Nyt det!!Hilser fra sofakroken,her er det ESC finale og chips!
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er det her og, bare i senga da
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt det!!Hilser fra sofakroken,her er det ESC finale og chips!
![]()
Det hørtes deilig ut! Kos dere!
Sent from my iPhone using BV Forum
Spør om det her også! Har noen av dere opplevd mensen før tiden? Jeg har fått skikkelig smerter i korsrygg og magen og våknet til at jeg hadde tre prikker i trusa med friskt blod, og fikk blod på papiret når jeg var på do. Hadde ikke noe smerter eller noe før i dag!
Så lyst til å bli mamma <3
IKM er på onsdag, så er jo 3 dager før tiden! Men jeg har jo ikke testet el denne mnd da! Jeg er også sånn at jeg pleier heller å være for sen, så dette var jo nytt for meg! For se om jeg blør noe mer
Du er ikke alene. Tok en jeg også. Blendahvit. Nå ser jeg an utviklingen på mine ømme pupper. Minker ømheten på tirsdag/onsdag så vet jeg hva som er i gjære.Klarte ikke å dy meg, så tok en test i dag også. Fortsatt negativ og blendahvitnå skal jeg prøve å vente til tirsdag:-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke jeg heller! Men tror nok det er det :/ får se løpet av uka!!Ja, jeg håpee vertfall det ikke er tanta som kommer!.. liker ikke!!![]()
Ikke jeg heller! Men tror nok det er det :/ får se løpet av uka!!
Neseblod.... sist jeg var gravid blødde jeg neseblod..og d gjorde jeg i sta... :-O Neii... ikke få forhåpninger. Vent litt med det.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Og ikke nok med det... så på testen som ble tatt i dag tidlig.... d var en strek der nå :-O aner ikke om den kom innen tidsfristen..... den jeg tok på fredag var fortsatt like blenda.... oh my... :-O Ser ut for at jeg må svi av test i morgen også.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
kan jeg bli med?egentlig ikm imorgen men siden negativ test idag og tulette rar mens sist og pga jeg er tom for tester kan du skirve meg opp på onsdag ? da kommer jeg til å teste om ikke frk rød har kommet enda
![]()

I morgen er det uke 20!!!Jeg håper vi får positive tester, og at tanta holder seg borte nå.
![]()
Har spotta litt på morgen men ble mer utover dagen med masse smerter! Har ikke hatt det på flere mnd:/ men tror nok at det er tr som har kommetHvordan har det vært i dag da? Ja, krysser fingrene for en god uke uten besøk av you-know-who..