*** IKM uke 20 ***

Takk damer. Nå er hun her, og hun tok meg seg migrene. Dårlig dag i dag altså. Men i det minste kan jeg ta en migrenepille i dag, siden jeg jo ikke er gravid.

Lykke til alle dere andre!:)

Off.. kjedelig!!:( God bedring med migrenen vertfall! Håper helgen din er ok likevel..:) det ordner seg til neste gang!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk damer. Nå er hun her, og hun tok meg seg migrene. Dårlig dag i dag altså. Men i det minste kan jeg ta en migrenepille i dag, siden jeg jo ikke er gravid.

Kjedelig! God bedring med migrenen. Også håper vi at spiren sitter neste gang! God klem :-)

Spennende Lykkeliten_86!

Jeg har ømme og tunge pupper. Meen d har jeg hver syklus, så det er ikke noe tegn. Får jeg svettetokter på natta og avtakende ømme pupper fra tirsdag/onsdag av, er nok løpet kjørt for min del også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff huff! God bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum

10 dpo i dag, negativ test. Kroppen kjennes som den forbereder seg på tr, samme verkene og løs mage. Tempen er fortsatt forhøyet, men målingene har vært litt ustabile. Usj. Holde seg unna! Teste over helga hvis tr ikke har kommet innen da. På den positive siden er det i så fall bare et par uker til ny prøving - får innstille meg på det. Krysser fingrene for dere andre :-)

Greit å forberede seg på tr kanskje men vi får se. Tiden vil vise ;)

Forkjølelsen er vel bare blitt verre. Fordelen er at jeg har ikke feber, men jeg føler meg skikkelig overkjørt. Best å bare ligge på sofa å sløve.
Er kvalm også, men tror det kommer av infeksjon i kroppen.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Huff da! Håper du blir bedre snart da. Det har jo vart en stund nå! God bedring!

Det er da veldig lovende :)
Krysser alt jeg har for deg.
Denne gang skal du bli mamma

Ja, håper bare det ikke er rester etter MA'en fortsatt. Venter spent.

Spent på deg og!

* Taster på app på mobilen *

Æsj. Dustetanta! :mad: Håper du får full klaff neste pp. :)

* Taster på app på mobilen *

Du kan klare det!! Jeg heier på deg!:) Godt du ikke mistet motet med negativ test vertfall!:) om det hjelper er du jo ikke alene om dette i dag..:p

Takk for det! Håper vi er flere som tester positivt til uka :)

8 dpo idag (tror jeg). Har ikke kjente noen symptomer før idag. Murringer i livmorområdet og ilinger/smerter i ryggen. Murringen minner veldig om menssmerter. Men er ganske sikker på at det ikke er den som er på vei. Får alltid tr på besøk dagen før smertene melder ankomst. I tillegg har jeg alltid syklus på 28 dager så tr kommer ikke før om 5 dager. Flere som har eller har hatt ryggsmerter som symptom?

Et lite hallo til dere fra hotellsenga! Manneb og jeg er på tur i helga og bare slapper av. DEILIG!! har shoppet, spist godt og ikke minst SOVET godt:) helt til 8:45 idag :p pleier å være 6-halv 7 hjemme med småtrollene, så nesten 9 er fantastisk;)

Er glad jeg er på tur, for hadde nok aldri greid å holde meg unna testing ellers;) har lite symptomer, men det pleier jeg ikke ha heller.

Håper dere alle har ei flott helg! :)

Et lite hallo til dere fra hotellsenga! Manneb og jeg er på tur i helga og bare slapper av. DEILIG!! har shoppet, spist godt og ikke minst SOVET godt:) helt til 8:45 idag :p pleier å være 6-halv 7 hjemme med småtrollene, så nesten 9 er fantastisk;)

Er glad jeg er på tur, for hadde nok aldri greid å holde meg unna testing ellers;) har lite symptomer, men det pleier jeg ikke ha heller.

Nyt det!!:) Hilser fra sofakroken,her er det ESC finale og chips!;)

8 dpo idag (tror jeg). Har ikke kjente noen symptomer før idag. Murringer i livmorområdet og ilinger/smerter i ryggen. Murringen minner veldig om menssmerter. Men er ganske sikker på at det ikke er den som er på vei. Får alltid tr på besøk dagen før smertene melder ankomst. I tillegg har jeg alltid syklus på 28 dager så tr kommer ikke før om 5 dager. Flere som har eller har hatt ryggsmerter som symptom?

Håper det er positive symptomer! Når tenkte du å teste?

Det hørtes deilig ut! Kos dere!

10/11 dpo her og har vært kvalm, murring i magen(mensmurringer) og ubehag i korsryggen i 2 dager nå. Håper på at dette er positive tegn ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper det er positive symptomer! Når tenkte du å teste?

Har lyst til å vente til torsdag. Var dum og tok en test i går. Den var negativ og ødela resten av dagen, men nå er håper tilbake. Tidlig testing gjør meg bare frustrert så nå skal jeg vente :) når tenker du å teste?

Har lyst til å vente til torsdag. Var dum og tok en test i går. Den var negativ og ødela resten av dagen, men nå er håper tilbake. Tidlig testing gjør meg bare frustrert så nå skal jeg vente :) når tenker du å teste?

Jeg er IKKE flink denne syklusen. Testet i går 8/9 dpo og i dag 9/10 dpo og har helt blanke tester. Når jeg nå har begynt klarer jeg ikke stoppe og tar en ny i morgen tror jeg. Huff!

10/11 dpo her og har vært kvalm, murring i magen(mensmurringer) og ubehag i korsryggen i 2 dager nå. Håper på at dette er positive tegn ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper med deg! Men har ikke du fått positive tester? Syns jeg så det i en annen trå. Kanskje jeg husker feil? Krysser fingrene:)

Back
Topp