidlig :O Krysser alt jeg kan hvert fall :D

Back
Topp