Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit! Selv er jeg i pp5 på barn nummer toIkm onsdag 14. Mai. Har prøvd i ca 6 mnd nå å få nummer to.har litt murringer, men tror jeg er veldig på leting etter symptomer.
Lykke til alle sammen <3
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tusen takkVelkommen hit! Selv er jeg i pp5 på barn nummer to![]()
Oj! Da er du flinkjeg tenkte å prøve igjen på mandag. Ikm på onsdag, kanskje torsdag
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Fant svar selv..Beroligende tall - her for 8 dpo, men kan velge dpo-dag nederst:
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8
Den siden likte jeg! Jeg gjorde noe veldig dumt nå. Tok en test, er bare 6-7 dpo! Tester var negativ, og humøret sank. Nå må jeg klare å vente til onsdag neste uke.
Takk for detTusen takkSå spennende! Jeg heier på deg
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg er så kvalm i dag jeg jenterhar blitt tidlig kvalm de andre gangene jeg har vært gravid også, så fikk litt forhåpninger her...
![]()
TR kommer hitFørste tegn nå på morgenen, og kjenner det på meg. Det positive med det er at jeg tydeligvis kjenner kroppen min ganske godt nå
Kjente nemlig EL-smerter og hadde EL-slim for ca to uker siden.
TR kommer hitFørste tegn nå på morgenen, og kjenner det på meg. Det positive med det er at jeg tydeligvis kjenner kroppen min ganske godt nå
Kjente nemlig EL-smerter og hadde EL-slim for ca to uker siden.
Jeg er så kvalm i dag jeg jenterhar blitt tidlig kvalm de andre gangene jeg har vært gravid også, så fikk litt forhåpninger her...
![]()
Svak strek i dag og, men tydeligere enn i går. Fortsatt kvalm og sure oppstøt. 9 dpo i dag.
Vis vedlegget 60701
* Taster på app på mobilen *
Tilhører vel egentlig her.
IKM mandag 12 mai.
12 DPO, og har holdt meg unna testing. Har vært veldig rolig hele pp'en. Så plan er å vente å se om TR kommer over helga.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Ååå.. så kjedelig! .. men vi mister ikke troen eller håpet før tr virkelig er her!..men som du sier, så har du begynt å virkelig kjenne kroppen din! Gir bedre sjangse neste gang da!!
Men- håper du får en tr-fri periode!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk damer. Nå er hun her, og hun tok meg seg migrene. Dårlig dag i dag altså. Men i det minste kan jeg ta en migrenepille i dag, siden jeg jo ikke er gravid.Så kjedelig!!! Neste gang blir det!! Ikke mist håpet
Forkjølelsen er vel bare blitt verre. Fordelen er at jeg har ikke feber, men jeg føler meg skikkelig overkjørt. Best å bare ligge på sofa å sløve.Du er flink! Håper forkjølelsen er bedre og at tr holder seg borte!!