*** IKM uke 20 ***

Det er Kr.himmelfart helga, så vi skal ha dem fra torsdag til søndag. Kom til å tenke på at syklusen har jo forskjøvet seg fram denne pp iom jeg fikk EL på dag 13. Så da er det kanskje mulighet likevel. Får jeg da tr neste fredag istede for to blå, så er jo d CD 13 på onsdag før Kr.himmelfart HVIS EL kommer på samme dag da selvsagt og da er det jo muligheter for å få lagt inn noen aksjer tidligere den uka... jaja, den tid den sorg... nå får vi vente på neste uke og IKM :p haha.. tar sorgene på forskudd jeg :p men greit å ha en plan også...... :cool:

Det kan jo hende at du og mannen må ut i garasjen/boden for å "sjekke noe", eller at dere "sover middagshvil" på soverommet :-P Spørs vel hvor gamle de er, men de sover jo uansett på et tidspunkt :-)

Det kan jo hende at du og mannen må ut i garasjen/boden for å "sjekke noe", eller at dere "sover middagshvil" på soverommet :p Spørs vel hvor gamle de er, men de sover jo uansett på et tidspunkt :)
Hehe, sant det... ;) Hu ene er 10 år, så regner med hun ikke legger seg før vi legger oss nesten. Broren hennes er 4 år (halvt år eldre enn vår sønn :) ) så de legger seg nok i 7-8 tida.
Så vi får bare se :P Godt mulig vi er utslitt etter vi har vært 3 barnsforeldre også :p hehe

Nå er jeg hjemme igjen fra Tyrkia, så nå blir jeg nok mer aktiv her framover. Så noen spurte lengre bak hva folk gjør ifht alkohol og prøving. Jeg drikker ikke etter EL, selv ikke nå når vi var på ferie. Innser at det nok er unødvendig å være så "forsiktig", men jeg vet at jeg vil komme til å tenke mye på det og angre om jeg drikker og det viser seg at jeg var gravid.

7 dpo i dag. Puppene er ømme som alltid men har ikke noen andre symptomer. Mye mindre murringer denne syklusen en jeg pleier å ha. Rare greier.

Begynner å bli utålmodig nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er jeg hjemme igjen fra Tyrkia, så nå blir jeg nok mer aktiv her framover. Så noen spurte lengre bak hva folk gjør ifht alkohol og prøving. Jeg drikker ikke etter EL, selv ikke nå når vi var på ferie. Innser at det nok er unødvendig å være så "forsiktig", men jeg vet at jeg vil komme til å tenke mye på det og angre om jeg drikker og det viser seg at jeg var gravid.

Velkommen hjem! Har dere hatt det fint?

Besøk av venninne i dag. Hun sier jeg ser annerledes ut. Jeg har smakt Munkholm bayer i kveld, den var kjempegod! Imponert :-) 8 dpo i morgen, tenker på om jeg skal tørre å ta en test, eller om jeg skal være fornuftig og vente to dager til. Får sove på det :-) Nattinatt jenter!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Besøk av venninne i dag. Hun sier jeg ser annerledes ut. Jeg har smakt Munkholm bayer i kveld, den var kjempegod! Imponert :-) 8 dpo i morgen, tenker på om jeg skal tørre å ta en test, eller om jeg skal være fornuftig og vente to dager til. Får sove på det :-) Nattinatt jenter!

Da er du like mange dpo som meg! Jeg tester fredag. Klarer du å holde seg så har vi en testedate? Tror lykkeliten skal teste fredag også. Håper det er et godt tegn at du ser anderledes ut ;)!!

Selv har jeg ikke trua denne pp. Men det hadde jeg ikke sist pp heller og da var jeg jo gravid. Selv om det var kortvarig.

Takk! Ja, det har vi:) Selv om været ikke ble så bra som vi hadde håpet. Overskyet og litt regn tre av dagene. Heldigvis fant vi et kjøpesenter med ordentlige butikker, så da koste jeg meg likevel;)

Så bra dere hadde det bra. Været får man jo ikke gjort så mye med men deilig med et avbrekk fra hverdagen. Hvor mange dpo er du nå? Merker du noe?

Da er du like mange dpo som meg! Jeg tester fredag. Klarer du å holde seg så har vi en testedate? Tror lykkeliten skal teste fredag også. Håper det er et godt tegn at du ser anderledes ut ;)!!

Selv har jeg ikke trua denne pp. Men det hadde jeg ikke sist pp heller og da var jeg jo gravid. Selv om det var kortvarig.

Fredag var et fint kompromiss! Jeg er med :-D En dag skal jeg klare. Hehe, blir spennende å se da. Jeg håper din manglende tro betyr lykkelige omstendigheter, og at de varer ♥ Jeg prøver å late ovenfor meg selv at jeg ikke har trua, så jeg ikke skal bli så skuffa.. men jeg klarer ikke å gjemme unna tanken om at jeg tror at det har klaffet. Så jeg har egentlig gitt opp det. Følelsen er nok bare et veldig sterkt ønske, men hvem vet, om ikke annet så kanskje det gir bedre vekstvilkår der inne :-P

Flere som skal teste fredag?

Jeg skal også teste på fredag:) da er jeg 9dpo. Så gøy at det er flere som tester på fredag! Da blir det spennende å se alle testene :)

Krysser fingrene for oss alle sammen!!

Fredag var et fint kompromiss! Jeg er med :-D En dag skal jeg klare. Hehe, blir spennende å se da. Jeg håper din manglende tro betyr lykkelige omstendigheter, og at de varer ♥ Jeg prøver å late ovenfor meg selv at jeg ikke har trua, så jeg ikke skal bli så skuffa.. men jeg klarer ikke å gjemme unna tanken om at jeg tror at det har klaffet. Så jeg har egentlig gitt opp det. Følelsen er nok bare et veldig sterkt ønske, men hvem vet, om ikke annet så kanskje det gir bedre vekstvilkår der inne :-P

Flere som skal teste fredag?

Jeg skal også teste på fredag, da er jeg 6 dpo.. sikkert aaalt for tidlig å håpe på positiv test,men en kan jo prøve..:p

Jeg prøver også å ikke tenke så mye på det,om jeg er gravid eller ikke.. Men er ikke barebare!!:p Stort ønske om liten spire!♡ Håper det klaffer for oss allemannalle!:):)

Ok. Ser at du har samme IKM som meg, stjernedryss. Når tenker du å ta første test?

Jeg har sååå lyst til å teste snart, men skal prøve så godt jeg kan å vente til tidligst mandag!! Du da? :)

Jeg har sååå lyst til å teste snart, men skal prøve så godt jeg kan å vente til tidligst mandag!! Du da? :)

Hadde egentlig tenkt til å vente til torsdag neste uke, men tror ikke jeg klarer å vente en HEL uke til. Har veldig lyst til å ta en på søndag, men nei jeg vet ikke helt.

Håper det bare var for tidlig og at du får positiv om noen dager:)

Det er utrolig vanskelig å holde seg ja! Hadde nok prøvd å vente litt lenger enn mandag egentlig. Men skal til legen på mandag og det kan være greit å vite om jeg er gravid da.. blir ei utrolig spennende uke:)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Absolutt spennende! Jeg er på min pp1, er det noen som har noe formening om hvilken g.test som er best og mest sensitiv?

Absolutt spennende! Jeg er på min pp1, er det noen som har noe formening om hvilken g.test som er best og mest sensitiv?

Billigstrimlene er blant de mest sensitive. I blodprøve regnes hcg under 5 som negativ/ikke gravid. Da jeg tok blodprøve ved første positive billigstrimmel forrige gang jeg var gravid så var hcg 6!

Dessuten er de veldig billige og kommer raskt i posten. Om du lager profil på billig-teste.dk så får du opp prisene deres i norske kroner. Det er inkludert frakt om du handler for over 60 kr tror jeg.

Om du i tillegg skriver 10billigeteste i rabattfeltet får du 10 % rabatt.

Husk å handle for under 200 kr per bestilling, for å unngå toll.

Det koster f.eks. 100 NOK for en CB digital med ukeindikator eller under 200 kr for 30 strimler. Og det er uten rabattkoden. :)

* Taster på app på mobilen *

Back
Topp