Ikm uke 20

Enda tydeligere strek når den tørket!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1.020,9 KB · Visninger: 118
Tusen takk! ❤️Hjelpes, den har blitt enda tydeligere når den er helt helt tørket! Skjønner ingenting! Så tidlig?! Livredd for at det er en falsk positiv, for har jo hørt litt negativt om disse testene... Den er for sterk til å være en skyggestrek, ikke sant?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    657,4 KB · Visninger: 118
Tusen takk! ❤️Hjelpes, den har blitt enda tydeligere når den er helt helt tørket! Skjønner ingenting! Så tidlig?! Livredd for at det er en falsk positiv, for har jo hørt litt negativt om disse testene... Den er for sterk til å være en skyggestrek, ikke sant?
Jeg synes den er for sterk til å kalles en skyggestrek! Men da en i morgen tidlig også for å se om det er noen forandring :)

Kan sette meg på tr

8 dpo i dag. Fikk en svak strek i dag. Svak nok til at den ikke kom på bildet, men sterkere enn skyggestrekene jeg får til vanlig. Spennende :-)

Jeg har måttet stå opp for å tisse to ganger i natt, og uggenheten har blitt enda mer fremtredende... Har besøk og testen jeg har ligger gjemt på gjesterommet, så må vente til de har reist i ettermiddag før jeg får tatt ny test. :( superspent på om den er sterkere!

I mangel på mulighet til å ta ny test, så har jeg prøvd meg på å redigere gårsdagens til svart/hvitt... Det er strek der, ikke sant? Livredd for plutselig å begynne å blø som alle de andre gangene... :(

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    784,7 KB · Visninger: 116
Last edited:
Våkner uggen - magen er løs slapp , har en del gravid symptomer men det som er så kjipt er at det også kan komme av zoloften jeg sluttet med for en uke siden - ikke løs mage men kvalmen å slappheten kanskje ? 7 eller 8 dpo Idag

Altså magen er ikke løs og slapp :p magen er løs og jeg er slapp hahaha

Her er bilde av testen etter den har tørket. Streken er mye tydeligere i virkeligheten, men den flekken som har kommet midt på ødelegger litt.
Vet ikke om dere klarer å se den.

Vedlegg

• 1431157865472.jpg
    1431157865472.jpg
    20,3 KB · Visninger: 108
Et til bilde.

Vedlegg

• 1431158045249.jpg
    1431158045249.jpg
    18,9 KB · Visninger: 100
Æsj, er nok bare en skyggestrek det og. Tok en ny test nå på mye mer konsentrert urin, å der kom bare en av de vanlige skyggestrekene.

Back
Topp