Ikm uke 20

Da var testehøna igang, fortsatt blendahvit test idag!(skulle holde meg til imorgen men klarte d ikke). Lite og ingen symptomer idag, utenom et temperamang fra helvete!! SKAL holde meg til torsdag nå!! Andre som kjenner d rikse i testehanda?

Da var testehøna igang, fortsatt blendahvit test idag!(skulle holde meg til imorgen men klarte d ikke). Lite og ingen symptomer idag, utenom et temperamang fra helvete!! SKAL holde meg til torsdag nå!! Andre som kjenner d rikse i testehanda?

Kjenner det selv, men er bare 4 dpo i dag så må pent bare holde meg fram til mandag :P

Haha!! Kjenner det godt! Leser symptomtåder og titter stadig inn i skapet der testene ligger! Må holde meg i hvertfall til et par dager før ikm! :-)

Oi så spennende da :D Selv om det er litt slemt å si det også! Men det er jo flotte symptomer :) hvor mange dpo?
Tror jeg er sånn 3 dpo eller noe :p litt usikker siden jeg ikke testa el denne pp:) du da :)?

Merkelig når man kjenner at man blir misunnelig på sånt!! Haha!!
Hehe ja ikke sant :p kjempe kvalm Idag å :( men kommer ikke før på ettermiddagen - kjempe kvalm å trøtt å vondt i hodet

Tror jeg er sånn 3 dpo eller noe :p litt usikker siden jeg ikke testa el denne pp:) du da :)?

Noen får jo symptomer veldig tidlig da ;) Det fikk jeg med guttungen :) Jeg er 4 dpo i dag, så nå starter snart symptomjakten :P

Merker at jeg er veldig rolig denne pp :) Hvert fall foreløpig :P Vet ikke helt hva det kommer av, men det kan komme av at jeg skal ha 6 eksamener nå og den første er tirsdag neste uke, så har mye fokus på det. Men håper egentlig at det kommer av at det blir en spire denne pp :D

4 dpo, symptomjakten er igang. I dag har jeg hatt murringer, hatt vondt i hodet i går og i dag, kvalm (kan komme av hodepina).

Hmmm, 4 dpo og har litt svake/mellom sterke mensenmurringer nå i kveld :) Ååååh, som jeg håper at det er et godt tegn! :D

Sniker meg inn her jeg også... Etter en skikkelig nedtur med enda en kjemisk forrige måned er jeg endelig sikker på at EL har vært, og at IKM er 16. Mai! Kjennes ut som at EL var på høyre side denne gangen, så har liten tro på babis nå (mistet høyre eggleder i en ex-u). Håper egentlig på blødning så fort som mulig, sånn at jeg kan begynne på sprøyter og IVF-behandling ! :)

Krysser fingrene for at mai blir en eksepsjonelt fruktbar måned for oss alle! ❤️

velkommen hit :)

Vis det fungere denne gangen så har jeg også termin rundt den tiden :)

Fikk tester fra ebay her forleden... Er de til å stole på? Er sånne "strimler"
Jeg hadde en kjemisk sist måned og den slo bare ut på de "test tidlig" med sesivitet på 10, men slo ikke ut på testene fra billigtester som er på 25. Så det skal vel være rimelig sikkert hvis de fra ebay slår ut positiv :)

Jeg hadde en kjemisk sist måned og den slo bare ut på de "test tidlig" med sesivitet på 10, men slo ikke ut på testene fra billigtester som er på 25. Så det skal vel være rimelig sikkert hvis de fra ebay slår ut positiv :)
Okei :) bare tenkte at de fleste ting fra ebay er "humbug" :P så hvordan kunne stole på testene da :) men da stoler jeg på deg og testene ;) 6 dpo i dag, teit som jeg er tok jeg test som var så hvit du for den til å bli... Vet det er veldig tidlig men måtte bare :P

Back
Topp