Apropos symptomer (håper jo dere drømmer fordi dere er gravide

). Jeg har som jeg har nevnt tidligere ofte veldig mye symptomer på både EL og tr, så jeg synes det er vanskelig å lete etter graviditetssymptomer. De to siste dagene, og i dag, så har jeg vært utrolig kvalm. Jeg bli kvalm rundt EL, og før IKM sånn omtrent hver syklus, men ikke ved 6 dpo. Jeg måtte kontrollsjekke bakover i dagboken for å være sikker. Jeg pleier å bli kvalm akkurat før EL og to-tre dager før tr kommer. Nå ble jeg kvalm 6 dpo. Tempen min sank litt i dag, så jeg er jo redd for at kvalmen nå er et tegn på at tr for første gang har tenkt til å komme altfor tidlig, og at kroppen min derfor er helt ute på tur. Hvis det ikke er tr som er på vei så er jeg bekymret for at jeg skal bli enda mer kvalm i et eventuelt nytt svangerskap nå enn jeg var forrige gang. Da ble jeg litt kvalm før IKM og ordentlig kvalm uke 5-6. Nå er jeg så kvalm som jeg var i uke 4 sist, og det er altfor tidlig. Jeg ble sengeliggende av kvalmen før jeg kom til 6+0 sist.
Det andre som har skjedd er at jeg i går og i dag har hatt sure oppstøt. Det har jeg kun opplevd 2 sykluser tidligere, og begge syklusene endte jeg opp med positiv test. Så dersom jeg ikke er gravid nå så får jeg enda et symptom på listen over "symptomer som både kan bety graviditet og at tr er på vei".
Men ja, jeg må innrømme at jeg er spent, for jeg måtte ta flere pauser på jobb i går for å ikke kaste opp, og så kvalm pleier jeg da aldri å være, verken for EL eller tr.

Så da ble det en annerledes syklus med tanke på symptomer også.