Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var testehøna igang, fortsatt blendahvit test idag!(skulle holde meg til imorgen men klarte d ikke). Lite og ingen symptomer idag, utenom et temperamang fra helvete!! SKAL holde meg til torsdag nå!! Andre som kjenner d rikse i testehanda?
Haha!! Kjenner det godt! Leser symptomtåder og titter stadig inn i skapet der testene ligger! Må holde meg i hvertfall til et par dager før ikm!Da var testehøna igang, fortsatt blendahvit test idag!(skulle holde meg til imorgen men klarte d ikke). Lite og ingen symptomer idag, utenom et temperamang fra helvete!! SKAL holde meg til torsdag nå!! Andre som kjenner d rikse i testehanda?

Bare 4 dpo her også, men har allerede tatt meg selv i å dobbeltsjekke kalenderen for å se om det er noe vits å teste...![]()
Tror jeg er sånn 3 dpo eller noeOi så spennende daSelv om det er litt slemt å si det også! Men det er jo flotte symptomer
hvor mange dpo?
Hehe ja ikke santMerkelig når man kjenner at man blir misunnelig på sånt!! Haha!!
Tror jeg er sånn 3 dpo eller noelitt usikker siden jeg ikke testa el denne pp
du da
?
Krysser alt jeg har for det!! Har hatt litt stikk i lysken i dag. Merkelig.Hmmm, 4 dpo og har litt svake/mellom sterke mensenmurringer nå i kveldÅåååh, som jeg håper at det er et godt tegn!
![]()
Krysser alt jeg har for det!! Har hatt litt stikk i lysken i dag. Merkelig.
Tror det blir 24 eller 25.januar ;-) men jeg tør vel ikke håpe helt!Oooh, krysser alt for at dette er fine tegn for oss begge toHvis det klaffer nå, hva blir termin?
![]()
Sniker meg inn her jeg også... Etter en skikkelig nedtur med enda en kjemisk forrige måned er jeg endelig sikker på at EL har vært, og at IKM er 16. Mai! Kjennes ut som at EL var på høyre side denne gangen, så har liten tro på babis nå (mistet høyre eggleder i en ex-u). Håper egentlig på blødning så fort som mulig, sånn at jeg kan begynne på sprøyter og IVF-behandling !
Krysser fingrene for at mai blir en eksepsjonelt fruktbar måned for oss alle!![]()
Tror det blir 24 eller 25.januar ;-) men jeg tør vel ikke håpe helt!![]()
Vis det fungere denne gangen så har jeg også termin rundt den tidenTror det blir 24 eller 25.januar ;-) men jeg tør vel ikke håpe helt!![]()
Jeg hadde en kjemisk sist måned og den slo bare ut på de "test tidlig" med sesivitet på 10, men slo ikke ut på testene fra billigtester som er på 25. Så det skal vel være rimelig sikkert hvis de fra ebay slår ut positivVis det fungere denne gangen så har jeg også termin rundt den tiden![]()
Fikk tester fra ebay her forleden... Er de til å stole på? Er sånne "strimler"
OkeiJeg hadde en kjemisk sist måned og den slo bare ut på de "test tidlig" med sesivitet på 10, men slo ikke ut på testene fra billigtester som er på 25. Så det skal vel være rimelig sikkert hvis de fra ebay slår ut positiv![]()